Jest sobie komputer
próba instalacji neostrady - niepowodzenie
dioda ADSL nie świeci - tylko power
wszysytko dobrze popodłaczane, sprawdzane na kilku filtrach i kablach
porty usb sprawdzone wszystkie - sam modem i z drukarkami
pan na party line tez nie mial pomyslow
w koncu stwierdzil ze problemem jest Service Pack1 - powinien byc albo Service pack2 albo zaden
to moze byc rzeczywiscie to? jak z SP2 nei pojdzie to jest jeszcze cos do sprawdzenia?
Reklamy
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2007-01-15, 22:59 Neostrada - problem
"Party line" ma obowiazek przyjac zgloszenie i sprawdzic ci linie, moze masz nie scrossowana linie a o tym nawet nie wiesz a konsultant z infolinii z ktorym rozmawiales to jakis leszcz nie znajacy sie na temacie. Jesli dziala ci telefon na tej linii, jest chocby sygnal to wina lezy po stronie tepsy a nie twojego komputera. Jesli power swieci to modem dostaje zasilanie z usb, gdyby adsl mrugalo, nie byloby tylko synchronizacji a tu w ogole nawet nie mruga. Niech ci sprawdza linie a jak to nie poskutkuje, niech ci przysla montera.
Adik
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3932
Miasto: /dev/dvb
2007-01-15, 23:02 Neostrada - problem
Na innym komputerze sprawdzales?
DariuszM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan
2007-01-15, 23:26 Neostrada - problem
to nie moj komp
poprzednio na laptopie wszystko smigało ponoc-teraz ma chodzic na stacjonarnym
tez sie pytalem czy aby linia im nie nawalila - twierdzil ze nie, ale juz czasem bywalo, ze partyline nic nie wiedziala ze pol poznania nie ma neo przez 5 godzin...
kit
Dołączył: 06 Wrz 2004
Posty: 799
Miasto: Kraków
2007-01-16, 00:52 Neostrada - problem
IMO - powinien wysłac zgłoszenie do "Pionu Smieci" tzw ZP'ek- i jesli to nie pomoze (a w 80% albo wiecej nie pomaga) powinien wysłac montera (w zasadzie jesli sie wogóle adsl nie swieci to moze nawet odrazu montera - przewaznie jest tot wina linii chyba ze modem jest uwalony).
Pewnie jakis nowy - rotacja na info jest strasznie duza
Takze dzwon na info do skutku
Adik
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3932
Miasto: /dev/dvb
2007-01-16, 01:01 Neostrada - problem
A mi dzis niunia przyjela zgloszenie po 10 a usterke (zawiesil sie modem na centrali) usuneli po 14 Ostatnio ponad 8 godzin czekalem bo firmy maja pierszenstwo Jest coraz lepiej
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2007-01-16, 18:50 Neostrada - problem
Adik napisał:
A mi dzis niunia przyjela zgloszenie po 10 a usterke (zawiesil sie modem na centrali) usuneli po 14 Ostatnio ponad 8 godzin czekalem bo firmy maja pierszenstwo Jest coraz lepiej
I innego serwisanta/ montera też wysyłają na takie zgłoszenia ?
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2007-01-16, 19:38 Neostrada - problem
Nie wiem, ja w tepsie nie pracuje, zadzwon i spytaj Ja tylko mowie, ze firmy (tzw. "klienci biznesowi" jak ich tepsa okresla) zwykle zglaszaja problemy pod innym numerem telefonu niz klienci indywidualni (na ten numer sa tez kierowani), moze dlatego sa obslugiwani w pierwszej kolejnosci
Ostatnio zmieniony przez lefty dnia 2007-01-16, 19:47, w całości zmieniany 1 raz
k3rmit
Dołączył: 11 Cze 2004
Posty: 789
Miasto: Tychy
2007-01-16, 19:44 Neostrada - problem
to, ze Adik nie czekal 8 godzin na polaczenie tylko na naprawe
Adik
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3932
Miasto: /dev/dvb
2007-01-16, 21:22 Neostrada - problem
lefty napisał:
Firmy dzwonia na inny numer
to dlaczego mnie pytala czy telefon jest na firme czy na osobe prywatna?
kit
Dołączył: 06 Wrz 2004
Posty: 799
Miasto: Kraków
2007-01-17, 11:37 Neostrada - problem
To dziwne ze pytala - przeciez to odrazu widac w systemie
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2007-01-19, 20:28 Neostrada - problem
Adik napisał:
lefty napisał:
Firmy dzwonia na inny numer
to dlaczego mnie pytala czy telefon jest na firme czy na osobe prywatna?
No wlasnie dlatego. Gdybys mial telefon na firme, skierowalaby cie na inny numer.
Wczoraj pytalem kumpla i rzeczywiscie jest tak jak mowilem, klientow biznesowych traktuja priorytetowo.