No ogladalem replay i tu nawet nie chodzi o to ze byl warp (bo na lanie nawet moglby byc wypadek tak byliscie bliski) tylko o to ze ten c..... zablokowal 2 razy zmieniajac pozycje i do tego przed samym nosem. Nalezal mu sie wypadek
Reklamy
robson
2004-03-04, 00:46 PL-SPAIN
teraz dopiero ogladnalem, wypadek mloda z monaco i na to nie ma co liczyc na zadna kare a nawet zdziwilbym sie szczerze, co najwyzej Madey za wywalenie Mloda
a to zygzakownie brabama na kyalami nie jest tak oczywiste moim zdaniem bo richie konsekwentnie jedzie zanim i omija za pozno wiec mozemy sie liczyc my z kara
watpie zebysmy cos skorzystali na apelacjach dobrze bedzie jezeli nie stracimy
robson
2004-03-04, 00:48 PL-SPAIN
i tak dobrze, ze nie wspominaja o ataku Tytusa na Zamore na kya
Tytus
CBR1000RR, CRF450R
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3960
Miasto: Kce
2004-03-04, 01:36 PL-SPAIN
To mlod dawaj tez wszystkie co byly od nas i po klopocie
Tytus
CBR1000RR, CRF450R
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3960
Miasto: Kce
2004-03-04, 01:39 PL-SPAIN
Robson ja teoretycznie wyprzedilem tego brma i bylem przed nim po wewnetrznej - pozniej byl juz warp kosmiczny gdzie wylecielem na 30 do gory i urwalem kolo
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2004-03-04, 02:12 PL-SPAIN
Robson co ty pleciesz Brabi mnie blokowal a jak go mijalem to BEZ KONTAKTU warp widocznie go wywalil, a ty piszesz ze on jechal spoko a raczej ja powinienem dostac kare bo go wywalilo, moze ja moge tylko mijac w odleglosci 3 wozow przeciwnikow wg ciebie?
Mlod
Dołączył: 19 Sie 2001
Posty: 1211
Miasto: Łódź
2004-03-04, 02:31 PL-SPAIN
No jak Madej za wywalenie mnie. Ja kolo stracilem na murze !!! a nie od udezenia madeja. Na nieszczescie nie widac tego dokladnie na replayu z serka . Koles mogl sie zachowac inaczej a przez to stracilismy 10 punktow... Tu nie chodzi o DQ tego kolesia tylko o punkty...
Jak sie spojrzy na asfalt to widac po liniach ze Richie ladnie zjezdzal na lewo i tamten nagle tez zaczal zjezdzac. Popelnil blad dwukrotnej zmiany toru jazdy. Richie: To ze byl tu warp 10 cm to nie ma ZADNEGO znaczenia w tej sytuacji. Warp ponizej 1 metra to dla mnie nie warp bo taki trzeba zawsze brac pod uwage
robson
2004-03-04, 02:34 PL-SPAIN
Richie on sie odsunal w lewo a Ty go wyprzedzales skrecajac w prawo a i tak sie nie zmiesciles... moze inaczej to wyglada z Twojego punktu widzenia ale tak beda patrzec na to sedziowie IMHO... zobaczymy
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2004-03-04, 02:35 PL-SPAIN
odleglosc w momencie uderzenia jak widzisz wyraznie na screenie miedzy moim a jego wozem wynosi ok 2 odleglosci srednicy mojego koła Brabiego, mysle, ze to jest spoko 1 metr, a na pewno nie 10cm przyjrzyj sie moze screenowi?
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2004-03-04, 02:36 PL-SPAIN
Robson ale popatrz gdzie wyszedl z zakretu???!!! na prawo na lewo na prawo calkiem i przed nosem mi na lewo calkiem, to wg ciebie ok? u nas ze 2 x dq by bylo
a w ogole to gosc byl woolny od startu i powinien mnie puscic zebym sie za nim nie musial wlec
robson
2004-03-04, 02:40 PL-SPAIN
Tytus napisał:
Robson ja teoretycznie wyprzedilem tego brma i bylem przed nim po wewnetrznej - pozniej byl juz warp kosmiczny gdzie wylecielem na 30 do gory i urwalem kolo
tak widzialem to, manewr ryzykancki ale mogl sie udac... tez jechalem za nim pare kolek i zauwazylem, ze wyjezdza na tym zakrecie strasznie na zewn wiec to bylo dobre miejsce do wyprzedzania... ale dziwie sie, ze hiszpanie nie wspomnieli o tym, nic na tym nie stracili... za to wspominaja moje lamerstwo na ktorym w sumie zarobili 2 pkt
robson
2004-03-04, 02:45 PL-SPAIN
Richie napisał:
Robson ale popatrz gdzie wyszedl z zakretu???!!! na prawo na lewo na prawo calkiem i przed nosem mi na lewo calkiem, to wg ciebie ok? u nas ze 2 x dq by bylo
a w ogole to gosc byl woolny od startu i powinien mnie puscic zebym sie za nim nie musial wlec
Richie please popatrz na to jak sedzia bezstronny... jechal zygzakiem fakt, ale ty rowno jecheles za nim dopiero w ostatniej chwili wyraznie zjezdzasz w lprawo, a ze gosc byl wolny to nie ma znaczenia, ja nie chce Cie oceniac tylko staram sie na to popatrzec tak jak popatrza sedziowie, ogladna raz z kokpitu hiszpana raz z Twojego i uznaja, ze miales inne mozliwosci niz trzymac sie na jego ogonie do ostatniej chwili... zroszta zobaczymy co z tego wyniknie
robson
2004-03-04, 02:49 PL-SPAIN
Richie napisał:
odleglosc w momencie uderzenia jak widzisz wyraznie na screenie miedzy moim a jego wozem wynosi ok 2 odleglosci srednicy mojego koła Brabiego, mysle, ze to jest spoko 1 metr, a na pewno nie 10cm przyjrzyj sie moze screenowi?
Richie nikt nie bedzie patrzyl z kamery z gory tak jak pokazales ladnie na screenie, zapomnij, popatrz z kokpitu i powiedz czy czy jestej w stanie ocenic czy to bylo 0,5m odstepu czy 10cm
robson
2004-03-04, 02:56 PL-SPAIN
Mlod napisał:
No jak Madej za wywalenie mnie. Ja kolo stracilem na murze !!! a nie od udezenia madeja. Na nieszczescie nie widac tego dokladnie na replayu z serka . Koles mogl sie zachowac inaczej a przez to stracilismy 10 punktow... Tu nie chodzi o DQ tego kolesia tylko o punkty...
no ja akurat ogladalem z serwera (nie dales swojego) i tam kolo tracisz dopiero po uderzeniu Madeya, ale to mowie teraz juz tak na 60% pewnosci, zreszta za co maja zamore ukarac, za to, ze akurat padl mu silnik jak go dochodziles? mial zostac na srodku drogi? zjechal szybko na bok co uratowalo Stiepka, a pozniej byl juz tylko pasazerem i niewiele mogl zrobic... ja nijak sie nie moge do tego przyczepic... moze sedziowie zdecyduja inaczej, juz predzej przyczepil bym sie do wyprzedzania z wykorzystaniem "rail raiding" - (ferrarka gulnara), niz do tego