Czy da sie jakos zapobiec przeludnienia miast przy szybkim ich rozwoju.
Mowie tu o pierwszych 10 turach gry. Zalozmy ze w pierwszych 10 turach zrobilem populacje 10. Czy musi byc 10 osob niezadowolonych? Czy jest cos o czym nie wiem???
Reklamy
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2005-12-26, 11:19 Pytanie dotyczące rozwoju
Jesli potrafisz w ciagu 10 pierwszych tur gry przeludnic miasto to ja poprosze save'a, chcialbym to zobaczyc na wlasne oczy
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2005-12-26, 13:27 Pytanie dotyczące rozwoju
sposob jest taki sam jak w civ1 civ2 i civ3 - zdejmij pola w widoku miasta, ktore generuja duzo listkow jedzenia i przestaw je na inne, ktore produkuja mniej jedzenia a np. wiecej tarcz czy kasy, zamienisz wtedy rozwoj miasta na wolniejszy rozwoj + produkcje/kase
do tego buduj zamiast farm - cottage dla kasy lub mine dla tarcz w poczatkach gry
BTW nie da sie w 10 turnow zrobic miasta 10 tylko najwyzej 2-3
p.s. na pewno przyda ci sie tez przeczytac poradnik ze stronki w PDF
Zerd
Dołączył: 02 Gru 2005
Posty: 52
Miasto: Lublin
2005-12-26, 15:24 Pytanie dotyczące rozwoju
Najlepiej kożystać z opcji zarządzających miastem, które są po wejściu do widoku miasta, na dole. Dać np na produkcję "młotki". Po wejściu patcha 1.52 moje miasta wolniej się rozwijają np na wyprodukowanie pierwszego woja mam 12 tur a było 10. Wiadomo, że to się skraca wraz z przybywaniem ludzi w mieście ale jest jednak wolniej.
Lucas44
Dołączył: 24 Gru 2005
Posty: 9
2005-12-26, 16:01 Pytanie dotyczące rozwoju
Richie napisał:
sposob jest taki sam jak w civ1 civ2 i civ3 - zdejmij pola w widoku miasta, ktore generuja duzo listkow jedzenia i przestaw je na inne, ktore produkuja mniej jedzenia a np. wiecej tarcz czy kasy, zamienisz wtedy rozwoj miasta na wolniejszy rozwoj + produkcje/kase
do tego buduj zamiast farm - cottage dla kasy lub mine dla tarcz w poczatkach gry
BTW nie da sie w 10 turnow zrobic miasta 10 tylko najwyzej 2-3
p.s. na pewno przyda ci sie tez przeczytac poradnik ze stronki w PDF
Ehh ale ja chcialem nie tracic na rozwoju. Czyli nie ma rady musze spowolnic rozwoj jesli nie chce miec buntu?
Jesli chodzi o tury to nie wiem, nie liczylem ile ich bylo. Ale nie wiecej niz 2 min gry. A da sie przeznaczyc cale produkowane jedzenie na produkcje kiedy sie okaze ze juz mam 9 zadowolonych i 9 niezadowolonych?
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2005-12-26, 17:57 Pytanie dotyczące rozwoju
troszke bladzisz
w 2 minuty nie da sie zrobic miasta o wielkosci 10, pokaz screena pliz
jak mozesz jednoczesnie nie tracic na rozwoju i miec wiecej produkcji? cos za cos na tym polega civka i jak to w zyciu bywa
przeznaczyc mozesz wszystko na co chcesz sposobem, ktory napisalem, pokombinuj z rozmieszczeniem listkow z widoku miasta, tak poprzestawial, zeby miasto stalo w miejscu (stagnant) i juz
przeczytaj poradnik, on wszystko ci wyjasni
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2005-12-26, 18:26 Pytanie dotyczące rozwoju
Moze tez zmienic Civics na Caste System i zamieniac nadmiar ludzi na specjalistow
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2005-12-26, 21:09 Pytanie dotyczące rozwoju
no oczywiscie, zapomnialem o podstawowej rzeczy, zamiana na specjalistow (w kazdym ustroju mozna), w przypadku case system w dodatku mozna ich ustawiac ilu sie chce, a nie max 2 jak to jest standardowo
Lucas44
Dołączył: 24 Gru 2005
Posty: 9
2005-12-26, 22:21 Pytanie dotyczące rozwoju
Gram na multi od 2 ery i jak zaczynam mam 1 workera. On duzo daje w rozwoju i po jakis 20 turach mam 10++ ludnosci w miescie.
Jednoczesnie robie bunynki granary itd Pozniej jedynie moge zmienic na kase ktorej i tak nie potrzebuje bo gra jest tak ciekawie skonstruowana ze do budony mozna uzywac kase jedynie przy civ universal sufferage. Kasa jest dobrą sprawą jesli chodzi o handel tylko po co mi to jak gram na multi gdzie nie ma AI.
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2005-12-26, 22:46 Pytanie dotyczące rozwoju
kasa jest po to, zeby jechac na 100% nauce non stop
workerem rob inne rzeczy jak tarcze, drogi, a nie jedzenie, skoro ci niepotrzebne
z 10 zszedles do 20 turnow, dojdziemy zaraz do 35 i zacznie sie to trzymac kupy, ze masz w 2 minuty miasto 10+, szczegolnie w multi nie wiem jak mozna tak szybko turny klikac, no ale moze sie malo znam na civkach,
zamiast budowac jedno miasto tak szybko rozwijajace sie, buduj settlersow workerow - zakladaj nastepne miasta, kiedy budujesz settlersow i workerow miasto prawie nie rosnie
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2005-12-27, 01:43 Pytanie dotyczące rozwoju
No i po co budowac spichlerze skoro masz problemy z przeludnieniem?