Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 796
Miasto: New England
2001-10-17, 19:37 Rally Trophy Demo!!!
... no jest lepiej niz w RM. Wyglada na to ze spokojnie mozna umiescic RT na miejscu pierwszym wsrod rally games - ale to przez marne towarzystwo. Nie widzielismy jeszcze setupow, aut tylnonapedowych, innych tras itp. Trasa jest malowymagajaca. Pilot dyktuje za pozno i pomija szczegoly ktore doprowadzaja do bledow. O bledach w fizie: ewidentnie za skuteczne hamowanie, brak sprzegla i tych wszystkich wspanialych trikow zwiazanych ze strzelaniem z niego; cos co jest w GPL i pozostaje nieprzydatne... tylko ze puszczanie gazu przy zmianie biegow nie miescilo sie w planach BugBear i chyba pozostaje poza mozliwosciami graczy. Ogolnie mozna powiedziec ze gry nie spieprzono. Pare rzeczy tylko przedobrzono inne detale pominieto. Zapomnialem powiedziec ze model zniszczen jest za slaby.
Najbardziej podoba mi sie "left foot braking" w najczystrzej postaci!
Raven i Aro napewno powiedza cos ciekawego. Wiec czekajmy na fachowcow od rajdow.
Reklamy
MaXyM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2001-10-17, 21:09 Rally Trophy Demo!!!
Dołączam się do Ozone'a. Dodam od siebie, że trochę model symulacji przypomina mi CMR. Szczegolnie to widoczne jest na replayach. Dupa morrisa chodzi na boki. I jednak za latwo wchodzi w slide'u i za latwo sie z nich wychodzi (chyba . Z tym slizganiem tylnej osi, to jest dziwna sprawa. Raz w lewo, raz w prawo i tak na zmiane. Ja wiem ze Morris jest lekki ale jest tez krotki i z anpedem na przod nie powinno chyba miec to miejca szczegolnie przy 80km/h.
A teraz estetyczne uwagi. Grafika zbyt kolorowa i zbyt gladka (!!!!). Jeszcze wiekszy cukierek niz RM. Troche bardziej wymagajaca od RM ale i bardziej efektowna (tylko te kolory...)
Dziek chyba najprzyjmeniejszy z radowek, ale do efektu przenikania probek silnika trzeba sie przyzwyczaic, bo przy pewnych obrotak moze sie wydac ze pod maską są 3 silniki.
A i jeszcze wazna sprawa, a zarazem pytanie do posiadaczy Gullemota. Wg. mnie charakterystyka kierownicy jest zbyt nachylona na poczatku ruchu, co sie objawia nerwowoscia samochodu. Niewiele dalo zmniejszenie czulosci sterowania do minimum
Ogólnie wrażenie dobre. Może full wersja jeszcze coś wniesie. Na pewno najlepsza gra rajdowa dotychczas (no moze zeby dluzsze trasy byly, ale ta w demie to Special Stage, wiec moze...)
BTW: na razie mam 2:50. Pracuje nad wynikami lepszymi
Ozone
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 796
Miasto: New England
2001-10-17, 21:24 Rally Trophy Demo!!!
Potwierdzam jaja z kontrolerem. Czulosc na minimum, no dead zone a i tak autem kieruje sie za pomoca 5% wychylenia. FF za bardzo wybruje a za malo siluje . Calosc na Guillemot Ferrari FF
Tiges
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2233
Miasto: Wrocław/Warszawa
2001-10-17, 21:26 Rally Trophy Demo!!!
w pracy zrobilem 2:36.33 na joyu
na kierze nie probowalem bo dysku do domciu nie zabralem
kavoo
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica
2001-10-17, 22:50 Rally Trophy Demo!!!
Tez zauwazylem to, co MaXyM - zdarzaja sie momenty, gdy jedzie sie zygzakami nie mogac z tego wyjsc bez odpuszczania gazu. Takie nastepujace po sobie wychylenia (do pewnego - dajacego sie kontrolowac - stopnia) powinny miec miejsce przy tylnym napedzie. Przy przednim napedzie, gdy tylna os jest "martwa" i jest "ciagnieta" przez napedzana os przednia takie zachowanie auta jest conajmniej dziwne
Podobnie zdanie mam w kwestii "kompetencji" pilota - o niektorych zakretach uprzedza zbyt pozno, o innych duuuuuuuuzo za wczesnie. Jadac pierwszy raz ten OS kompletnie nie czulem tego, ze facet siedzacy obok prowadzi mnie jak po sznurku. Zeby dobrze przejechac OS trzeba sie go po prostu nauczyc na pamiec, a to juz z realizmem ma bardzo malo wspolnego - to nie F1 czy NASCAR, tutaj kierowcy nie trenuja na OS-ie, ktory pozniej beda pokonywac podczas rajdu...
W FF jednak tez dostrzeglem kilka niedociagniec. Przede wszystkim za duzo czuje sie zwiru na kierownicy, a za malo nierownosci terenu. Malo przekonujace sa efekty FF obrazujace utrudnione kierowanie podczas silnych przechylow auta na zakretach, gdy sila odsrodkowa kladzie woz na bok.
Ogolnie fiza zdecydowanie lepsza niz u konkurencji, zwlaszcza ladowania po hopkach sa bardzo naturalne. Dobrze jest oddane buksowanie kol - inaczej nabiera sie predkosci wciskajac na starcie gaz w podloge, a inaczej gdy sie kontroluje buksowanie odpowiednio dozujac gaz. Roznica przyczepnosci i sterownosci pomiedzy szutrem a trawa jest niezla, ale troszke inaczej to sobie wyobrazalem. Choc na pewno rowniez jest lepiej niz u konkurencji.
Ogolnie? Debesciak w tym przedziale tematycznym, ale z racji braku wymagajacej konkurencji o taki tytul nietrudno. Do ostatecznego werdyktu trzeba poczekac na full version - inne nawierzchnie, wplyw modyfikacji setupow na zachowanie sie auta itepe.
"To wszystko, co chcialem powiedziec" - rzekl Dziesiec Niedzwiedzi do Tanczacego z Wilkami
Mongoose
Dołączył: 05 Wrz 2001
Posty: 2292
Miasto: Gliwice
2001-10-17, 22:55 Rally Trophy Demo!!!
Cytat:
On 2001-10-17 21:24, Ozone napisał:
FF za bardzo wybruje a za malo siluje . Calosc na Guillemot Ferrari FF
Na nowym czerownym logi podobnie.
Wibracje wyrywaja kierownice z rak podczas gdy "silowanie" nawet w ekstremalnych sytuacjach jest ledwie odczuwalne przy roznych ustawieniachkolka zarowno w gierce jak i profilerze.
Z dema wynika ze to porzadna rajdowa gierka bedzie jednak na rajdowe GPL bedzie jeszcze trzeba poczekac o ile wogole sie kiedys doczekamy.
IceMan
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin
2001-10-17, 23:44 Rally Trophy Demo!!!
tył lata dlatego bo auto ma niskie i twarde zawieszenie jak na asfalt i dlatego tak sie dzieje.
A co do poslizgow itd to jak dla mnie jest OK, mam swieze doświadczenie jeżeli chodzi o jazde po szuterku bo w Szczecinie jest tor szutrowy i ostatnio tam jeździem
Poczekajmy na tylnonapędówki
Ozzy
2001-10-18, 00:49 Rally Trophy Demo!!!
2.33.22
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2001-10-18, 01:03 Rally Trophy Demo!!!
Rocky
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 602
Miasto: Świnoujścia