zaraz sprawdze czy sie tak nie rozmazuje krajobraz jak w 1.0
edit:
Tor jest spoko - nie ma tego rozmazywania .. tzn jest ale tylko w replayu.
SEWER
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa
2004-12-04, 16:20 Mody, trasy
No to teraz juz nie beta
" This track is for GTR and has mostly been tested in private practice, but the AI cars seem to like it too. Given the nature of this track, it's probably best suited for an online race with your friends.
Some of the issues:
- No horizon: It was the choice between a horizon with distortions or this way.
- Flat trees: The idea was to make all "A" and "B" trees billboards (always facing the camera) but when tested with nVidia cards/drivers it has rendering issues so it was left out **.
- Basic textures: No doubt the textures and texture mapping could be better.
- Scenery holes: This thing is large! Patching all holes in the scenery would take a lot of work, and delay a release even more.
- No grid, starting lights, trackmarkings etc.
- Many, many more. Have a go at improving it if you want!
"
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2004-12-21, 17:38 Mody, trasy
Szkoda ze nie da sie ich sciagnac. juz nie pierwszy raz mam problem z tym sitem
MaXyM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2004-12-21, 18:48 Mody, trasy
Czy ktoś wie jak sa przechowywane auta (modele a skiny w szczegolnosci) w GTRze?
Chodzi mi o taki patent, że jesli nie bedzie skinowania online, a skinowac mozna w sumie to brakuje tylko mozliwosci dodawania kolejnych aut do istniejacych w grze teamow (a moze mozna tworzyc osobne teamy).
W kazdym razie myslalem o tym, ze jesli sie da zrobic duplikat pojedynczego wozu, zeby gra go widziala jako inny pojazd to mozna by to wykorzystac do przechowywania skinow. po prostu kazdy zawodnik ligi mialby wlasne auto, ktorym by jezdzil. No tyle ze tu bylby przymus posiadania auto wszystkich graczy.
A pytanie wbrew pozorom nie jest do jasnowidzow tylko do tych co znaja konstrukcje gier F1 by EA
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2004-12-21, 20:32 Mody, trasy
Yep.
Super. Wyglada na to ze dziala. Wprawdzie nie będzie SkinControla bo mi sie nie bedzie chcialo pisać calej obsługi plikow z danymi (robi to wlasnie GTR manager) ale w serwisie ligowym beda w takim razie skiny
PHOTON
Dołączył: 22 Gru 2004
Posty: 56
Miasto: Lyck
2004-12-23, 15:24 Mody, trasy
http://www.idt.de.ms/ tutaj jest troche nowych torów i jeszcze pare innych ciekawych rzeczy
camer
Dołączył: 03 Lip 2002
Posty: 692
Miasto: Lublin
2004-12-25, 13:25 Mody, trasy
widze, ze pojawil sie (m.in. w gtrmanagerze) tor lemans - moze go pocwiczymy niedlugo, nawet fajnie w TA nascarowego tam sie smigalo - dim pewnie sie skusi
jaizm
Dołączył: 06 Sty 2004
Posty: 629
Miasto: Jelenia Góra
2005-01-08, 23:36 Mody, trasy
czy jest mozliwosc odblokowania warstw w pliku DDS? robie teraz skina do GTRa przy pomocy photoshopa z odpowiednim pluginem oczywiscie i chcialbym wykorzystac elementy z orginalnych plikow DDS, ale ta blokada skutecznie mi to utrudnia.
MaXyM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2005-01-09, 01:37 Mody, trasy
W pliku DDS nie ma w ogóle warstw. Ale jest czesto kanal Alpha
Jak masz plik photoshopa to w palecie z warstwami jest ikonka z kłódką która nalezy kliknac po zaznaczeniu zablokowanej warstwy.