Witajcie !
Jestem tu nowy gdyż dopiero kilka dni tenu nabyłem drogą kupna GPL !!!
To jest naprawdę najlepsza ścigałka na świecie !!!!
Mam tylko jeden mały problem, a mianowicie :
Na mojej Rivie TNT zamiast lusterek mam jakiś cholerny misz-masz !!!!!
W trybie software jest wszystko OK !
Co mam zrobić, że by widzieć co się dzieje za mną ?
Dzięki za pomoc,
Daniel
Reklamy
vette
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 2977
Miasto: Wrocław
2001-10-29, 12:56 Lusterka w D3D
Jezeli zainstaslowales patch do Direct3D to powinienes ustawic w pliku core.ini w sekcji :
[ Direct3D7 ]
TossHighestMip = 1
DoubleMirrorResWidth = 0
DoubleMirrorResHeight = 0
DirectMirrorRendering = 0
i nie zapomnij przy save przestawic z "dokumentu" na "wszystkie pliki"
Panowie !
Wielkie dzięki
Zaraz po powrocie do chaty instaluję i jadę po wyniki !!!!!!
Dzięki
Daniel
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2001-10-29, 13:54 Lusterka w D3D
chcialem tylko od razu ubiec ew. pytanie...
Ozone
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 796
Miasto: New England
2001-10-29, 20:31 Lusterka w D3D
BMWfreak, jakby nie dzialalo to zmien DirectMirrorRendering na 0.
ODuck
Dołączył: 28 Sie 2001
Posty: 4634
2001-10-30, 01:17 Lusterka w D3D
panie(?) i panowie, przywitajcie Daniela, oto pierwszy gosc ktory sie wreszcie skusil, sposrod kilku osob ktore dlugo namawialem do GPLa.
BTW to jest prawdziwy BMW-Freak!
[ Ta wiadomość została zmieniona przez: ODuck dnia 2001-10-30 00:22 ]
Panowie (i ew, Panie) !!!!
Wszystkim,którzy pomogli mi bardzo dziękuję !
Patch i core.ini działają jak złoto !!!!
Jeszcze raz dzięki i uważajcie na swoje rekordy.
HERE COMES BMWFREAK !!!!!!!!!!!!!