Centrum Fanów Symulatorów » GTR, GT Legends, Live For Speed, Inne wyścigi » Mody, trasy
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Mody, trasy

Idź do strony 1, 2  Następny
Autor Wiadomość
camer


Dołączył: 03 Lip 2002
Posty: 692
Miasto: Lublin

Post2004-11-18, 15:35      Mody, trasy Odpowiedz z cytatem
Zaczyna sie .

Nordschleife (konwersja z F1C):
http://www.kvako.com/download/gtr2003/tracks/nordschleife_beta_v10.zip
 
Reklamy
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2004-12-02, 19:52      Mody, trasy Odpowiedz z cytatem
Jest juz beta 1.1
http://www.m4driving.it/download/7989.html

zaraz sprawdze czy sie tak nie rozmazuje krajobraz jak w 1.0


edit:
Tor jest spoko - nie ma tego rozmazywania .. tzn jest ale tylko w replayu.
 
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2004-12-04, 16:20      Mody, trasy Odpowiedz z cytatem
No to teraz juz nie beta

" This track is for GTR and has mostly been tested in private practice, but the AI cars seem to like it too. Given the nature of this track, it's probably best suited for an online race with your friends.

Some of the issues:

- No horizon: It was the choice between a horizon with distortions or this way.
- Flat trees: The idea was to make all "A" and "B" trees billboards (always facing the camera) but when tested with nVidia cards/drivers it has rendering issues so it was left out **.
- Basic textures: No doubt the textures and texture mapping could be better.
- Scenery holes: This thing is large! Patching all holes in the scenery would take a lot of work, and delay a release even more.
- No grid, starting lights, trackmarkings etc.
- Many, many more. Have a go at improving it if you want!
"


http://www.m4driving.it/files/2373.html
nords2.jpg
 Opis:  
 Rozmiar:  96.14 KB
 Odsłon:  1393 raz(y)

nords2.jpg

nords gtr.jpg
 Opis:  
 Rozmiar:  98.25 KB
 Odsłon:  1377 raz(y)

nords gtr.jpg

 
Aro BMW
E39

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1478
Miasto: Ustroń

Post2004-12-04, 23:11      Mody, trasy Odpowiedz z cytatem
moze mialby ktos ochote poscigac sie tam jutro online?
 
Matey


Dołączył: 23 Kwi 2004
Posty: 1336
Miasto: Tychy

Post2004-12-04, 23:27      Mody, trasy Odpowiedz z cytatem
ja chetnie bo musze potestowac nowe kolko tylko tak ok 21
 
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2004-12-21, 16:45      Mody, trasy Odpowiedz z cytatem
http://www.m4driving.it/files/2361.html

pare nowych torów do GTR .
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2004-12-21, 17:38      Mody, trasy Odpowiedz z cytatem
Szkoda ze nie da sie ich sciagnac. juz nie pierwszy raz mam problem z tym sitem
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2004-12-21, 18:48      Mody, trasy Odpowiedz z cytatem
Czy ktoś wie jak sa przechowywane auta (modele a skiny w szczegolnosci) w GTRze?
Chodzi mi o taki patent, że jesli nie bedzie skinowania online, a skinowac mozna w sumie to brakuje tylko mozliwosci dodawania kolejnych aut do istniejacych w grze teamow (a moze mozna tworzyc osobne teamy).

W kazdym razie myslalem o tym, ze jesli sie da zrobic duplikat pojedynczego wozu, zeby gra go widziala jako inny pojazd to mozna by to wykorzystac do przechowywania skinow. po prostu kazdy zawodnik ligi mialby wlasne auto, ktorym by jezdzil. No tyle ze tu bylby przymus posiadania auto wszystkich graczy.

A pytanie wbrew pozorom nie jest do jasnowidzow tylko do tych co znaja konstrukcje gier F1 by EA
 
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2004-12-21, 19:27      Mody, trasy Odpowiedz z cytatem
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2004-12-21, 20:32      Mody, trasy Odpowiedz z cytatem
Yep.
Super. Wyglada na to ze dziala. Wprawdzie nie będzie SkinControla bo mi sie nie bedzie chcialo pisać calej obsługi plikow z danymi (robi to wlasnie GTR manager) ale w serwisie ligowym beda w takim razie skiny
 
PHOTON


Dołączył: 22 Gru 2004
Posty: 56
Miasto: Lyck

Post2004-12-23, 15:24      Mody, trasy Odpowiedz z cytatem
http://www.idt.de.ms/ tutaj jest troche nowych torów i jeszcze pare innych ciekawych rzeczy
 
camer


Dołączył: 03 Lip 2002
Posty: 692
Miasto: Lublin

Post2004-12-25, 13:25      Mody, trasy Odpowiedz z cytatem
widze, ze pojawil sie (m.in. w gtrmanagerze) tor lemans - moze go pocwiczymy niedlugo, nawet fajnie w TA nascarowego tam sie smigalo - dim pewnie sie skusi
 
jaizm


Dołączył: 06 Sty 2004
Posty: 629
Miasto: Jelenia Góra

Post2005-01-08, 23:36      Mody, trasy Odpowiedz z cytatem
czy jest mozliwosc odblokowania warstw w pliku DDS? robie teraz skina do GTRa przy pomocy photoshopa z odpowiednim pluginem oczywiscie i chcialbym wykorzystac elementy z orginalnych plikow DDS, ale ta blokada skutecznie mi to utrudnia.
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2005-01-09, 01:37      Mody, trasy Odpowiedz z cytatem
W pliku DDS nie ma w ogóle warstw. Ale jest czesto kanal Alpha
Jak masz plik photoshopa to w palecie z warstwami jest ikonka z kłódką która nalezy kliknac po zaznaczeniu zablokowanej warstwy.

Jak zrobic skin, a wlasciwie wlasny samochod zapraszamy: http://www.prs.mbnet.pl/nuke/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=246
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2005-01-24, 11:49      Mody, trasy Odpowiedz z cytatem
na http://www.idt.de.ms/ jest nowy tor (konwersja z F1): Chatham (USA)

fajny krotki tor akurat na nasza 4osobowa lige
T1 to dlugi profilowany łuk jak w nascar. a potem z gorki i 5 ciasnych sakretow i juz meta

ale latwy ni jest. moze byc zabawnie
 
Centrum Fanów Symulatorów » GTR, GT Legends, Live For Speed, Inne wyścigi » Mody, trasy Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: