Centrum Fanów Symulatorów » Nascar Racing Season 4,2002,2003 Nascar Real » Nascar 2002 i D3d/OpenGL
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Nascar 2002 i D3d/OpenGL

Idź do strony 1, 2  Następny
Autor Wiadomość
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2002-02-15, 17:19      Nascar 2002 i D3d/OpenGL Odpowiedz z cytatem
ale mnie Papy wqrwil

what is the deal here i got 90fps sitting in the pits at dover using opengl in Nascar 4 now i get 60 thats horrible and the d3d is even worse fps i can barley race with other cars on the track whats the deal they told me that they were not supporting opengl because they wanted to concentrate on d3d yet the 2 top cards ati and nvidia have mastered opengl do they talk to gamers at all and ask us what we want i use to get way better frames in opengl now they both suck what have we come to. i have a radeon 64 mb should i change to a g3 or 4 wil that help or are they gonna come out with a pathc to imporove there opengl support i hope or that just shows they dont care about the serious gamer or those that have bought ever nascar game they came out with


Reply
Buckshot Jones....2002 WC Champion
Well I feel almost the same way...my GF3 ti 200 can't run N2002...in OpenGL the framerates suck and it's all blurry...it D3d it looks great but I get under 30fps all the time...goes under 10fps in traffic...


z tego co czytam na zagranicznych forach wynika, ze tryb Opengl nie jest SUPPORTED, bo wszystkiwe prace byly nad udoskonaleniem Direct3D, dodano wnim kompresje textur dzieki ktorej Papy tweirdzi, ze przy blisko 2 krotnie wiekszej ilosci textur karta jest wykorzystywana nawet o polowe mniej, ale rzeczywistosc i zagraniczni pierwsi szczesliwcy tweirdza co innego - w D3d owszem jest ladniej to juz widzielismy w demie, ale za to wolniej niz w Nascar 4 a co do Opengl to Papy umyslnie zrobil go w N2002 tak, ze w ogole nie da sie grac, nawet na Gf3 sqrczybyki jedne ja gralem w OGL bo w D3d mam pikseloze w Nascar 4 i Snookerze nigdzie indziej, poza tym w Opengl mialem 90fps a nie 70 jak w D3d

teraz pozostaje nie wiem co - OGL nie ma juz wydajnosci wcale, a do D3d trzeba miec nie wiem jaki sprzet zeby miec choiaz tyle klatek co w Nascar 4
 
Reklamy
Adik


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3932
Miasto: /dev/dvb

Post2002-02-15, 17:35      Nascar 2002 i D3d/OpenGL Odpowiedz z cytatem
Qrde co za pomysl Jedyna karta jaka supportuje Direct3D ze starych to VooDoo 3 - moze dlatego ze OpenGL wogole nie supportuje ale po co cofac sie w czasie ?? Skoro nawet na GF3 nie ma plynnosci pod OGL to jedyne co sie nasuwa to: no comment
 
Uxi





Post2002-02-15, 17:36      Nascar 2002 i D3d/OpenGL Odpowiedz z cytatem
Rich - a jaki trzeba miec sprzet zeby wyciagalo te 90 fps w Nascar 4

Ja to musze chyba miec straszny zlom skoro mam tylko ledwo 25 klatek

Ps
W jakiej rozdzielczosci grasz ??

[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Uxi dnia 2002-02-15 16:38 ]
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2002-02-15, 17:36      Nascar 2002 i D3d/OpenGL Odpowiedz z cytatem
no w ten sposob zmuszaja wszystkich do gry w d3d, tylko podobno w porownaniu do dema i z wieksza iloscia wozow na torze wymagania rosa o 80-100% czyli ty ile bedziesz mial 15 ?
 
Ozzy





Post2002-02-15, 17:42      Nascar 2002 i D3d/OpenGL Odpowiedz z cytatem
Poczekamy z tydzien i bede wiedzial czy mam powody sie cieszyc czy smucic z tego powodu ze mam Voodoo 3. Na razie na GPL i Nascar 4 chodzi spokojnie.
 
Uxi





Post2002-02-15, 17:43      Nascar 2002 i D3d/OpenGL Odpowiedz z cytatem
tylko mnie nie strasz
na nowy sprzet na razie mnie nie stac
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2002-02-15, 17:46      Nascar 2002 i D3d/OpenGL Odpowiedz z cytatem
Ozzy w jakiej rozdzielczosci grasz i czy wszystko masz na maxa ? bo ja bym 40fps co widzialem u ciebie nie nazwal spokojnie hehe

Uxi mam P3 866/256ram/Gf2 32mb i to wystarcza zeby w 1024x768 przy ustawieniu world detail na 3/4 i reszta na max high lub medium (nie pamietam ustawien dokladnych po prawie roku ) miec 80-90fps samemu na torze a online spada mi z wami do 50-55fps

jak cie znam to masz nie gorszy sprzet tylko pewnie jakiegos MX i kiepsko skonfigurowana winde
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2002-02-15, 17:47      Nascar 2002 i D3d/OpenGL Odpowiedz z cytatem
aha uxi na stronie http://www.nascar.pl masz benchmark Nascar 4 mozesz sobie ustawic gre tak jak w intrukcji i sprawdzic ile masz klatek wporownaniu z innymi
 
Uxi





Post2002-02-15, 17:52      Nascar 2002 i D3d/OpenGL Odpowiedz z cytatem
czy zmiana procesora na szybszy poprawi grafe ?? pytam bo wlasnie sie nad tym zastanawiam czy sobie nowego procka nie sprawic
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2002-02-15, 17:55      Nascar 2002 i D3d/OpenGL Odpowiedz z cytatem
nie wiem co masz, grafy nie poprawi na pewno na pewno poprawi framerate o tyle ile zwiekszysz proca, chyba ze masz slaba karte i ona jest waskim gardlem to niewiele przyspieszysz prockiem
 
Ozzy





Post2002-02-15, 17:55      Nascar 2002 i D3d/OpenGL Odpowiedz z cytatem
Szanowny kolego Richi
Nascar 4 i GPL chodzi u mnie na 800x600, przy wszystkich detalach ustawionych na fulla i nie mam zadnych problemow czy zwolnien jesli chodzi o frame rate, przynajmniej online. Oczywiscie jak wezme 40 samochodow AI to zaczyna troche klatkowac na lini start/meta, ale tylko tam, a tak to mozna spokojnie jechac.
Ale jak dobrze wiesz ja w ogole nie jezdze offline, no chyba ze offline chcesz nazwac te 20-40 okrazen treningu na ktore sobie pozwalam zarowno w GPL i Nascar 4.
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2002-02-15, 17:59      Nascar 2002 i D3d/OpenGL Odpowiedz z cytatem
chodzilo mi tylko to ze w 800x600 i przy 40fps dla mnie to by bylo za wolno i za mala rozdzielczosc, dla ciebie to jest OK i bardzo dobrze ale wprzypadku nowej gry czyli N2002 w dzisiejszych czasach mysle ze 40fps w 800x600 to jednak moge stweirdzic ze jest wolno... ale jesli N2002 wbrew postom zagraniczniakow nie bedzie chodzic wolniej od Nascar 4 to obaj na pewno nie bedziemy narzekac
 
Uxi





Post2002-02-15, 18:04      Nascar 2002 i D3d/OpenGL Odpowiedz z cytatem
Ja mam Durona 800, 500 z kawalkiem MB Ram i ATI Radeon 64 DDR

Pewnie faktycznie mam zle poustawiane
 
ceer


Dołączył: 21 Sie 2001
Posty: 1897
Miasto: Poznan (GG3734938)

Post2002-02-15, 22:00      Nascar 2002 i D3d/OpenGL Odpowiedz z cytatem
Ozzy jaki masz procek? Ja tez pomykam na Voodoo 3 2000 i troche mnie zatkalo, z tym ze rozdzialke musze miec o jeden stopien wyzsza, bo na 17stce 800 na 600 w ogole nie wyglada...
z wiekszoscia detali na 1/2 i 8 carami w widoku przenim (z tylu 2) mam srednio 17 FPS
A procek celeron 766.
 
Ozzy





Post2002-02-15, 22:09      Nascar 2002 i D3d/OpenGL Odpowiedz z cytatem
Ceer, mam Voodoo 3 3000 (chyba nie ma wielkiej roznicy miedzy twoja karta i moja?)i Athlona 1 giga. No i sporo ramu, ale tez nie wiem czy akurat to cos pomaga czy nie.
 
Centrum Fanów Symulatorów » Nascar Racing Season 4,2002,2003 Nascar Real » Nascar 2002 i D3d/OpenGL Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: