Centrum Fanów Symulatorów » GTR, GT Legends, Live For Speed, Inne wyścigi » Rally Masters 3.2
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Rally Masters 3.2

Idź do strony 1, 2  Następny
Autor Wiadomość
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2001-08-27, 20:23      Rally Masters 3.2 Odpowiedz z cytatem
mam pytanie do osob ktore zainstalowaly tego patcha. Czy macie FXy w grze?

Ja uruchamiam gre pod Win2000 i nie mam: swiatel tylnych, przednich, sladow gumy na asfalcie. Nie byloby problemu gdyby nie to ze w nocy jest ciemno...
 
Reklamy
Ozone


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 796
Miasto: New England

Post2001-08-27, 21:00      Rally Masters 3.2 Odpowiedz z cytatem
Wszystko dziala. Sprawdz w options-visual
alpha blend
fog
i cos tam jeszcze...
wszystko w samej grze a nie w menu.
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2001-08-28, 09:51      Rally Masters 3.2 Odpowiedz z cytatem
No wlasnie wszystko powlaczalem i nic.
Moze to wina sterow do Matroxa pod W2000.

No z reszta dziwne by bylo gdyby wylaczenie szczegolow powodowalo wylaczenie swiatel auta w nocy... Bo nie mowie tylko o wizualnym efekcie swiecacych lamp ale o oswietleniu drogi przed nimi.
1. Testowales te wersję z poprawnymi menusami czy tego wczesniejszego cracka?
2. Czy masz background w menu? Bo ja mam jednolite granatowe tlo.

BTW: Wszytskie moje pytania dotycza uruchamiania gry pod Win2000. W 98/Me wszystko dzialalo poprawnie.
 
Ozone


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 796
Miasto: New England

Post2001-08-28, 09:59      Rally Masters 3.2 Odpowiedz z cytatem
Chyba Cie wprowadzilem w blad. Mam W98. Ale z podobnymi odchyleniami spotkalem sie na W95 i 3dfx 1. Tam zmiany Alpha z test na normal (?) powodowalo pojawienie sie na scenie obiektow, cieni, swiatel ktore wczesniej nie byly widoczne! Na bank to stery.
 
Aro BMW
E39

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1478
Miasto: Ustroń

Post2001-08-28, 11:45      Rally Masters 3.2 Odpowiedz z cytatem
A dziala wam ten patch?
 
Ozone


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 796
Miasto: New England

Post2001-08-28, 12:39      Rally Masters 3.2 Odpowiedz z cytatem
Tez tak mialem, a potem sie okazalo ze CD byl do gory nogami. Sprawdz jeszcze raz
 
Aro BMW
E39

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1478
Miasto: Ustroń

Post2001-08-28, 12:44      Rally Masters 3.2 Odpowiedz z cytatem
Hmmm widzisz o tym nie pomyslalem. Musze to koniecznie w domu sprawdzic, a noz widelec..
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2001-08-28, 12:50      Rally Masters 3.2 Odpowiedz z cytatem
Wiec to wszystko zalezy jaki patch.
Najpierw wyszedl chyba by Myth i ten byl tylko do ich wersji gry. I na dodatek ze zwalonymi menusami (texty byly popodmieniane tak ze nie szlo sie polapac)
Potem CLI (czy cos podobnego) wypuscili wersje dla wszystkich wersji

I juz mialem sie zalamac bo ta tez nie dzialala az w koncu wpadlem na pomysl zainstalowania full wersji na HDD.
No i dziala. Tak wiec zainstaluj full ver.

BTW: Nie wiem jakie sa wasze wrazenia z tego patcha. Juz w wer 3.0 zmienili krzywa przyspieszenia auta. I o ile niektore wozy jakby naturalniej przyspieszaja to Peugeot206 WRC jakos ma strasznie krotkie biegi i wlasciwie max to 6000 obrotow (przy 10000 Meganki maxi).
 
Aro BMW
E39

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1478
Miasto: Ustroń

Post2001-08-28, 13:43      Rally Masters 3.2 Odpowiedz z cytatem
Cytat:

On 2001-08-28 12:50, MaXyM napisał:
I o ile niektore wozy jakby naturalniej przyspieszaja to Peugeot206 WRC jakos ma strasznie krotkie biegi i wlasciwie max to 6000 obrotow (przy 10000 Meganki maxi).


I tak powinno byc bo turbodoladowane silniki (np w WRC) nie kreca sie tak jak kit cary ktore swa moc biora wlasnie z obrotow a nie z doladowania, ktorego nie maja
 
Aro BMW
E39

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1478
Miasto: Ustroń

Post2001-08-28, 13:45      Rally Masters 3.2 Odpowiedz z cytatem
Aha, instalowalem full na hdd i to samo bylo.
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2001-08-28, 13:50      Rally Masters 3.2 Odpowiedz z cytatem
A ktorego patcha miales? Jakiej grupy (podaj nazwe pliku)
 
Aro BMW
E39

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1478
Miasto: Ustroń

Post2001-08-28, 14:01      Rally Masters 3.2 Odpowiedz z cytatem
Nie pamietam dokladnie ale chyba ty podawales kiedys link czy moze do plikowni wrzuciles.
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2001-08-28, 14:05      Rally Masters 3.2 Odpowiedz z cytatem
Tylko ze ja wlasnie wrzucalem obydwie wersje. W odstepie ok. miesiaca. Wersje latwo poznac bo w tej drugiej jest tez m.in plik do konswersji jednego cracka do drugiego... No i opis jak to zrobic.
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2001-08-28, 18:41      Rally Masters 3.2 Odpowiedz z cytatem
Aro, juz wiem o co chodzi.
Wlasnie walczylem z RM bo myslalem ze uda mi sie te swiatla zrobic (nie wiem czy pisalem ale to nie tylko brak samych flar na swiatlach ale i realnych swiatel w nocy - nic nie widac). No i okazalo sie ze najpierw trzeba zainstalowac gre w wer. full, potem patcha by Myth, a potem Patcha by CLS a na koncu potraktowac wszystko conwerterem dostarczonym w pakiecie CLS.
Jakbys nie mial tych plikow to moge Ci podeslac/wystawic na ftp

BTW: przez tyle czasu sie meczylem z kolkiem bo "spring" w RM byl troche za mocy. Dopiero wczoraj wpadlem ze mozna efekty spring zmniejszych w driverach Teraz jest jazda.. a ja jestem lama
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2001-08-29, 09:19      Rally Masters 3.2 Odpowiedz z cytatem
Wlasnie, po rozmowie z supportem Matroxa, okazalo sie ze brak swiatel/oswietlenia drogi to blad sterow pod W2000 (pod 98/Me dziala jak nalezy)
 
Centrum Fanów Symulatorów » GTR, GT Legends, Live For Speed, Inne wyścigi » Rally Masters 3.2 Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: