| Cytat: |
Przyczyną pojawiania się problemów może być:
1. Niezainstalowana Wirtualna Maszyna Javy (w tym przypadku proszę o jej
ściągnięcie z
następującej lokalizacji:
http://download.drq.pl/microsoft/msjavx86.exe
2. Jeśli Wirtualna Maszyna Javy jest zainstalowana może być nie
uruchomiona (w opcjach internetowych/ zakładka zaawansowane musi być
zaznaczone : włączony kompilator Java, a w zakładce zabezpieczenia/poziom
niestandardowy opcja Java VM/Uprawnienia Java ustawione na wysokie
bezpieczeństwo).
3. W przypadku gdy jest ona zainstalowana a jednak komunikat pojawia się
nadal proszę o ściągnięcie pliku z Wirtualna Maszyna Javy i zainstalowanie
go - ta obecna w komputerze może być uszkodzona.
4. W przypadku systemu Windows 2000 i przeglądarki IE 6,0 należy
doinstalować plik zwiększający siłę szyfrowania przeglądarki do 128 bit ?
High Encryption Pack ? ze strony Microsoft?u
5. W przypadku przeglądarki IE w wersji 5,0 bądź 5,5 również należy
sprawdzić czy posiada ona 128 bit?owe szyfrowanie danych (jeśli nie trzeba
je zaktualizować w linku ?Informacje o aktualizacji? - opcja Pomoc)
6. Ponadto w przypadku systemu operacyjnego Windows 2000 lub XP taki
komunikat może się pojawiać jeśli nie są Państwo zalogowani z
uprawnieniami administratora (tylko podczas pierwszego logowania z danego
komputera).
7. Proszę również o sprawdzenie czy w komputerze nie jest zainstalowana
Java SUN
Można to sprawdzić również w zakładce zaawansowane. w takim przypadku
będzie tam opcja
- Java SUN
Use Java 1.3.1. for applet. Należy ją odznaczyć.
8. Jeśli jest zainstalowane oprogramowanie antywirusowe lub typu firewall
proszę o jego dezaktywacje na moment pierwszego logowania na stronę
e-bank?u. |