2004-12-11, 19:28 Nowy Nascar: "Nascar: SimRacing"
Cytat:
Nascar SimRacing Release Date & New Facts [11-12-2004 | JZ | Comments (2) ]
Product Description
EA SPORTS™ presents the new standard in NASCAR PC racing: NASCAR SimRacing. Created by NASCAR veterans and tested by NASCAR NEXTEL Cup Series drivers like Ryan Newman, NASCAR SimRacing is the perfect combination of realism, true racing 'feel', depth, and advanced EA SPORTS presentation. Thunder down the straightaway at Daytona International Speedway® alongside 42 other live drivers online as Voice Over IP smack talk mixes with the roar of V8 engines in glorious surround sound. Navigate the high banks of Bristol Motor Speedway then watch full race replays and analyze your telemetry against that of real drivers to improve your skills as you progress through Career mode. Live the life of a NASCAR driver as you rise through the ranks to Chase for the Cup in the most realistic NASCAR game ever created.
Key Features
Realistic, Driver-Tested NASCAR Racing
* Race Tested, Driver Approved: The all-new racing engine in NASCAR SimRacing is crafted by NASCAR racing veterans from EA SPORTS and previous NASCAR sims, and then tested by top NASCAR drivers including Ryan Newman. So when you brake to enter a corner, you experience the same physics that real NASCAR drivers experience-neither arbitrarily hard or easy, just real.
* Career Mode with Three NASCAR Racing Series: NASCAR Craftsman Trucks, National Series, and NEXTEL Cup competition-work your way up from tough truck racing to the big show in Career mode.
* Cut to the Chase: NASCAR SimRacing is the first PC game to feature the new NASCAR NEXTEL Cup points system-compete to make the field of 10 drivers competing for the championship in the Chase for the Cup.
* EA SPORTS Authenticity and Depth: Over 60 drivers, real teams, 28 tracks, current NASCAR NEXTEL Cup rules, and a full complement of game modes from pick-up-and play single races to Chase for the Cup shootouts and multiple Seasons.
High Definition Presentation and Cutting Edge Technology
* Online Racing with 43 Live Drivers: Compete with up to 42 other drivers or fill in the field with AI drivers-the largest fields in any racing game. Talk to your opponents with Voice Over IP (microphone and broadband Internet connection required), compete in Hot Lap leagues and Tournaments, and compare your results in online rankings. You can even watch races as a spectator to check out the competition.
* Hone Your Skills with Advanced Telemetry: Analyze setups and lap times and compare them against those of real NASCAR drivers, or exchange data to compare notes with other sim racers.
* Thundering 3D Audio: Hear the sweet sound of 750+ horses roaring by in Dolby® Pro Logic II audio, so close you can almost smell the hot oil and burning rubber.
* High Resolution, Dynamic Tracks: Race on the tracks featured in the NASCAR NEXTEL Cup series including Daytona International Speedway, Indianapolis Motor Speedway, and Bristol Motor Speedway. In addition, experience Nazareth Speedway, Milwaukee Mile, Indianapolis Raceway Park, and three exclusive EA SPORTS fantasy tracks.
* Relive and Analyze Races with Replay Studio: Replay entire races and save highlights and hot laps to relive later or show to your friends.
Podobno robią to ludzie z Papyrusa i ISI, podobno ma być super realistyczne, no ale jak już wiemy należy podchodzić do zagadnienia z pewnym takim sceptycyzmem... No zobaczymy...
Reklamy
Matey
Dołączył: 23 Kwi 2004
Posty: 1336
Miasto: Tychy
2004-12-11, 23:51 Nowy Nascar: "Nascar: SimRacing"
poczekamy i sie przekonamy
padek78
Dołączył: 21 Lis 2002
Posty: 1464
Miasto: Radom
2004-12-22, 10:47 Nowy Nascar: "Nascar: SimRacing"
Wyjście tego produktu zapowiadają na Luty 2005. Z tego co czytam to zaczynam się coraz bardziej podniecać:
przede wszystkim podobno ten produkt ma przebić spokojnie Nascar Racing 2003 Season od Papyrusa. Mają być trzy serie już zaimplementowane: Craftsmany, Bushe i Nextele. Nowe reguły gry jak choćby żółta flaga obowiązuje od chwili wystawienia jej, a nie po "wyścigu do linii".
Ale najważniejsze że fiza ma być o wiele bardziej zaawansowana od "Naszego" Nascara. Multi do 43 driverów. Robią to również ludzie z Papy więc może on-line będzie taki jak w NR2003.
No chyba zapowiada się wypas i następca NR2003
Matey
Dołączył: 23 Kwi 2004
Posty: 1336
Miasto: Tychy
2004-12-22, 10:55 Nowy Nascar: "Nascar: SimRacing"
padek78 napisał:
Wyjście tego produktu zapowiadają na Luty 2005. Z tego co czytam to zaczynam się coraz bardziej podniecać:
Luty 2005 to szybko Padek zapodal bys jakiegos linka to czlowiek by sobie tez poczytal no i sie tak nie podniecaj
tc
Dołączył: 25 Sie 2004
Posty: 713
Miasto: Kielce
2004-12-22, 13:34 Nowy Nascar: "Nascar: SimRacing"
Ostatnio zmieniony przez tc dnia 2004-12-22, 13:56, w całości zmieniany 1 raz
misfits_pl
2004-12-22, 13:54 Nowy Nascar: "Nascar: SimRacing"
Taki jakis ten NASCAR, wole NR2003 ... w tym EA nie podobaja mi sie bryly i to, ze kierowcy na lokach sa wstanie glowe pochylic w kieruku skrecania ... ale fakt faktem, maja jeszcze troche czasu by zrealizowac moje zadania
misfits_pl
2004-12-22, 13:54 Nowy Nascar: "Nascar: SimRacing"
Taki jakis ten NASCAR, wole NR2003 ... w tym EA nie podobaja mi sie bryly i to, ze kierowcy na lokach sa wstanie glowe pochylic w kieruku skrecania ... ale fakt faktem, maja jeszcze troche czasu by zrealizowac moje zadania
misfits_pl
2004-12-22, 13:54 Nowy Nascar: "Nascar: SimRacing"
Taki jakis ten NASCAR, wole NR2003 ... w tym EA nie podobaja mi sie bryly i to, ze kierowcy na lokach sa wstanie glowe pochylic w kieruku skrecania ... ale fakt faktem, maja jeszcze troche czasu by zrealizowac moje zadania
SEWER
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa
2004-12-22, 14:30 Nowy Nascar: "Nascar: SimRacing"
misfits_pl naucz sie kasowac posty !!!
rozumiem te z 12.54 ale po co kolejny taki sam z 13.27 ?
misfits_pl
2004-12-22, 14:32 Nowy Nascar: "Nascar: SimRacing"
hehe nie widzialem, ze az tak sie powielil ... skasowalem co moglem, po Twoim juz nie moge wiecej usowac
ps
ogolnie strasznie dlugo mi posta dodawal, moze dlatego, ze go kopiowal
Matey
Dołączył: 23 Kwi 2004
Posty: 1336
Miasto: Tychy
2005-01-02, 18:43 Nowy Nascar: "Nascar: SimRacing"
no i nawet na polskim portalu pokazaly sie screeny screeny
ciekawe czy zagrozi NR2003
2005-01-18, 12:17 Nowy Nascar: "Nascar: SimRacing"
Od Boba Stanleya (przetłumaczone) :
Minęło już trochę czasu, ale może niektórzy pamiętają mnie z Papyrusa a następnie z pracy nad PWF. Zaraz po tym jak opuściłem PWF zostałem zaproszony na beta-testy Nascar Sim Racing 2005 ElektronicsArts’ów, w szczególności odnośnie fizyki tego sima. Prawdę powiedziawszy byłem wówczas trochę „wypalony” i z różnych doniesień na temat wcześniejszych prób stworzenia symulatora Nascar przez firmę EA miałem mieszane uczucia, ale, jak niektórzy z was pamiętają, kocham zajmować się fizyką symulatorów wyścigowych więc postanowiłem spróbować. Muszę wam powiedzieć, byłem BARDZO miło zaskoczony. Kilka rzeczy wyróżniało się od razu. Auto jest bardziej „wybaczające błędy” ale nie w arkadowy sposób. Na przykład w simach Papy jak auto rozpoczynało spina miałeś dwa wyjścia, skręcić „do zakrętu” jeszcze bardziej (odwrotna kontra - przyp. autora) i przyhamować co naprowadzało przód wozu na właściwy tor jazdy lub też „go ahead and loop it and try to come out going the right direction without hitting anything” (tu nie bardzo kojarzę o co chodzi Stanleyowi). W NSR masz odrobinę więcej wyczucia poślizgu zanim dojdzie do spina i korygujesz to w bardziej konwencjonalny sposób poprzez potencjalne niewielkie odpuszczenie gazu i skontrowanie (normalne). Ogólnie wóz (w NSR) wydawał się prowadzić o wiele bardziej realistycznie i zajęło mi jakiś czas przystosowanie się i nie używanie niektórych „tricków”, których potrzebowałem w NR2003.
Następną rzeczą, która naprawdę się wyróżniała był sposób w jaki byłem w stanie odczuwać drobne zmiany, dokonane w garażu, na torze. Odrobina ciśnienia w oponie tu, odrobina zmany wedge’u tam robi różnicę i jest to zauważalne od razu. Spędziłem tysiące godzin i przejechałem setki tysięcy okrążeń w symulacjach Papy zanim zacząłem być w stanie naprawdę dopatrywać się (wyczuwać) małych zmian w setupie.
Jest również więcej opcji garażowych w NSR2005. Sądzę, że setupy będą bardziej różnić się między kierowcami bo teraz będą uzależnione od ich indywidualnych preferencji prowadzenia. W NR2003 był naprawdę tylko jeden dobry sposób na ustawienie wozu żeby był bardzo szybki i opierało się to na zrobieniu naprawdę bardzo nadsterownego (ostrego przyp. autora) setupu. Ustawienie w taki sposób wozu w NSR2005 po prostu się nie opłaca ponieważ bardziej neutralny setup będzie dawał Ci lepsze czasy okrążeń i mniejsze zużycie opon. W NSR2005 możesz spalić tylną prawą oponę na niektórych torach a wówczas twoje czasy będą kiepskie. Fizyka w NSR2005 jest bardziej sprzyjający różnym stylom prowadzenia auta. Jeśli chcesz wejść w zakręt agresywnie możesz ustawić wóz pod taki styl zachowując przy tym w dalszym ciągu przyzwoitą prędkość na wyjściu z zakrętu. Albo możesz ustawić setup na bardziej płynny sposób wejścia w zakręt, co było charakterystyczne dla NR2003, i mieć lepsze wyjście z zakrętu. Każdy sposób prowadzenia będzie wymagał innego ustawienia by sprawić żeby auto było bardziej zbalansowane mając na uwadze zużycie opon. Uważam że jest to duży krok naprzód. Będzie teraz więcej opcji wyboru co do linii prowadzenia wozu. Jechanie wyższą linią nie kosztuje Cię teraz 2,3 dziesiąte sekundy jak w NR2003.
Wierzę, że to wszystko da więcej możliwości odnośnie w jakim stylu chce się prowadzić auto podczas gdy wyścigi będą bardziej zacięte. Z uwagi na to, jestem bardzo podekscytowany tym simem i już nie mogę doczekać się jezdy on-line znów.
2005-01-18, 17:56 Nowy Nascar: "Nascar: SimRacing"
Great work Padek
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2005-01-18, 20:14 Nowy Nascar: "Nascar: SimRacing"
padek78 napisał:
(ciach) lub też „go ahead and loop it and try to come out going the right direction without hitting anything” (tu nie bardzo kojarzę o co chodzi Stanleyowi).
Mysle, ze chodzi o to, ze wpadasz w spina i tak starasz sie krecic kolkiem zeby zatrzymac przod auta w kierunku wlasciwego toru jazdy nie uderzajac przy tym w bande etc.