oki doki, Piotrek, obejzalem twoje przejazdy na Monzie i WG,
na Mon wykonalem specjalnie okrazenie na 28.5 z wczesnymi hamowaniami i jak najplynniej i skleilem z twoim przejazdem (dolaczam tez setup na ktorym to bylo przejechane)
moje rady i spostrzezenia sa takie:
proboj wczesniej i plynniej hamowac - tak zebys w zakrecie mial pelna kontrole nad wozkiem i mogl jak najszybciej zaczac przyspieszac - da ci to duzo wieksze efekty niz opoznianie hamowania i walka o utrzymanie toru jazdy w zakrecie,
przy hamowaniu poczekaj chwile z redukcja biegow - u ciebie redukcja w momencie rozpoczecia hamowania powoduje dodatkowe uslizgi, teraz raczej skupiaj sie na plynnosci - nie wciskaj hamulca do deski tylko plynnym ruchem do ok 3/4 zakresu odpuszczajac w tym samym czasie gaz do 1/2 zakresu i plynnie, wrecz powoli, skrecaj kierownica
korekcja gazem: jesli zaczyna cie za bardzo wciagac w zakret (nadsterownosc) wtedy proboj nieruszajac hamulcem dodac gazu - i odwrotnie gdy bolid nie spieszy sie ze skretem albo w zakrecie zaczyna odpoadac od idealnej lini jazdy - lekko odpusc gaz (dotyczy fazy hamowania w zakrecie)
co do Grande - ktora tak cie frustruje - rozpocznij hamowanie troche wczesniej (krotkie tylko do momentu redukcji), zredukuj do 4 i na 1/3-1/2 gazu zejdz na styk do kraweznika i 'przebujaj' sie tak do polowy zakretu wtedy zacznij plynnie ale dosc szybko dodawac gazu tak zebys w okolicach 3/4 zakretu mial gaz do dechy i pociagnij troche dluzej na 4-ce (na twoim replayu za szybko zmnieniasz na 5)
Lesmo 1 - tam nie mozna za duzo zyskac ani stracic wiec przejedz tak zebys jak najlepiej ustawil sie do Lesmo 2
Lesmo 2 - wyjscie z tego zakretu ma chyba najwieksze znaczenie na koncowy wynik i tu zadzi ta sama zasada lepiej wolniej wejsc i szybciej wyjsc niz na odwrot, zacznij szybciej ciac do kraweznika i jedz tak zeby juz od apexu (srodka zakretu) zaczac plynnie przyspieszac, zaleznie od setupu albo jedziesz na 3 oba Lesmo, albo tuz przed apexem Lesmo 2 wrzucasz juz 3-ke,
w twoim przejezdzie na 29.5 na zlym wyjsciu z lesmo 2 straciles przynajmniej 0.3s
Ascari - tutaj nie odpuszcza sie gazu i w zadnym wypadku nie hamuje

- tez straciles przynajmniej 0.3, jak tylko zobaczysz ciemniejszy 'racing groove' zaczynasz plynnie schodzic do trawki, chwile jedziesz 'na styk' i wypuszczasz sie az pod bande na wyjsciu - wszystko robisz tak zeby opony jak najmniej piszczaly czyli plynnie, jak najmniejszymi ruchami kierownicy
Parabolice przejezdzasz calkiem dobrze ale tez rob wszystko zeby na wyjsciu miec jak nawieksza predkosc i tak samo jak na lesmo 2 zaleznie od setupu albo jedziesz na 3 albo juz w zakrecie wrzucasz 3
prostej start/meta nie bede ci opisywal

(tylko nie zjezdzaj na trawke bo to tez strata

)
nie traktuj tego jako rad na rekord w stylu 1.26 bo sam mam do tego baaaardzo daleko, a nasi alieni mogliby caly ten wywod potraktowac jako herezje bo nijak sie niema do ich stulu jazdy
mam jednak nadzieje, ze jakos ci pomoge i szybko zlamiesz 1.29