Wiem, wiem co chcielibyście powiedzieć

Po kiego wała ktoś chciałby używać Outlooka 2007? Nie pytajcie. Mamy to coś w firmie (z Exchange 2007) i niedobrze mi się robi za każdym razem gdy mam coś w tym zrobić

Ale do rzeczy...
W kalendarzu w Outlooku można sobie planować spotkania/zajęcia, wpisywać to czym się zajmujemy, etc. itp., to taki uproszczony CRM. Pytanie za 100pkt.:
Czy da się, a jeśli tak to jak, na podstawie wpisów w kalendarzu wygenerować statystyki nt. czasu przepracowanego dla danego klienta?
Odrazu zaznaczam, że CRM microsoftowy odpada. Znalazłem jakiś zewnętrzny program do tworzenia statystyk ale dotyczą one wyłącznie poczty (emaili). Szukałem jakiegoś makro. Bez skutku. Jedyne co mi "chodzi po głowie" to zmiana widoku kalendarza na Wg kategorii, posortowanie po Dacie, zaznaczenie wszystkiego przez ctrl+c i wklejenie do excela przez co uzyskam nazwę wpisu, datę i godzinę rozpoczęcia, datę i godzinę zakończenia, miejsce/lokalizację, do tego trzebaby było dorobić jakąś regułkę zliczającą czas na podstawie znacznika miejsca i czasów trwania poszczególnych wydarzeń
Trochę to zawiłe ale mam nadzieję, że ktoś zrozumie
BTW Thunderbird/TheBat rulez!
