Centrum Fanów Symulatorów » Richard Burns Rally » Mody , wozy , ulepszenia RBR
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Mody , wozy , ulepszenia RBR

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 23, 24, 25  Następny
Autor Wiadomość
k3rmit


Dołączył: 11 Cze 2004
Posty: 789
Miasto: Tychy

Post2005-07-09, 12:04      Mody , wozy , ulepszenia RBR Odpowiedz z cytatem
pojawil sie nowy screen na forum BHMS z 3DS
klik
 
Reklamy
k3rmit


Dołączył: 11 Cze 2004
Posty: 789
Miasto: Tychy

Post2005-07-12, 12:10      Mody , wozy , ulepszenia RBR Odpowiedz z cytatem
*werble*
pojawily sie pierwsze screeny z wyeksportowanej trasy do rbr
http://racing.edgegaming.com/forums/showthread.php?p=15401
 
Presley


Dołączył: 23 Lis 2001
Posty: 1253
Miasto: Gdańsk GG:1006744

Post2005-07-12, 13:54      Mody , wozy , ulepszenia RBR Odpowiedz z cytatem
a ja musze napisać do tego black_f, co by roważył także zrobienie czegoś takiego albo udostepnił źródło, bo mi od jakiegoś czasu chodzi po głowie pomysł, mianowicie zrobienia skryptu w maxie, ktory by wspolpracowal z jego kodem i *generował* losowo trasę z "klocków" i dolosowywał grupy roślinności z drugiego zbioru, oczywiście zbior do losowanie było by określany np. na podstawie aktualnej wys. co by np. strumyk nie byl na hopie, marzy mi sie taki prawie "blind racing" nie hotlaperstwo, tzn. nie całkiem blind, bo oczywiscie pilot dyktuje, no ale wiecie o co mi chodzi, , na np. godzinę przed wyscigiem był by zestaw OS-ow do ściągnięcia i do zapoznania się a ze powinny być wtedy min. 15 km (tak do 30km) to był by hardcore
 
k3rmit


Dołączył: 11 Cze 2004
Posty: 789
Miasto: Tychy

Post2005-07-12, 14:14      Mody , wozy , ulepszenia RBR Odpowiedz z cytatem
Presley napisał:
a ja musze napisać do tego black_f, co by roważył także zrobienie czegoś takiego albo udostepnił źródło, bo mi od jakiegoś czasu chodzi po głowie pomysł, mianowicie zrobienia skryptu w maxie, ktory by wspolpracowal z jego kodem i *generował* losowo trasę z "klocków"
[ciach]


snilo mi sie cos takiego, naprawde!
dodatkowym wyzwaniem mogloby byc samodzielne opisywanie trasy (RBRdll)

ciekawe kiedy bedziemy objezdzac pierwsze nowe OSy
 
Presley


Dołączył: 23 Lis 2001
Posty: 1253
Miasto: Gdańsk GG:1006744

Post2005-07-12, 14:38      Mody , wozy , ulepszenia RBR Odpowiedz z cytatem
k3rmit napisał:
snilo mi sie cos takiego, naprawde!

he he,
jesli gosciu ukończy ten plugin i udostepni,
to rozbudowanie o taką funkcjonalnosc uważam z punktu programisty za *prawie* drobnostkę, to klasyczne dokładanie klocków na podstawie parametrow poprzedniego,
wiec szansa na dopisanie czegos takiego jest duza, tak uwazam, jesli nie przez niego, to przez kogos komu udostepni źródełko
 
k3rmit


Dołączył: 11 Cze 2004
Posty: 789
Miasto: Tychy

Post2005-10-15, 22:46      Mody , wozy , ulepszenia RBR Odpowiedz z cytatem
wszedl Ford Focus 2001
do zassania z bhms
 
gollum


Dołączył: 03 Sie 2004
Posty: 77
Miasto: krakow

Post2005-10-15, 23:21      Mody , wozy , ulepszenia RBR Odpowiedz z cytatem
Cytat:
wszedl Ford Focus 2001



fajnie fajnie , sa tez inne barwy , wlasnie zaczynam testy fiorda

ale zajefajnie podoba mi sie mod srodka samochodow

http://www.bhmotorsports.com/previewfile/11543

projektor i usmiech z radosci od ucha do ucha )))))))))
 
gustav


Dołączył: 05 Kwi 2003
Posty: 983

Post2005-10-16, 02:06      Mody , wozy , ulepszenia RBR Odpowiedz z cytatem
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa #Crazy #Milti
szał chujaa
 
tc


Dołączył: 25 Sie 2004
Posty: 713
Miasto: Kielce

Post2005-10-16, 13:07      Mody , wozy , ulepszenia RBR Odpowiedz z cytatem
mmmmm
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2005-10-16, 13:29      Mody , wozy , ulepszenia RBR Odpowiedz z cytatem
Jakby tak nowe OSy wychodzily to by bylo cos a tak...
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2005-10-16, 13:47      Mody , wozy , ulepszenia RBR Odpowiedz z cytatem
no wlasnie. 100 skinow ale i tak mozesz miec tylko jedno i to samo auto.
Nowe autko? oczywiscie ale w zamian za jakies stare...
 
gustav


Dołączył: 05 Kwi 2003
Posty: 983

Post2005-10-16, 15:03      Mody , wozy , ulepszenia RBR Odpowiedz z cytatem
to moze zalozymy topic do narzekania na brak nowych oesow ?
kazdy nad tym ubolewa ale,
jak zycie pokazuje da sie bez tego zyc, a w kregach rbr dalej sie cieszy bardzo duzo popularnoscia i milosc do tej gry nie gasnie
tak jak ja bym wchodzil do dzialu o GPL i pisal, "eee fajna by to byl sim jakby dodali lotki i downforce, ale tak to jest kupa i nie bede gral"
w momencie jak rusza rajd online i kilkadziesiat swirow cisnie do mety jak moze, to oesy i tak wygladaja calkiem inaczej
 
tc


Dołączył: 25 Sie 2004
Posty: 713
Miasto: Kielce

Post2005-10-16, 15:08      Mody , wozy , ulepszenia RBR Odpowiedz z cytatem
A tak przy okazji /szukam wlasnie i nie moge znalesc/ wiecie jak wylaczyc kierownice aby jej nie bylo widac w kokpicie?
/edit: ok mam juz
if you want to remove the steering wheel you need to open the ini file for each car (in cars directory) with Notedpad and scroll down to this section:

[i_steeringwheel]
FaceBlock0_Material = internal::tire
FaceBlock0_Shader = CarTextureNoDirt
Predicate = NotUsed
Switch = false
SwitchBox = light

...now change

Switch = false

to

Switch = true
-------

O i jeszcze jedna sprawa ustawialem sobie ostatnio kamery w kokpitach, zeby jak najbardziej odpowiadaly rzeczywistosci i zauwazylem, ze jesli zwiekszymy FOV i przyblizymy kamere do przedniej szyby to o wiele latwiej sie jezdzi np. subaru 2005 Ale nie tylko subaru, dotyczy to tez pozostalych sam. Tak jakby samochod trzymal sie bardziej srodka drogi. Najbardziej widac to jak zwiekszymy FOV np. z 1.3 na 1.5

Ostatnio zmieniony przez tc dnia 2005-10-16, 16:22, w całości zmieniany 1 raz
 
Mongoose


Dołączył: 05 Wrz 2001
Posty: 2292
Miasto: Gliwice

Post2005-10-16, 15:29      Mody , wozy , ulepszenia RBR Odpowiedz z cytatem
Bylo o tym juz na samym poczatku ... o ile pamietam defaultowe widoki z kokpitu byly prawie na szybie, pozniej wyszedl jakis patch ktory zblizyl je do rzeczywistosci rownoczesnie powodujac ze jechalo sie duzo trudniej, przynajmniej na poczatku, ale fun dawaly znacznie wiekszy.

A co do RBR to mimo "skostnienia" nadal daje wiele niezapomnianych wrazen. Nawet dla tych co jezdza tylko w niedziele . To jeden z nielicznych tytulow, ktory daje radosc z samej jazdy ... nawet bez patrzenia na osiagane wyniki
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2005-10-16, 15:43      Mody , wozy , ulepszenia RBR Odpowiedz z cytatem
gustav napisał:
tak jak ja bym wchodzil do dzialu o GPL i pisal, "eee fajna by to byl sim jakby dodali lotki i downforce, ale tak to jest kupa i nie bede gral"


e no nie denerwuj sie, lefty ma troche racje jesli chodzi o tory to GPL community zrobilo niesamowita robote, ok 50 torow dodatkowych jest, a wsrod nich i takie lepsze od oryginalow, kultowe

ale ostatnio mnie na RBR naszla ochota znow cos nie wiem czemu hm tak lajtowo wieczorkiem przed snem
 
Centrum Fanów Symulatorów » Richard Burns Rally » Mody , wozy , ulepszenia RBR Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 23, 24, 25  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: