Ponieważ pojawiają się opinie takie że mod65 nie jest niczym rewelacyjnym a nawet jest takim "łatwiejszym" oryginalnym GPL-em, to mam propozycję na przyszły sezon utworzenia ligi GPL-rookie korzystającej z moda65 , która by jeździła równolegle do ligi GPL67 (czyli tradycyjnie Div1 i Dvi2 ) .
Oczywiście zawodnicy z Div 1 jakby chcieli to mogliby się ścigać dla fanu w Div2 również oprócz swojej standardowej ligi. A rookie mieliby odpowiednią szkołę do wdrażania się .
Dzięki temu może więcej kierowców zaczęłoby jeździć GPL-a on-line?
No chyba że tak nas przytłoczy liga GTR że o GPL-u wszyscy zapomną (oby nie! )
Reklamy
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2004-05-06, 22:51 Propozycja do przemyślenia.
'67 za trudne dla ciebie?
padek78
Dołączył: 21 Lis 2002
Posty: 1464
Miasto: Radom
2004-05-07, 08:06 Propozycja do przemyślenia.
Lefty a dla ciebie?
Ja bym sobie z gpl67 on-line poradził ale jak dla mnie to jest taki zamknięty krąg, że nie wiem czy weterani mnie wpuszczą...
Stąd moja propozycja, bo zdaje się nie jestem osamotniony w odczuciach...
padek78
Dołączył: 21 Lis 2002
Posty: 1464
Miasto: Radom
2004-05-07, 08:14 Propozycja do przemyślenia.
Poza tym dopóki nie kupię sobie nowej kierownicy to nie mam co się zabierać za trening GPL-a. Wyobraź sobie Lefty sytuację że jedziesz sobie lotkiem po zandy i w połowie łuku mimo wciśniętego gazu na max nagle tak jakby elektryka siadła - słupek gazu znika i wóz nie ciągnie po czym nagle z powrotem dostaje kopa i stawia mnie bokiem...
albo druga sytuacja. Dojeżdżasz do T1 zandy i raz ci złapie hamulec i się wyrabiasz a na następnym okrążeniu tak jakby ci ktoś klocki ukradł...
mam wymieniać jeszcze inne sytuacje, które mnie jedynie drażnią i powodują że jakoś chęci do gpl-a mi nie przybywa. Chyba zgodzisz się ze mną że precyzja wszystkich zakresów w kontrolerach jest niezwykle istotna i bez tego moża jedynie w chroniczną frustrację popaść ?
Speedy
Alfa
159
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań
2004-05-07, 08:49 Propozycja do przemyślenia.
Cytat:
Ja bym sobie z gpl67 on-line poradził ale jak dla mnie to jest taki zamknięty krąg, że nie wiem czy weterani mnie wpuszczą...
Tak padek, GPL to nie NASCAR, nie ma licencji i test races. tylko po znajomosci sie można ścigać. Jak zapalisz z Richiem faje to dopiero ci pozwoli
padek78
Dołączył: 21 Lis 2002
Posty: 1464
Miasto: Radom
2004-05-07, 09:51 Propozycja do przemyślenia.
Speedy napisał:
Jak zapalisz z Richiem faje to dopiero ci pozwoli
Tak? A co popalacie przed wyscigami Załatwić jakieś zioło?
Speedy
Alfa
159
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań
2004-05-07, 10:12 Propozycja do przemyślenia.
Hej ale nie myśl że tak po prostu możesz przyjść z fają jakby nigdy nic!!!
Najpierw musisz wypić flaszke z kavoo żeby wogole sie na faje umawiać! A jak chcesz z kavoo flaszke pić to najpierw skrzynka Tatry dla Sewera.
A jak chcesz w GPL dobrze jeździć to pamietaj że musisz palić faje! Każdy szanujący się GPL'owiec pali faje. To przynosi szczęście i odpędza złe duchy. DM'owi mowiłem że ma palić faje a on że nie, no i widzisz jak cienko w tabelkach stoi. Wujo kiedyś nie miał co palić przed wyścigiem zapalić i co się stało? Wyleciał na pierwszym zakręcie!
Pamiętaj, dobra faja nigdy nie jest zła.
kavoo
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica
2004-05-07, 10:25 Propozycja do przemyślenia.
Speedy napisał:
Najpierw musisz wypić flaszke z kavoo żeby wogole sie na faje umawiać!
Jakby co, to kavoo preferuje zlota tequille i bourbona (moze byc Jim Beam, choc Jack Daniels mile widziany)
Wujo
Ford
Mondeo Cosworth
Dołączył: 22 Sie 2001
Posty: 1771
2004-05-07, 10:25 Propozycja do przemyślenia.
Speedy napisał:
Wujo kiedyś nie miał co palić przed wyścigiem zapalić i co się stało? Wyleciał na pierwszym zakręcie!
Pamiętaj, dobra faja nigdy nie jest zła.
A tak, pamietam to!! Własciwie to płacze do dziś, bo rok wczesniej moglem zostac mistrzem gpldiv2. Dostalem nauczke i teraz zawsze trzymam rezerwe w barku!!
padek78
Dołączył: 21 Lis 2002
Posty: 1464
Miasto: Radom
2004-05-07, 10:36 Propozycja do przemyślenia.
Dobra czyli podsumowując (trochę bardziej widzę skomplikowana jest tu procedura rejestrecji kierowcy ):
1. Najpierw skrzynka Tatry dla SEWERA. To proste.
2. Drugi stopień wtajemniczenia polega na wypiciu z Kavoo czy przepiciu Kavoo? Proszę o precyzowanie . Acha Kavoo czy może być Johnny Walker Black Label? Bo obecnie ani Jacka Danielsa ani Jima Beana nie mam
3. ... i dopiero wówczas przechodzę do trzeciej tury czyli wypalenie fai z Richim?
I jak wypalę to dostaję licencje na wyscigi GPL Hurrrrraaaaa!!!
Greg
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1940
Miasto: Szczecin
2004-05-07, 10:37 Propozycja do przemyślenia.
ja tam sie pisze na moda 65
padek78
Dołączył: 21 Lis 2002
Posty: 1464
Miasto: Radom
2004-05-07, 10:38 Propozycja do przemyślenia.
aaaa to ja już wiem dlaczego wielu jeździ w Nascara a niewielu w GPL-a on-line. Po prostu chyba bardzo trudno jest przejść 2 etap. Ludki nie dająrady z Kavoo
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2004-05-07, 10:58 Propozycja do przemyślenia.
jak wypalisz ze mna, to potem musisz wypalic ze Speedym tyle co on i to przeżyc - małe szanse
padek78
Dołączył: 21 Lis 2002
Posty: 1464
Miasto: Radom
2004-05-07, 11:07 Propozycja do przemyślenia.
No to widzę marne szanse .
To co może jednak zrobimy tą Div2 przy użyciu moda65?
Speedy
Alfa
159
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań
2004-05-07, 11:08 Propozycja do przemyślenia.
ja to jeszcze jestem małe piwko
jak sie zakwalifikujesz do finału to na końcu masz egzamin z Gregorem.
Wieczorem tequilla 0.75l + po 3 Heinekeny, potem co godzinę faja. I dalej już sam miod czyli ściganko w GPL aż się zrobi jasno na dworze
I zaliczone, jak zdasz to jesteś w ekipie GPL i awansujesz na rezerwowego Poland2 na przyszły sezon!