Nogal - Speedy - Speedy wyprzedza mnie na prostej. puszczam go, ujmuje gaz, po wyladowaniu hamuje, wchodze w zakret, jednak Speedy wchodzi mocno bokiem, mocno zwalnia i praktycznie niewiele mozna zrobic
Na swoja obrone moge powiedziec tylko tyle, ze na pewno nie zachowalem sie brawurowo no i tak na prawde niewiele moglem zrobic...
Gdzie ty tam Nogal widzisz że ja wchodze bokiem???!!!!
Co więcej napisałeś że wchodzę MOCNO bokiem!
I jak to mocno zwalnia??? Wchodzę normalnie tak jak na każdym okrążeniu. Dużo szybciej tam się wejść nie da.
o kurde ale ze mnie pirat drogowy!
nawet nie pamietalem tych sytuacji, dzieki szumi.
za pierwszym razem chyba myslelem , ze sie zmieszcze, a za drugim nic nie widzialem, ale jestem winny. sorry:)
a co do nagal vs speedy, o ile moge sie wypowiedziec, to nie widac zeby Nogal zrobil wszystko,a nawet rzeklbym ze nie widac zeby cokolwiek zrobil (prosze pamietac ze ocenia to poczatkujacy driver) zeby do tego nie doszlo, gdyby to byl jakis rookie to bym zrozumial ,ale ze jest to kierowca z duzym, kilkuletnim doswiadczeniem wiec oceniam to na DQ
Mlod vs Nogal wlasciwie nie wiem co oceniac, nic sie nie stalo ( cale szczescie ) ale malo brakowalo: NIC
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2005-02-08, 02:31 Mosport wypadki
specjalnie odpalilem GPL zeby obejrzec sporny wypadek speedy vs nogal... nie jechalem, wiec nie oceniam, ale powiem tylko, ze dziwi mnie jak ocena moze nie byc surowa i jednoznaczna, przeciez tu nie powinno byc zadnej dyskusji jaka kara i dla kogo sie nalezy..
emge
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 1612
Miasto: Gdańsk
2005-02-08, 20:49 Mosport wypadki
Nogal DQ. Uzasadnienie z regulaminu:
Kod:
Kierowca musi za wszelką cenę, łącznie z opuszczeniem toru i rozbiciem własnego samochodu, unikać uderzenia w tył samochodu jadącego przed nim - bez względu na to, czy jadący z przodu hamuje wcześniej, przyspiesza później, czy też popełnił błąd który spowodował nadmierne wytracenie prędkości. W każdej* sytuacji jedynie ten, który uderza w tył samochodu poprzedzającego ponosi całkowitą odpowiedzialność za spowodowanie wypadku.
*W przypadku gdy wypadek jest wynikiem wcześniejszego kardynalnego błędu kierowcy(ów) jadącego z przodu (spin, wypadnięcie z toru, rozbicie lub uszkodzenie samochodu, wrak samochodu stojący na torze itp.), zdarzenie takie będzie traktowane jako "racing incident".