my gramy sobie na chello kumpla bo jakos na mojej neo on mnie nie widzi jako serwera (zone alarm moze przeszkadzac? niby wszystko odznaczylem co trzeba), i to chello ma 512 bodajze i jest jako po lanie, pingi 30-40 ms, tak wiec mysle ze 256 jeszcze spoko powinna dac rade na dwoch trzech uciagnac, ale juz troche mniej komfortowo
Reklamy
Mongoose
Dołączył: 05 Wrz 2001
Posty: 2292
Miasto: Gliwice
2005-12-02, 12:44 OFP - misje coop dla dwoch
Czacha napisał:
ale pytasz o stawianie serwera czy granie?
kiedys pykalem na 128 i bylo okej.. wiec 256 tym bardziej gozej pewnie bedzie wygladalo to jesli chodzi o hostowanie gry
O jedno i drugie, bo wszyscy chetni maja 256 wiec ktorys bedzie musial postawic.
cos sie oduck ociaga, wiec jak cos jeszcze jakis czas serwer postoi i zaczekam na chetnych do przetestowania - niestety misje deafultowe.. ale jak wszystko bedzie cacy to nastepnym razem pojawia sie ciekawsze
Ostatnio zmieniony przez Czacha dnia 2005-12-03, 00:11, w całości zmieniany 1 raz
Snake-
Dołączył: 05 Lis 2001
Posty: 1695
Miasto: Warszawa
2005-12-02, 23:56 OFP - misje coop dla dwoch
chetnie bym pogral, ale niestety musze sie w resistance zaopatrzyc, bo ostatnio jak gralem, to 1.46 obowiazywalo
wlasnie skonczylismy grac z kumplem we 2ke
skatowalismy defultowe misje - fajnie sie gralo
zahostowalem tez serwer rogerwilco http://www.bsk.vectranet.pl/~lczechowska/RW_MK1D3.EXE
w zasadzie nawet nie trzeba updejtowac.. to jakas tam stara wersja - grunt ze dziala