Miałem to samo, Tytus mnie poratowal Chodzi dokladnie o te dwa ustawienia:
DoubleMirrorResHeight = 1
DoubleMirrorResWidth = 1
jesli ktorekolwiek jest na 0 to wlasnie takie okienko sie pojawia zamiast obrazu Acha:
DirectMirrorRendering = 0
musi byc na 0
+JacKill+
Dołączył: 09 Maj 2005
Posty: 1360
Miasto: Okolice Kielec;)
2008-03-09, 19:13 Monitor panoramiczny i gry
OK, dzieki za sugestie, wieczorkiem sprawdzę
+JacKill+
Dołączył: 09 Maj 2005
Posty: 1360
Miasto: Okolice Kielec;)
2008-03-09, 19:35 Monitor panoramiczny i gry
Ustawienia Mloda pomogły, dzięki
Paulo
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 476
Miasto: Zielona Gora
2008-04-11, 20:09 Monitor panoramiczny i gry
Krótka piłka, czy da sie tak zrobić na zwykłym monitorze? Jeśli tak to w jaki sposób?
Wujo
Ford
Mondeo Cosworth
Dołączył: 22 Sie 2001
Posty: 1771
2008-04-11, 20:18 Monitor panoramiczny i gry
O kurrcze! To i ja jestem ciekaw jak to sie da ...na 22'' panoramie.
+JacKill+
Dołączył: 09 Maj 2005
Posty: 1360
Miasto: Okolice Kielec;)
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 476
Miasto: Zielona Gora
2008-04-12, 11:55 Monitor panoramiczny i gry
Wyglada tak. Ale mozna bylo tak robic w GEM+
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2008-04-12, 15:08 Monitor panoramiczny i gry
Rozumiem mala zmiane FOV ale jezdzenie z tak ekstremalnym jak na ostatnim screenie to wg mnie przesada Po to wlasnie jest cos takiego jak T2H aby nie trzeba bylo sie uciekac do takich zabiegow jak pokazany wyzej
Paulo
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 476
Miasto: Zielona Gora