Centrum Fanów Symulatorów » Hardware & Software » Pochwała TEPSY
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Pochwała TEPSY

Autor Wiadomość
Carlos


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 805
Miasto: Nowy Dwór Mazowiecki

Post2001-11-16, 18:03      Pochwała TEPSY Odpowiedz z cytatem
W nocy padla mi linia telefoniczna ( w tym SDI ) tak wiec caly dzien w pracy chrowalem myslac o braku netu w weekend.
Po przyjsciu z pracy do domu wykonalem 1 (slownie: jeden) telefon do biura SDI - po 50s rozmowy i wyjasnien podalem swoj numer komorki i obiecal mi zadzwonic. Popukalem sie w czlo myslac ze jestem naiwny i pewnie cos zrobia w poniedzialek a tu po 5 minutach terminal daje znaki zycia i pan z Tespy dzwoni, ze jest OK, bo im sie karta na centrali zawiesila i bardzo przeprasza i itde. Wzajemne podziekowania i... wlasnie do Was pisze.
Jednak nie wszystko lipa co Tepsa nazwane...
 
Reklamy
KrzysztofM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1119
Miasto: EPWA

Post2001-11-16, 18:58      Pochwała TEPSY Odpowiedz z cytatem
Tamten pan nadawałby się do programu: Zwyczajni, niezwyczajni
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2001-11-17, 01:03      Pochwała TEPSY Odpowiedz z cytatem
to bardzo przykry post imho a dlaczego ? dlatego, ze Carlosa i innych cieszy wyjatkowo taki wypadek, a na calym swiecie takie cos byloby wymagana koniecznoscia i normalnoscia

i tutaj widac jak jestesmy na codzien robieni w ch***a i jeszcze sie z tego cieszymy - wystarczy nas 10 razy albo najlepiej 100 zrobic w ch***a wylaczajac telefon na 3 dni bez odpowiedzi, a potem raz zachowac sie tak jak sie powinno od zawsze i juz jestesmy radosni jak dzieci
 
_Seba_


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1072
Miasto: Piaseczno

Post2001-11-17, 01:46      Pochwała TEPSY Odpowiedz z cytatem
no to juz jest 2 taki przypadek bo u mnie byly takie 2 miale incydenty ...ktoregos dnia mialem problmy z polaczeniem...dzwonie..mowie co i jak... minelo 15 min...patrze przez okno a tu samochodzik TPSA ..innym razem cos sie zwalilo ze wolno dzialalo wiec ja za telefon i do nich..pan przeprosil i powiedzial ze w tej chwili cos jest nie tak i nie wiedza co...ale wlasnie sprawdzaja...po 30 min SAMI zadzwonili BARDZO PRZEPRASZAJAC i problem zostanie usuniety za okolo 1h bo to u wszystkich tak jest zle..i na 100 % nie potrwa to dluzej jak 1 h po czym za jakies 40 min zadzwonili do mnie i uprzejmie sie zapytali czy juz wszysko ok ? i czy juz dziala jak nalezy...bo juz cos tam naprawili..a jak nie to wysla samochod

od tamtej pory ...zle o TPSA nie mowie bo i podstaw nie mam
 
vette


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 2977
Miasto: Wrocław

Post2001-11-17, 01:52      Pochwała TEPSY Odpowiedz z cytatem
Jak mialem tepse to bylo podobnie. bardzo grzecznie. duzo lepsza obsluga niz w Dialogu i bardziej kompetentna.
 
Hokus


Dołączył: 19 Sie 2001
Posty: 432
Miasto: UK

Post2001-11-17, 02:58      Pochwała TEPSY Odpowiedz z cytatem
wydaje mi sie to...
conajmniej podejzane 0
 
Gregor


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2784
Miasto: Wroclaw

Post2001-11-17, 10:01      Pochwała TEPSY Odpowiedz z cytatem
Jak zwykle wszystko zalezy od ludzi jak trafisz na dobrych ludzi w tepsie no to jestes dobrze obsluzony tyle ze w tepsie takich ludzi sie szybko demoralizuje - widza jak zachowuja sie ich koledzy w pracy i wiekszasc z nich poddaje sie ogolnemu olewactwu, nieliczni pozostaja przy swoich zasadach, generalnie to dopiero teraz zaczynaja sie cokolwiek o klienta martwic 'odgornie' bo zaczynaja tracic przez lokalnych operatorow i przez sieci komorkowe, wiec moze zmierzamy w strone normalnosci - oby.
 
Pawel





Post2001-11-17, 13:00      Pochwała TEPSY Odpowiedz z cytatem
Hi jesli chodzi o servis to w niemczech tez nie jest najlepiej ale wlasnie wczoraj dostalem odpowiedz z servisu od mojego dostawcy internetowego byla nawet zadowalajaca ale na dole bylo cos fajnego cytuje i spruboje przetlumaczyc
----------------------------
Ps: Wenn mal der Schuh drueckt......
Unser Serviceteam tut alles, damit Sie als Kunde zufrieden sind. Und weil
das keine leeren Worte sind, hier unsere Bitte: Wenn Sie mal irgendwo der
Schuh drueckt, scheuen Sie sich nicht, unser Beschwerdeteam zu
kontaktieren.
Das Beschwerdeteam des technischen Supportes erreichen Sie unter der
Emailadresse:
XXXXXXXXX@einsundeins.com
--------------------------------------------
Niestety nie jestem mistrzem w tlumaczeniu ale spruboje:
Nasz service team srobi wszystko zebys jako klient byl zadowolony. I zeby nie bylo zo to tylko slowa nasza prosba jak ci gdzies but uciska nie krempoj sie i skontaktoj sie z nami i potem gdzie ich mozna dostac

jestem ciekawy co zrobia jak do nich napisze
 
Dimax


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2987
Miasto: Szczecin

Post2001-11-17, 13:11      Pochwała TEPSY Odpowiedz z cytatem
Tlumaczenie extra
"but" rulez
 
Adik


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3932
Miasto: /dev/dvb

Post2001-11-17, 13:19      Pochwała TEPSY Odpowiedz z cytatem
Cytat:

On 2001-11-17 12:11, Dimax napisał:
Tlumaczenie extra


buahahaha
 
Lovtza





Post2001-11-17, 17:06      Pochwała TEPSY Odpowiedz z cytatem

to bardzo przykry post imho a dlaczego ? dlatego, ze Carlosa i innych cieszy wyjatkowo taki wypadek, a na calym swiecie takie cos byloby wymagana koniecznoscia i normalnoscia

Noi tu ricowi racje przyznam.
Na zachodzie to by nikt tak sobie niepomyslal bo to normalka.
Dla przykladu bylem u brata w holadnii i on tam za 43zl mieszecznie ma stalke 1MB, a unas najbardziej dostepne lacze to modem i 30godz za 73 zl



[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Lovtza dnia 2001-11-17 16:08 ]
 
Aro BMW
E39

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1478
Miasto: Ustroń

Post2001-11-17, 19:05      Pochwała TEPSY Odpowiedz z cytatem
Juz nic :smile:

[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Aro dnia 2001-11-19 12:54 ]
 
Centrum Fanów Symulatorów » Hardware & Software » Pochwała TEPSY
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: