Centrum Fanów Symulatorów » Hydepark » Projekt OpenGL
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Projekt OpenGL

Autor Wiadomość
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2001-09-25, 20:03      Projekt OpenGL Odpowiedz z cytatem
Chciałbym się pochwalić.
Kto chce zobaczyć jak wygląda mój projekt z OpenGL to tu jest link:
http://mops.uci.agh.edu.pl/~mxm_crd/Stuff/TheCube.zip

Jeszcze nie wiem jaka będzie ocena ale liczę na cel
 
Reklamy
Tiges


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2233
Miasto: Wrocław/Warszawa

Post2001-09-25, 21:59      Projekt OpenGL Odpowiedz z cytatem
Troche jestem skrzywiony, ale to moja ocena .. pomysl niezly . te kulki sa naprawde fajne... brakuje mi korekcji perspektywy na ziemi (niebo jest troche fake'wane ... (co to tla to poogladaj demka made by payda/procreation)...

Jeszcze raz powtarzam, ze jestem skrzywiony ogladaniem nagminnym roznym wypocin koderow i trudno mnie zaskoczyc (ale te kulki .. ten tego .. calkiem calkiem)

_________________


[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Tiges dnia 2001-09-25 22:34 ]
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2001-09-25, 23:26      Projekt OpenGL Odpowiedz z cytatem
Dzieki za ocenę.
Nie miało to być jednak coś co można porównać z demami. Czysty OpenGL a właściwie jego podstawowe funkcje.
W archiwum jest dokument worda gdzie mozna znaleźć opis klawiszy. a pod F1 jest help.
Co do modyfikacji perspektywy to jest ona oparta o standardową macierz rzutowania. W rowinięcie tego tematu nie chciało mi sie wgryzać.
Kulki miały mieć env mapping a całość rzucac cień. Ale brakło czasu
A tak w ogóle to brakuje materiałów na temat OpenGLa. Jest parę tutoriali w sieci ale nie rozwiązują all problemów. Jedyna książka na rynku polskim jest po prostu do dupy.

No ale to tylko projekt na studiach

_________________
VH6, CelII533@800, 256MB, G400DualHead, SB Live 1024 Player, Guillemot Force Feedback Wheel

[ Ta wiadomość została zmieniona przez: MaXyM dnia 2001-09-25 23:32 ]
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2001-09-28, 18:34      Projekt OpenGL Odpowiedz z cytatem
To się pochwalę. za ten projekt dostałem 6 (słownie: celujący). ]
Tego samego dnia zdałem ustny exam z Baz Danych na 5

I w ten sposób zakończyłem studia. No.. została jeszcze praca dyplomowa...


 
Tiges


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2233
Miasto: Wrocław/Warszawa

Post2001-09-28, 20:53      Projekt OpenGL Odpowiedz z cytatem
spox .. moja dziewczyna ma niezla prace magisterska .. specjalnosc sieci neuronowe i sztuczna inteligencja .. temat pracy grupowanie i klasteryzacja czegos tam

gratuluje oceny
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2001-09-29, 11:24      Projekt OpenGL Odpowiedz z cytatem
No to faktycznie ciekawa. U nas goscie na prace dyplomowa brali jakiś projekt który juz wykonywali zawodowo. Zwykle bazy danych + ew. www

A ja mam "Tekstury parametryczne"
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2001-10-01, 12:59      Projekt OpenGL Odpowiedz z cytatem
te sieci neuronowe i sztuczna inteligencja to najlatwiejszy przedmiot ktory teraz mam, gorsze to teoria symulacji komputerowych i , badania operacyjne, systemy wspomagania decyzji itepe
 
Tiges


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2233
Miasto: Wrocław/Warszawa

Post2001-10-02, 09:36      Projekt OpenGL Odpowiedz z cytatem
moze i nie za trudne, ale na pewno ciekawe
 
Centrum Fanów Symulatorów » Hydepark » Projekt OpenGL
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: