wołanie o płyte to pewnie przypadłość grzebania w demie 2004
gdzie zyskałes i straciles zobaczysz programikiem replay analyser czy jakos tak..
Reklamy
ODuck
Dołączył: 28 Sie 2001
Posty: 4634
2004-12-04, 02:25 odpalenie GPL
Stiepek napisał:
Rick the Killer napisał:
2) mam jedyna słuszna rozdzielczość, przy zmianie widzę tylko połowe/ćwiartkę obrazu...
mialem to samo jak zmienilem na nowsze stery [catalisty] (musialem zainstalowac, bo mrugalo mi otoczenie w RBR )
zmienilem na stare stery jest ok (tylko znowu w RBR mi miga ale co tam GPL jest dla mnie wazniejszy )
a mi wlasnie na najnowszych catalystach mruga RBR :O
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2004-12-04, 11:08 odpalenie GPL
gflsh napisał:
tylko jedna rzecz mnie niepokoi - zrobilem jedno okrazenie o blisko 3 sek szybsze niz zwykle i nie wiem gdzie tyle zyskalem
Tylko pamietaj o wylaczeniu helpow no i koniecznie manualna skrzynia biegow Aha, poziom Grand Prix ustaw, damage mozesz narazie ustawic na None bo i tak bedziesz co chwile zwiedzal pobocza
Cytat:
aha, jeszcze jedno: wrzucilem setup do folderu \players\mojeimie\setups\watglen czy jakos podobnie, w kazdym razie teraz nie moge wczytac tego setupu (wybralem ten samochod do ktorego setup wgralem) . jakies wskazowki dla nowicjusza?
No i sciezka sie zgadza tylko nie wiadomo czy ten plik setupu jest rzeczywiscie do WGlen i danego auta. Podaj nazwe tego pliku. Ja stawiam na zle ustawiony poziom tj. nie ustawiles poziomu Grand Prix To sie ustawia na ekranie wyboru toru jesli dobrze pamietam
amfi
2004-12-04, 11:21 odpalenie GPL
Dobrze pamietasz
gflsh - Helpy wylaczysz w OPTIONS -> SOUND & GAMEPLAY -> DRIVING AIDS
Aha, jeszcze w CONTROLS masz STEERING LINEARITY, tu tez mozesz troche pokombinowac z ustawieniami... w lewo
ODuck
Dołączył: 28 Sie 2001
Posty: 4634
2004-12-04, 11:51 odpalenie GPL
lefty, grand prix na poczatek to wcale niekoniecznie. f2 i f3 calkiem fajne tez sa
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2004-12-04, 12:15 odpalenie GPL
To niech sobie szuka setupow do F2 czy F3 Zreszta, pisalem o GP po to, zeby sie przekonal jak my jezdzimy
Speedy
Alfa
159
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań
2004-12-04, 12:30 odpalenie GPL
hehe też pamiętam mój pierwszy kontakt z GPL. Pierwszy wyjazd na tor, ruszam... no całkiem fajnie tylko wolny trochę ten wózek, 4 biegi tylko... tak sobie pojeździłem z pół godziny juz nawet poczułem dobrze wózek. Czasy na Monzie coś ok 2 minut Ale czym oni tak się podniecali?
W końcu przyszedł moment na pogrzebanie w opcjach, coś tam naprzestawiłem, wychodze na tor i.... o jaaaaaa pierdooooleeeeee!!!!!!!!
Dopiero zrozumiałem że cały czas był dławik na gaźniku
anyway, i tak myślę że dla początkującego dobrze jest pojeździć pare dni na novice albo advanced.
ODuck
Dołączył: 28 Sie 2001
Posty: 4634
2004-12-04, 12:50 odpalenie GPL
lefty napisał:
To niech sobie szuka setupow do F2 czy F3
gdzies tam kiedys byly, poza tym skoro to jegopierwszy kontakt to wszystko jedno jaki setup zaladuje, nawet default bedzie ok
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2004-12-04, 13:26 odpalenie GPL
Kiedys, gdy pierwszy raz pisalem posta na tym forum w dziale GPL to pytalem bodajze o automatyczna skrzynie biegow i wlasnie ten poziom (F3, F2 i GP) i dostalem odpowiedz w stylu "co bedziesz jezdzil na F3 czy F2, wlacz odrazu GP. Co do skrzyni biegow to ty jezdzisz z helpami? Wylacz je czym predzej!" no i takie tam zebym nie lamerzyl, etc. Pozniej jak zastosowalem sie do tych rad i wlaczylem taka Monze i jechalem ponad 300km/h na prostej przed parabolica to byl dopiero szok bo trzeba bylo jakos wyhamowac
Znam ból, bo przeżyawałem go ok 3 miechy temu. Teraz przeżyłem go jeszcze raz, jak zapodałem setapy GH i GH2. (ja można jeździć na takich popieprzonych dryfach?), no i wydawało mi się, że lotus to spoko wózek
dobra , problem z setupem rozwiazany. a co do ustawien pomocy to bylo to pierwsze co zrobilem , wydaje mi sie ze zadnych pomocy ani automatow nie mam ustawionych. nie czuje w kazdym razie zadnej ingerencji. natomiast moze ktos mi powiedziec co zmienia steering linearity? czy ustawienie z dala od linear to zwiekszenie dokladnosci przy malych katach skretu kol? nie wiem czy odpowiednio jasno sie wyrazilem - przy malych katach dany skret kierownicy powoduje mniejszy skret kol niz taki sam skret kierownicy przy duzych katach. tak czy inaczej od razu zrobilem calkiem linear. no i git. wr zrobie za kwadrans , na razie zrobilem 1.10 w ferrari na watkins glen . ale spoko, jeszcze troche nad tym popracuje. dzieki za wszelka pomoc do tej pory
pozdro
maciek
ps a co do uszkodzen, to czy mozliwe zeby przy 'realistic' odbic sie (umiarkowanie mocno, bokiem) od bandy bez zadnych strat materialnych? bo albo jednak nie bylo ustawione na realistic, albo to ferrari to solidna konstrukcja
Nogal
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 5672
Miasto: Kraków
2004-12-06, 00:27 odpalenie GPL
Ja jezdze na max linear.
DrDEATH
Dołączył: 30 Wrz 2004
Posty: 100
Miasto: Rzeszów
2004-12-06, 23:19 odpalenie GPL
czy jest jakas rada na wywalanie do windowsa? przejade z pol okrazenia i mnie wywala ?
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2004-12-07, 19:30 odpalenie GPL
Najpierw podalbys konfig kompa i napisal czy duzo masz uruchomionych programow w tle, jaki system, czy masz jakies update'y graficzne do GPL, etc.
DrDEATH
Dołączył: 30 Wrz 2004
Posty: 100
Miasto: Rzeszów
2004-12-07, 20:00 odpalenie GPL
jakos nigdy nie uzywalem kompa do grania ale ostanio mnie wzielo bo dostalem kierownice moj komp to celeron 2,6 ghz, grafika radek 9200, 256 ramu w tle chodzi tylko antyvir i gg czasami. GPL to demo z 2004 roku bez zadnych dodatkow narazie