Centrum Fanów Symulatorów » Hardware & Software » Nasycenie kolorów w aplikacjach 3D
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Nasycenie kolorów w aplikacjach 3D

Idź do strony Poprzedni  1, 2
Autor Wiadomość
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2003-12-03, 16:26      Nasycenie kolorów w aplikacjach 3D Odpowiedz z cytatem
CyBeR napisał:
Z tego co znalazłem wynika, że jednak jest to możliwe (w LCD) :

Cytat:
EIZO L685EX pozwala na pełną regulację zakresu, wzmocnienia, nasycenia i temperatury kolorów...

Pewien nie jestem, ale wydaje mi sie ze ten kto to pisal, pod pojeciem "nasycenia" mial na mysli to, co Yatzek - mozliwosc regulacji balansu skladowych (RGB). A tym nie zmniejszysz nasycenia kolorow jak w telewizorze.
 
Reklamy
CyBeR


Dołączył: 09 Lis 2001
Posty: 1099
Miasto: Tychy GG:1617538

Post2003-12-03, 16:48      Nasycenie kolorów w aplikacjach 3D Odpowiedz z cytatem
http://sklep.benchmark.pl/pelny_5491.html

Tu jest więcej o tym monitorku - z tym, że tu już pisze że ma taką możliwość jako JEDYNY w tej klasie monitorów. A cena dla przeciętnego użytkownika też raczej zaporowa.
W tym momencie się poddaje bo chyba poza zmianą samych tekstur nic nie zwojuję... Pozostaje się przyzwyczaić i tyle
 
Mongoose


Dołączył: 05 Wrz 2001
Posty: 2292
Miasto: Gliwice

Post2003-12-03, 18:39      Nasycenie kolorów w aplikacjach 3D Odpowiedz z cytatem
Jak jest za kolorowo to zawsze (posiadajac ATI) mozna w opcjach efektow smartshadera zaaplikowac wyswietlanie gier w czerni i bieli, sepii badz odwroconych kolorach
 
Centrum Fanów Symulatorów » Hardware & Software » Nasycenie kolorów w aplikacjach 3D Idź do strony Poprzedni  1, 2
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: