Centrum Fanów Symulatorów » Grand Prix Legends, Liga GPL Online, GPL WC » pytanie do mechanikow
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

pytanie do mechanikow

Autor Wiadomość
Madey


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1821
Miasto: Juszkowo Kolonia

Post2002-10-19, 15:50      pytanie do mechanikow Odpowiedz z cytatem
he ten sezon zmusza do grzebania w ustawieniach co mi sie bardzo podoba tylko jest maly problem dotad tylko kombinowalem z przelozeniem i dyframi
mam pytanie co trzeba zrobic gdy mam taka temp opon :

112 110 108 91 91 90
115 120 115 104 107 103

? czy jakis wheel rate czy bumpery ?

cos spacje nie dzialaja pierwsze trzy temp to RF pozniej LF itd wiadomo o co chodzi
 
Reklamy
Mongoose


Dołączył: 05 Wrz 2001
Posty: 2292
Miasto: Gliwice

Post2002-10-19, 16:07      pytanie do mechanikow Odpowiedz z cytatem
Madey napisał:

? czy jakis wheel rate czy bumpery ?


Moze najpierw cisnienie w oponkach a pozniej bardziej "subtelne" regulacje?
 
Ozone


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 796
Miasto: New England

Post2002-10-20, 02:35      pytanie do mechanikow Odpowiedz z cytatem
Ja bym zwiekszyl tylko camber obu tylnych kol. Jesli nie pomoze to zmniejszyc cisnienie - a w ogole jak sie dobrze jezdzi to NIE GRZEBAC!
 
robson





Post2002-10-20, 02:49      pytanie do mechanikow Odpowiedz z cytatem
ja bym zwiekszyl camber w przednim prawym a zmniejszyl cisnienie w tylnich ... tak na poczatek aale rzefczywiscie jak sie jezdzi dobrze to nie grzebac
 
IceMan


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin

Post2002-10-20, 14:31      pytanie do mechanikow Odpowiedz z cytatem
wygląda na to że na tym torze więcej jest zakrętów w prawą strone.
auto jest podsterowne najwyraźniej, zwiększ camber przedniego lewego koła, powinna sie wyrownac wtedy temp na calej oponie i moze bedzie tez troche nizsza bo jest za wysoka. Jezeli to nie pomoze to amortyzatory i sprezyny do regulacji Wiecej rad ci nie dam bo bedziesz zadobry
 
robson





Post2002-10-20, 15:11      pytanie do mechanikow Odpowiedz z cytatem
robson napisał:
ja bym zwiekszyl camber w przednim prawym

oops oczywiscie mylalem o lewym przednim
 
Madey


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1821
Miasto: Juszkowo Kolonia

Post2002-10-20, 15:26      pytanie do mechanikow Odpowiedz z cytatem
hehe a skad wiesz ice o jaki tor mi chodzi ?
dzieki za rady narazie bawie sie preszurkami zaraz zobacze tego cambera
a co to jest to wheel rate ta wartosc odpowiada polozeniu kol do powierzchni w taki sposob \ i / ?

kiedys byly takie fajne gierki papyrusa indycar i tam bylo ladnie pokazane co sie zmienia szkoda ze tego nie ma w gpl
 
robson





Post2002-10-20, 15:33      pytanie do mechanikow Odpowiedz z cytatem
Madey napisał:
hehe a skad wiesz ice o jaki tor mi chodzi ?
dzieki za rady narazie bawie sie preszurkami zaraz zobacze tego cambera
a co to jest to wheel rate ta wartosc odpowiada polozeniu kol do powierzchni w taki sposob \ i / ?


patrzac z przodu samochodu (lub z tylu) to co narysowales to wlasnie camber, wheel rate'em kontrolujesz twardosc sprezyn
to byl chyba spring rate w indycarze

Madey napisał:

kiedys byly takie fajne gierki papyrusa indycar i tam bylo ladnie pokazane co sie zmienia szkoda ze tego nie ma w GPL


no to bylo dobre nawet "fuel" byl pokazany - tu akurat nie bylo watpliwosci
 
Centrum Fanów Symulatorów » Grand Prix Legends, Liga GPL Online, GPL WC » pytanie do mechanikow
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: