Centrum Fanów Symulatorów » GTR, GT Legends, Live For Speed, Inne wyścigi » o gtr2 i rewolucjach
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

o gtr2 i rewolucjach

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Autor Wiadomość
IceMan


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin

Post2006-04-14, 09:50      o gtr2 i rewolucjach Odpowiedz z cytatem
zgadzam się z przedmówcą
GTR to taki troche lepszy mod do f1 2002
czekam na gtr2 i licze ze poprawia i fizyke i multi, bo multi w obecnej postaci to żenada
póki co GTL rulez
 
Reklamy
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2006-04-14, 10:26      o gtr2 i rewolucjach Odpowiedz z cytatem
no wlasnie. mialem sie Ciebie IceMan zapytac. Bo jezdzisz z nami w GTR. Piszesz ze zenada ale jezdzisz i chyba jakos tragicznie nie jest. po prostu nie wiem czy slowo zenada pasuje do Twojej sytuacji.

Oczywiscie ze nie ma reconnectow po disco. to moze byc minus poniewaz disco zdarzyc sie moze kazdej grze.

Ale w GTL reconnectu tez nie ma. A w rF nie wiem czy dziala (choc widzialem opcje w konfigu).

Ja disco biore jako wypadek z H/W. podobnie jak spalenie silnika czy pad elektroniki. shit happens. Dla mnie kuriozalna (choc wygodna) byla mozliwosc dodawania lapa w NR2003 dla osoby ktora wracala z disco.

Co do GTR, przy dobrym polaczeniu mozna jezdzic na zyletki. co widac na naszych klipach filmowych. po prostu plz wyjasnij slowo zenada.
 
IceMan


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin

Post2006-04-14, 10:52      o gtr2 i rewolucjach Odpowiedz z cytatem
chodzi np. o limit 20 ludzikow na torze, bo przy wiekszej ilosci dzieją się cuda, samo odwzorowanie aut na torze, lagów itp jest okej
fizyka tez nie jest najlepsza i to wszystko razem wzięte w niby tak profesjonalnym produkcie zasługuje na słowo żenada
 
Nogal


Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 5672
Miasto: Kraków

Post2006-04-14, 10:57      o gtr2 i rewolucjach Odpowiedz z cytatem
Zenada jest np. wtedy gdy ktos ślepo twierdzi, pomimo wielokrotnej dyskusji z innymi, ze cos jest rewolucyjne pomimo tego, ze wyzsza jakos byla osiagnieta juz wiele lat wczesniej
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2006-04-14, 11:59      o gtr2 i rewolucjach Odpowiedz z cytatem
Nogal, serio? nie przypominam sobie wyscigow klasy GT zrobionych lepiej.

IceMan, limit 20 ludzikow wynika z ograniczen sprzetowych. tu fakt ze dedyk ma troche za duze wymagania H/W. Na PIV 3GHz moze jechac juz 30 zawodnikow. pod tym wzgledem jest slabo. ale to raczej nie wina multi tylko dedyka.

Co do fizyki mozna dyskutowac. wskaz mi produkt ktory ma lepsza fizyke aut tej klasy. po prostu trudno to ocenic nie majac porownania. bugi sa znane. ale niestety kazdy z poprzednikow mial swoje wady.
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2006-04-14, 12:08      o gtr2 i rewolucjach Odpowiedz z cytatem
Maxym wracasz do argumentow a'la Jankesa o GP3

"GP3 jest najidealniejszym symulatorem F1, najlepszym, rewolucyjnym, dlaczego? bo nie ma innego"

#Rofl
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2006-04-14, 12:23      o gtr2 i rewolucjach Odpowiedz z cytatem
no nie calkiem. rewolucja to jest jakis progres. rewolucja to nie byla ale postep na pewno (miedzy chociby GTR jako mod F1C a GTR jako osobny produkt). a dobry musi byc jako ze na razie nie widac nastepcy.

A slowo zenada jest niesprawiedliwe, szczegolnie od osoby ktora jak mniemam dobrze sie bawi jezdzac w lidze "tym zenujacym produktem".
 
Nogal


Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 5672
Miasto: Kraków

Post2006-04-14, 12:34      o gtr2 i rewolucjach Odpowiedz z cytatem
Mylisz rewolucje z ewolucja
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2006-04-14, 12:37      o gtr2 i rewolucjach Odpowiedz z cytatem
tyle ze rewolucja to podzbior ewolucji.
 
padek78


Dołączył: 21 Lis 2002
Posty: 1464
Miasto: Radom

Post2006-04-14, 12:47      o gtr2 i rewolucjach Odpowiedz z cytatem
Ja może powiem tak: Od kiedy już jakiś czas jeżdżę w GTR to fizyka NR2003 wydaje mi sie już jakaś taka... uproszczona .

Jedynie GPL tu się jeszcze trzyma ale też już powoli staje się taką "niepełną" symulacją. Przy uderzeniu w bandę bolidy GPL tańczą na nosie jakby nie miały masy. Poza tym kadłuby jakby z niezniszczalnego materiału są zrobione. Jeździ się bardzo płasko jedyne co mi się w dalszym ciągu podoba w GPL to to jakie są konsekwencje przestrzelenia punktu hamowania. Ale już uginania opon (tej sprężystości) nie ma za cholerę. Jedzie się jakby na kołach odlanych ze stali i idealnie wyszlifowanych.

Ja uważam że to GPL był i jest rewolucyjny bo przedstawił świat gier komputerowych o tematyce wyścigowej w zupełnie innym świetle.

Ale nie można żyć ciągle przeszłością bo tak to nie ma postępu. GTR jest w wielu czynnikach niezwykle rewolucyjny. Przede wszystkim samo czucie wozu, czucie tarcia opon, kontroli ich ździeralności jest tym czego nie miał do tej pory żaden inny sim łącznie z GPLem.

Wozy w GTR na wyjściach z wolnych zakrętów zachowują się niezwykle realistycznie (tzn występuje to charakterystyczne podskakiwanie przodu co jest maksymalnie realistyczne i każdy kto ogląda wyścigi GT czy w ogóle prototypów LM nie może temu zaprzeczyć).

Blokowanie kół i trudność w odblokowaniu ich jest też bardzo dobrze symulowana.

Wypadanie na żwir jest niezwykle dobrze symulowane (choć wielu twierdzi że jest to jazda jak po lodzie - ja już wielokrotnie mówiłem na ten temat to nie będę się powtarzał ) GPL pod tym względem również prezentuje się dobrze ale już troszkę staroświecko.

Rewolucyjny jest livetrack i jeśli będą jeszcze rozwijać tą technologię to będę się tylko cieszył. Czy w GPL jest coś takiego jak kawałki gumy odpadające z opon bolidów po zewnętrznych stronach zakrętów ? .

OnLine wcale nie jest zły w GTR. Jeździmy w lidze i przynajmniej ja nie widzę żeby to było jakoś specjalnie gorsze od GPLa W GPLu to nawet wozy przeciwników drgają a w GTR tego nie zauważam zbyt często.
W GTR do 20 luda jest spoko a pamiętam w wyścigach ligowych GPL jakoś więcej ludków nie startowało (może z 16-tu )

Podsumowując chciałem powiedzieć że nie zgadzam się że GTR jest nierewolucyjny. W wielu aspektach jest rewolucyjny. A porównywanie fizy GTR do GT2002 uważam za delikatnie mówiąc - chybione (chyba należałoby jeszcze raz pojeździć w GT2002 a potem dużo w GTRa )

A i jeszcze jedno. Niech na mnie "starzy wyjadacze" GPLa nie naskakują bo to nie jest tak że "my jesteśmy od GPLa a ty padek od GTRa" Bo ja i w GPLa się dużo najeździłem i znowu tak źle mi nie idzie w nim więc wydaje mi się że mam pełne prawo porównać oba wielkie tytuły bo oba dogłębnie posmakowałem już.
 
FERNANDO


Dołączył: 10 Lut 2005
Posty: 250
Miasto: Rzeszów

Post2006-04-14, 12:57      o gtr2 i rewolucjach Odpowiedz z cytatem


Ostatnio zmieniony przez FERNANDO dnia 2006-04-14, 12:59, w całości zmieniany 1 raz
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2006-04-14, 12:58      o gtr2 i rewolucjach Odpowiedz z cytatem
MaXyM napisał:
rewolucja to jest jakis progres. rewolucja to nie byla ale postep na pewno


ty po prostu mylisz slowa, postep, progres to jest EWOLUCJA i tym GTR jest na pewno, natomiast REWOLUCJA oznacza zupelnie cos innego niz to probujesz powtarzac

EDIT

nie zauwazylem, ze Nogal juz to samo napisal wyzej
 
camer


Dołączył: 03 Lip 2002
Posty: 692
Miasto: Lublin

Post2006-04-14, 14:24      o gtr2 i rewolucjach Odpowiedz z cytatem
a tak na marginesie zapytam, bo zawsze mnie to nurtowalo - co to jest s+r w GPL?? moze to jakas rewolucja??
 
FERNANDO


Dołączył: 10 Lut 2005
Posty: 250
Miasto: Rzeszów

Post2006-04-14, 14:59      o gtr2 i rewolucjach Odpowiedz z cytatem
To moze encyklopedycznie?

Rewolucja to proces gwałtownych przemian zachodzących w społeczeństwie. Rewolucje społeczne to stosunkowo szybki proces przechodzenia państwa z jednej formy społeczno-ekonomicznej w drugą. Gdy władze państwowe nie są w stanie dostosować się do nich, dochodzi do rewolucji politycznej.
Rewolucje polityczne stanowią punkt kulminacyjny rewolucji społecznych i są od nich o wiele gwałtowniejsze. Jeśli są udane prowadzą do zmiany typu państwa oraz przejścia władzy z rąk jednej grupy społecznej do drugiej. Dochodzi do nich przy użyciu środków pozaprawnych.
Rewolucje naukowe są to przejścia od jednego do drugiego sposobu widzenia świata o odmiennych założeniach i kanonach naukowości.

W filozofii nauki istnieją dwa odmienne spojrzenia na rewolucję naukową.
Rewolucje są to dość rzadkie i krótkie epizody w dziejach nauki, przetykane znacznie dłuższymi okresami nauki normalnej. Jest to ujęcie Thomasa Kuhna.
Rewolucja w nauce jest zjawiskiem permanentnym, starcia między teoriami o dużym stopniu ogólności zachodzą znacznie częściej. Nauka normalna jest zjawiskiem dla nauki niebezpiecznym, ponieważ doprowadzić może do końca autentycznej refleksji naukowej. Jest to ujęcie Karla Poppera. .

Ewolucja – najogólniej, ciągły proces zmian, dzięki któremu wyłaniają się nowe jakości. Wiele dziedzin życia i nauk zaobserwowało takie procesy przemiany, stąd pojęcie ewolucji jest pojęciem wieloznacznym
 
IceMan


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin

Post2006-04-14, 15:42      o gtr2 i rewolucjach Odpowiedz z cytatem
padek78 napisał:
Przede wszystkim samo czucie wozu, czucie tarcia opon, kontroli ich ździeralności jest tym czego nie miał do tej pory żaden inny sim łącznie z GPLem.

o czym ty piszesz ?
jakie czucie tarcia opon ? te auta albo jadą jak po torach albo spinują, prawie bez żadnego posredniego stanu
a gpl nie bylo ździeralności bo nie było poprostu tego symulowanego i to nie był efekt zlej fizyki ale pominięcia pewnego parametru
co innego pominac cos a co innego odwzorowac cos zle
mnie zastanawia jedno
Pojawiają się w GTR nowi playerzy. Pojawia sie post od takiego nowicjusza w stylu " jak wy to robicie ze tak szybko jedziecie, mi brakuje x sekund"
odpowiedz: "sciagnij setupy gh i trenuj"
po miesiacu (jak nie szybciej )ten sam ludek notuje czasy z czołówki ligi
w GPL ten proces zajmował ... rok ?
może młodzież teraz jest bardziej uzdolniona

gtr jest prawie okej i narazie nie ma nic lepszego w tej klasie aut, co nie znaczy ze jest bardzo dobrze, GTR ma poprostu monopol
a i tak GTL rządzi
 
Centrum Fanów Symulatorów » GTR, GT Legends, Live For Speed, Inne wyścigi » o gtr2 i rewolucjach Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: