Richie, mylisz sie co do 1 punktu. Jednak to community LFS drifters od dawna nie jest tak 'dobre ???' jak to widac na moich filmikach. Spiny, podsterownosc, wypadanie z trasy, zla linia itd. Jest moze z 5-10 osob, ktore na prawde potrafia driftowac w LFSie. I one zazwyczaja jezdza od 1-3 lat. Pozatym zwroc uwage na to, ze wiekszosc osob jezdzi z kierownica z zakresem skretu 180-250 stopni. Bylo wiele takich, co kupili DFP, rezygnujac z 720/900 stopni po paru dniach/godzinach. Zreszta moje pierwsze dni na DFP to byly ciagle spiny, problemy z przejechaniem driftem polowy zakretu itd. Nawet teraz mam problemy w LX6 i RAC, trzeba w nich czesto, doslownie "zapier.." z kontra(A DFP nie "skreca" samo tak szybko jak w rzeczywistosci, wiec problem++).
W Patchu S czesciej przydaje sie sprzeglo(clutch kicki) oraz reczny(juz podczas poslizgu), istotniejsze jest przenoszenie masy itd, ale dalej mozna bokiem jezdzic, i nie wiem dlaczego mialo to by byc niemozliwe. Setupy "seryjne" robione przez pare osob juz w patchu Q diametralnie zmienialy jazde, podsterownosc itd.
Dodatkowo, w D1GP, sa auta, ktore maja po 180-240hp i mimo tak malej mocy ostro jada bokiem, nie wspomne juz o silviach 400-500 konnych. Wiele zalezy od setupu, i teraz mi pewnie powiesz - ale w realu to jest 1000 razy trudniejsze, i nam to nie powinno wychodzic.

Zwroc najpierw uwage na:
- Kierownice 180-270 stopni, duzo latwiej sie na nich nauczyc, niz na DFP w trybie 720/900.
- Brak strachu.
- Co chwile ktos rozbija samochod, za ktory nie trzeba placic, bo jest - za darmo.
- Mozliwosc ustawienia auta tak jak chcesz, za darmo i w krotkim czasie.
- Mozliwosc zmiany opon w chwilke, lub poprzez pitowanie, za darmo.
- Nieograniczona ilosc czasu na trening, za darmo.
Nie twierdze, ze w LFS jest tak trudno jak w rzeczywistosci, lub latwiej, lub whatever. Ale pomysl o tym co napisalem wyzej.
Testowanie przyczepnosci - polecam setupy hard track. Teraz rowniez duzo bardziej odczuwalna jest roznica pomiedzy otwartym dyfrem, a zamknietym/zaspawana szpera.

Jezeli kogolowiek to interesuje to moge nagrac mini filmiki z testami na skidpadzie itd.
Co do slajdow na hamowaniu w BF1 i nie traceniu czasu, to chcialbym najpierw zobaczyc replay.
