Centrum Fanów Symulatorów » Grand Prix Legends, Liga GPL Online, GPL WC » lame pytania....
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

lame pytania....

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Autor Wiadomość
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2001-12-28, 20:08      lame pytania.... Odpowiedz z cytatem
Vette dysponujesz bardzo starymi i bardzo nieaktualnymi danyni
 
Reklamy
Midgardsorm





Post2001-12-28, 20:11      lame pytania.... Odpowiedz z cytatem
nio nie tu sie da nawet spalic samochod....

 
vette


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 2977
Miasto: Wrocław

Post2001-12-28, 20:17      lame pytania.... Odpowiedz z cytatem
pochwal sie kavoo jakich zmian dokonales od Zdunskiej. Bo pamietam ze twoje ustawienia byly zdecydowanie dalekie od miana user friendly
 
Midgardsorm





Post2001-12-29, 00:33      lame pytania.... Odpowiedz z cytatem
jak sprawnie ruszac ze stania ?
co robic zeby po wyscu z zakretu przy przyspieszaniu nie wpadac w posliz ( mniej gazu) ?
chmowac lepiej srednio mocno czy pusujaco mocno - pusc ..?
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2001-12-29, 01:11      lame pytania.... Odpowiedz z cytatem
Poczytaj kilka topicow, przydadza Ci sie te wiadomosci
http://racing-forum.pulse.pdi.net/viewtopic.php?topic=1434&forum=1&start=15
http://racing-forum.pulse.pdi.net/viewtopic.php?topic=1130&forum=1
http://racing-forum.pulse.pdi.net/viewtopic.php?topic=987&forum=1

Cytat:

jak sprawnie ruszac ze stania ?

Normalnie, wrzucasz pierwszy bieg i delikatnie wciskasz pedal gazu, nie za szybko bo odrazu zrobisz spina, jak obroty osiagna max (max obr/min zaleza od modelu auta) to minimalnie popuszczasz gazu i wrzucasz drugi bieg.
Cytat:

co robic zeby po wyscu z zakretu przy przyspieszaniu nie wpadac w posliz ( mniej gazu) ?

Za szybko wciskasz pedal gazu przy wyjsciu, rob to delikatnie, rownomiernie.
Cytat:

chmowac lepiej srednio mocno czy pusujaco mocno - pusc ..?

Hamujesz tak aby Ci sie nie zablokowaly kola, musisz sam wyczuc jak mocno mozesz wcisnac pedal hamulca, jak zobaczysz, ze kola sie juz zablokowaly to odpusc tyle, zeby znow sie obracaly. Przy hamowaniu odpusc tez troche gazu ale nie za duzo i nie rob tego gwaltownie bo zrobisz spina.
Wiecej szczegolow dowiesz sie z topicow, do ktorych linki podalem wyzej.

BTW jesli cos wytlumaczylem nieprawidlowo to prosze naszych ekspertow od GPL o poprawienie bledow.

[ Ta wiadomość została zmieniona przez: lefty dnia 2001-12-29 01:02 ]
 
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2001-12-29, 02:02      lame pytania.... Odpowiedz z cytatem
A najwięcej dowiesz się po samodzielnym przejechaniu kilkudziesięciu - kilkuset lapów. Sam w końcu złapiesz wyczucie jak przyspieszać i jak hamować. Moim zdaniem teoria ma tu małe znaczenie...
 
Midgardsorm





Post2001-12-29, 03:33      lame pytania.... Odpowiedz z cytatem
udalo mi sie pozbyc tego Centering Wheel ( nie pytac jak ludzka glupota....)
czytalem sobie tez watek o ff i cos dziwnego jak stoje i skrece kola to jak rusze wracaja do ustaweina na wprost powoli ale wracaj rowno z kierownica
[ Joy ]
allow_force_feedback = 1
force_feedback_damping = 100.000000
force_feedback_latency = 0.00016
max_steering_torque = 200.000000

natomiast na tcyh ustawainiech jak skrece kola i rusze nic sie nie dzieje dalej sa skrecone ..
[ Joy ]
allow_force_feedback = 1
force_feedback_damping = 5000.0
force_feedback_latency = 0.0045
max_steering_torque = 2800.000000

to normalne ?
dzieki za cala pomoc uzyskana na tym forum zostaje mi tylko mozolny trening ...

[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Midgardsorm dnia 2001-12-29 02:34 ]
 
Centrum Fanów Symulatorów » Grand Prix Legends, Liga GPL Online, GPL WC » lame pytania.... Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: