Dołączył: 06 Sty 2004
Posty: 629
Miasto: Jelenia Góra
2004-02-15, 22:22 Logitech Driving Force Pro
no wlasnie chodzi o to ze wiekszosc kier ma 240 stopni i prawde mowiac nigdy nie wiedzialem takiej co ma 180 ale ja chyba malo widzialem
edit
ok juz znalazlem - Mediatech CYBER RACE PRO
Reklamy
gustav
Dołączył: 05 Kwi 2003
Posty: 983
2004-02-15, 23:23 Logitech Driving Force Pro
Wlasnie Logitech Driving Force Pro w krotkim trybie ma tylko 180* to jest NAJWIEKSZA wada.
Poki co gram non stop w LFS, tryb 900* stopni, biegi na joysticku, obok podstawione pedaly od momo force i na jednym z nich ustawione sprzeglo, no nie wobrazacie sobie tego! Jakiez to jest wspanialeeee, szkoda ze za pomoca LFS nie mozna jezdzic codziennie do szkoly...
SEWER
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa
2004-02-15, 23:38 Logitech Driving Force Pro
gustav masz racje nie wyobrazam se tego Dawaj fotki !
jaizm
Dołączył: 06 Sty 2004
Posty: 629
Miasto: Jelenia Góra
2004-02-15, 23:47 Logitech Driving Force Pro
SEWER i co ci po fotkach? zazdroszcze mu jak cholera...
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2004-02-15, 23:56 Logitech Driving Force Pro
Narazie nie ma sie czym podniecac. Niech zrobi porzadny, rzetelny test i zamiesci na forum. Tylko, ze sam test w LFS to troche za malo...
SEWER
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa
2004-02-16, 00:05 Logitech Driving Force Pro
Nascar tez dziala ze sprzeglem i mody !
M. C. Viper
2004-02-16, 00:06 Logitech Driving Force Pro
kat obrotu - to wlasnie caly problem moich dywagacji
wiekszosc gier w jakie grywam (sporty), w rzeczywistosci kierownica ma maly kat obrotu, ale nie 180...
dlatego sie powaznie zastanawiam nad ta momo racing
lfs jakos mnie nie kreci, zeby w niego non stop grac, choc moze cos by sie moglo zmienic...
Panowie... plizzz, prosze o pomoc bo dylemat nieziemski...
pytanie: warto doinwestowac (ok. 100zl) do Logitech Driving Force Pro?
PS. Gustav... kurna... w czepku sie chyba urodziles... gratulacje!
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2004-02-16, 00:14 Logitech Driving Force Pro
No przeciez widzisz, ze tylko jedna osoba z tego forum ma to kolko i jeszcze nie napisala o nim nic konkretnego wiec skad mamy wiedziec czy warto czy nie? Na pierwszej podstronie watku masz linki do forum RSC z recenzja jednego z uzytkownikow, poczytaj i sam zdecyduj.
M. C. Viper
2004-02-16, 00:19 Logitech Driving Force Pro
zaptam inaczej bo zle zostalem odebrany:
czy ktos poza MaXyMem by zaryzykowal ?
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2004-02-16, 00:24 Logitech Driving Force Pro
To ja moze napisze to w inny sposob
Czy warto ryzykowac wydanie 600zl na cos niesprawdzonego?
kamkor
2004-02-16, 00:51 Logitech Driving Force Pro
Ja zaryzykuje . Nigdy nie wiedzialem, ze jestem taki odwazny..
w126
Dołączył: 04 Lip 2003
Posty: 589
Miasto: Warszawa
2004-02-16, 08:34 Logitech Driving Force Pro
Co do tego malego kata obrotu, to moze lepiej uzywac tylko trybu 900 stopni, ale opcjonalnie skracac go sobie software'owo np. programikiem DXTweak2 do dowolnego zakresu. Tylko wtedy trzeba nauczyc sie, gdzie jest ten koniec zakresu, bo nic nie bedzie blokowalo dalszego obrotu. Nie wiem, czy to ma sens, ale chyba mozna sprobowac.
Simon623
2004-02-16, 09:59 Logitech Driving Force Pro
Wiadomo jest taka możliwość i chyba najlepiej wtedy ustawić ją na 360 stopni (łatwo wtedy mozna operować). Gustav ale ta kiera ma 200 stopni w krótszym zakresie ( ale zwazywszy ze jest to tylko 10 stopni w jedna strone mozna przeoczyc). Napisz jak sie na niej gra, wygodnie, mozna szybko reagować. Iczy w LFS mozna wchodzić ostro w zakręty. Opisz tez inne symulatory.
P.S.
Jakbyś chciał to mi ją podeślij, też posprawdzam.
MaXyM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2004-02-16, 13:40 Logitech Driving Force Pro
Ja myślę że większość nie kupi jej z powodu utrudnionego sterowania w symulatorach (paradoksalnie). I o ile takiego GPLa wytłumaczą czy innego F1 to Nascara juz nie bardzo
Aro
BMW
E39
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1478
Miasto: Ustroń
2004-02-16, 14:18 Logitech Driving Force Pro
prawde mowiac nie wiem co widzicie pozytywnego w tych 900 stopniach... przeciez bedziecie tej kierownicy uzywac do wyscigow, wiec w wyscigach chyba chodzi o to zeby jechac jak najszybciej sie potrafi, a gwaratuje wam, ze z tak duzym katem zawsze bedziecie sporo wolniejsi niz z "normalnym" krotkim skretem...
no chyba ze ktos lubi sobie pojezdzic w hard track 18-kolowym zestawem podziwiajac widoki i sluchajac muzczki w tle to tutaj sie zgodze ze te 900 st. moze sie przydac
Ostatnio zmieniony przez Aro dnia 2004-02-16, 14:28, w całości zmieniany 1 raz