No to maly review ode mnie po pierwszych testach
Zaczne od buga - w a6m21 koncowki skrzydel skladaja sie zupelnie do chrzanu. Osie obrotu sa zwalone i koncowki odczepiaja sie od samolotu i wedruja gdzies do gory... Nie sprawdzalem innych zek pod tym katem.
No to teraz ciekawsze rzeczy
1. Dla mnie pacyfic i latanie z otwarta kabina to rzeczy rownoznaczne

W tych samolotach, ktore doszly w PF i mialy mozliwosc otwierania owiewki w locie - jest to dostepne. W dodatku niektore samoloty maja specjalna pozycje fotela do operacji na ziemi / startu / ladowania (corsair, f4f, zeke) i poprawia to czasem znacznie widocznosc do przodu. Znacznie przyspiesza to rowniez proces opuszczania samolotu
2. Lista samolotow gdzies juz byla pare razy podawana, wiec nie bede tego powtarzal. Powiem tyle, ze naprawde fajnie sie tym wszystkim lata, szczegolnie atrakcyjnie wyglada poczatek wojny, bo jest dostepny spory zakres mysliwcow z tego okresu. Bombowce maja sie pojawic w patchu.
3. Ladowania na cv

Jak wieje to jest pierunsko trudno

Za kazdym razem mnie jakims cudem znosilo na wieze i sie o nia rozpierniczalem. Ladowanie w nocy to juz w ogole hardcore...
Zeby poprawnie przyziemic trzeba naprawde posadzic samolot na 3 punkty. F6F w dodatku ma tak krotki hak, ze trzeba prawie szorowac ogonem po pokladzie

Najprosciej mi sie na zeku oczywiscie ladowalo (tym bardziej, ze jak sie otworzy kabine i wystawi leb w gore, to prawie kolpak smigla mozna zobaczyc)
Jak beda jakies oficjalne loty na tym, to chyba kazdy chetny bedzie musial zaliczyc sesje po 50 probnych ladowan na cv, bo straty beda makabryczne
4. Bombowce (i p47d i p51d) maja dostepne "nosearty"

Mozna sobie walnac na dziob jakas panne ! O ile nic mi nie wiadomo na temat automatycznego zaznaczania zestrzelen na samolocie (podobno bylo to wstepnie w featuresach), to mozna do tego wykorzystac wlasnie nosearta i na nim zaznaczac kille zamiast na skinie
5. Mapek jest dosc duzo, ale nie ma co sie dziwic, bo 95% ich powierzchni to woda

No i trzeba bedzie sie nauczyc porzadnie nawigacji... Na szczescie do radia dodali komende "request vector to target" (i przy okazji "request take-off") i nie ma co ukrywac - przydaje sie
6. Sa wieksze formacje chmur. O wodzie sie nie wypowiem, bo perfect to nie na moja karte

. Sa ludki wszedzie powtykane - do dzial, do pojazdow itp. Domyslnie sa wylaczone, trzeba je do conf.ini dopisac (sekcja [game], wpis 3dgunners=1)
7. AI chyba znow nieco poprawili, ale po tak krotkich testach jeszcze nie jestem w stanie jednoznacznie tego potwierdzic (w kazdym razie na singlowej misji PH musialem sie z zekami napocic, a w koncu mnie rozszarpaly

)
8. Trafienia z dzialek w nasz samolot potrafia nim niezle rzucac

Musze przyznac, ze nie spodziewalem sie tego, tym bardziej, ze na autentycznych filmach z WW2 nie zaobserwowalem tego fenomenu...
9. B25 jest interesujaca pozycja sposrod flyablesow. Polcalowek na nim chyba jest ze 20, z czego prawie polowa na dziobie

Ma rowniez parafragi, czyli takie wieksze granaty rzucane na spadochronach seria. (parafragi nie dzialaja cos na A-20, ale pewno w patchu poprawia). Tylko trzeba nastawic delay na 0, bo beda sie nierealistycznie zachowywac. Z reszta to samo dotyczy napalmu. Troche to glupio wyglada, jak zbiorniki wybuchaja po 2 sek od uderzenia o ziemie
10. F4F ma kola na korbke

Ale za to klapy mu sie automatycznie zwijaja przy przekroczeniu 155mph, wiec nie grozi ich popsucie.
11. Corsairek ma imponujacy zestaw uzbrojenia

P38 i P47 moga sie schowac
12. Dla milosnikow spitow jest seafire - skladane skrzydla, otwierana kabina, wielke lusterko, hak do ladowania, wzmocnione podwozie... po prostu wersja deluxe
Na koniec jeszcze taka mala uwaga, ze skladanie skrzydel w locie jest niewskazane - odlamuja sie. Na szczescie jak sie wolno leci, mozna nimi troche pomachac

Nie wiem czy w locie poziomym to jest wykonalne, ale w swiecy jak najbardziej
Ogolnie PF dostaje na wstepie 4+. Za pewne niedociagniecia oraz fakt, ze za jakies 2 dni bedzie do zassania patch - okolo 200mb z brakujacymi kokpitami...