Centrum Fanów Symulatorów » Grand Prix Legends, Liga GPL Online, GPL WC » Kyalami - wyscig
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Kyalami - wyscig

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Autor Wiadomość
Ardis





Post2003-11-30, 23:55      Kyalami - wyscig Odpowiedz z cytatem
Kurde. Słuchaj Mlod. A może. Chłopaki tak celowo zrobili, żeby wyeliminować Najlepszego i najsłabszego z wyścigu. Co by se mogli pojechać besstresowo?
 
Reklamy
Mlod


Dołączył: 19 Sie 2001
Posty: 1211
Miasto: Łódź

Post2003-11-30, 23:59      Kyalami - wyscig Odpowiedz z cytatem
Napewno
 
Speedy Alfa
159

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań

Post2003-12-01, 00:01      Kyalami - wyscig Odpowiedz z cytatem
na chacie po qualu jeszcze kilka osob pisalo ze nie ma Mloda i na pewno nikt sie nie cieszył... Ale z tym restartem to też nie wiem czy to byłby dobry pomysł bo skąd pewność że skoro przez pół godziny nie udało ci się połączyć to udało by się następnym razem?

ps. A mnie wyjebało po raz kolejny...
 
Speedy Alfa
159

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań

Post2003-12-01, 00:03      Kyalami - wyscig Odpowiedz z cytatem
Aha, też nie mogłem się połączyć i stresu się najadłem. Miałem IP już wpisane i próbowałem się bezskutecznie łączyć w końcu jakoś załapałem że chyba mam stare IP wpisane po pierwszą liczbę mam 69.xx a ma być 62.xx
 
Ardis





Post2003-12-01, 00:21      Kyalami - wyscig Odpowiedz z cytatem
Jest lista na Vroc. Idę się wyluzować
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-12-01, 00:35      Kyalami - wyscig Odpowiedz z cytatem
Mlod:

- haslo jest to samo co od 5 lat
- core.ini jest to samo od 3 lat
- server stal wczesniej dzis caly dzien do testow

nikt wiec jak widzisz nic nie robil ani nic nie zmienial zlosliwie, wrecz przeciwnie martwilismy sie ze cie nie ma, ale start poszedl jak nigdy od razu zielony guzik nikt nie stal na torze i nawet nie bylo chwili zeby pogadac czy ktos cos wie o tobie co sie stalo czy ci prad wylaczyli czy modem sie zepsul nikt nic nie mowil, nastepnym razem dzwon do mnie lub kogos jesli miales klopoty, ale juz na koniec jestes PEWIEN, ze sie polaczysz, poczekalibysmy na pewno

przykro mi naprawde
 
Ardis





Post2003-12-01, 00:47      Kyalami - wyscig Odpowiedz z cytatem
Ricie napisał
Cytat:
core.ini jest to samo od 3 lat

Moje jest takie od trzech lat. Jest błąd gdzieś?
[ Int Profile Values ]
value3 = Direct3D7:D3DDevice:0 ; do not change
value4 = Direct3D7:TossHighestMip:0 ; do not change
value5 = Direct3D7:DoubleMirrorResWidth:1 ; do not change
value6 = Direct3D7:DoubleMirrorResHeight:1 ; do not change
value7 = Direct3D7:DirectMirrorRendering:1 ; do not change
value8 = Direct3D7:DisableZBuffer:0 ; do not change
value9 = Direct3D7:AlphaThreshold:240 ; do not change
value10 = Direct3D7:TransparentMipsDrawOrder:0 ; do not change
value11 = Direct3D7:TrilinearFiltering:1 ; do not change
value12 = Direct3D7:AnisotropicFiltering:0 ; do not change
value13 = Direct3D7:LODBias:-50 ; do not change

[ Direct3D7 ]
D3DDevice = 0
TossHighestMip = 0
DoubleMirrorResWidth = 1
DoubleMirrorResHeight = 1
DirectMirrorRendering = 1
DisableZBuffer = 0
AlphaThreshold = 1
TransparentMipsDrawOrder = 1
TrilinearFiltering = 1
AnisotropicFiltering = 14
LODBias = -75

[ Replay ]
replayMemoryOveride = 64000

[ Communications ]
alternate_ip_addr_lookup = 1
disable_network = 0
disable_tcp_ip = 0
net_mdm_client_send_every = 3
net_mdm_client_send_size = 84
net_mdm_server_send_every = 3
net_mdm_server_send_size = 384 ; show 19 cars
net_use_mdm_bandwidth_for_tcp_ip = 1

[ Hack ]
steer_ratio = 1 ; Enable low speed ratio override

[ Rasterizer ]
fullScreen = 1 ; run Full Screen?
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-12-01, 00:59      Kyalami - wyscig Odpowiedz z cytatem
Ardis zapomnij o jakiejs zgodnosci core.ini i ze masz gdzies blad to Mlod chyba wymyslil wlasnie przed chwila nigdy nie slyszalem o czyms takim i zeby ktokolwiek o czyms takim mowil, ze mial problem, spoko
 
Mlod


Dołączył: 19 Sie 2001
Posty: 1211
Miasto: Łódź

Post2003-12-01, 01:02      Kyalami - wyscig Odpowiedz z cytatem
Nic nie wymyslilem
Wlasnie wszedlem na serek z innym core.ini a na starym jak prubuje to nie chodzi... szkoda ze rozwiazenie znalazlem o 22:40
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-12-01, 01:04      Kyalami - wyscig Odpowiedz z cytatem
aha, ale to ty cos musiales zmieniac w core.ini jakie czary mary, a nie tak jak napisales, ze ty masz stare, a na serverze ktos zmienil... kazde zwykle nieczarowane core.ini dziala OK online wiec to jednak ty wymysliles jakies niedzialajace

to teraz powiedz laskawie co zmieniales w core.ini i po co, stad te WRy?
 
Ardis





Post2003-12-01, 01:05      Kyalami - wyscig Odpowiedz z cytatem
Richie. Ja pytam żeby wiedzieć. Dlaczego nie mogłem dziś wejśc. A inni mogli. Meże coś u mnie jest nie tak? I dla tego pytam.
 
Mlod


Dołączył: 19 Sie 2001
Posty: 1211
Miasto: Łódź

Post2003-12-01, 01:06      Kyalami - wyscig Odpowiedz z cytatem
Nie wiem ktore ustawienie dokladnie to zmienia bo juz nie chce na modemie siedziec zeby testowac...

Jak patrze to ten moj core ini niedzialajacy byl strasznie maly jakos i inny niz pamietam ze mialem zawsze wiec moze to jesnak ja cos namieszalem

dzialajacy core.ini:
[ Replay ]
replayMemoryOverride = 128000 ; replaybuffersize in KB

[ Task ]
synch_method = 1 ; 0 = Version 1.0 client synch method
; 1 = Version 1.1 & 1.2 client synch method
[ Communications ]
alternate_ip_addr_lookup = 0 ; Find IP addresses another way
bcast_augment_status = 0 ; Prepend status with IP address?
bcast_listserv = ; IP address of race list server
bcast_listserv_req = ; Empty string, or start with '?'
bcast_listserv_req_freq = 10.000000 ; Request race list frequency
bcast_ping_disable = 0 ; Disable response to pings
bcast_ping_port = 0 ; Ping port number (0=default)
bcast_port = 0 ; Broadcast port number (0=default)
bcast_recv_disable = 0 ; Disable broadcast reception
bcast_send_disable = 0 ; Disable sending broadcasts
bcast_send_freq = 4.000000 ; Broadcast frequency (seconds)
clock_adj_delay = 4 ; How often may client adjust clock?
disable_ipx = 0 ; Disable IPX support
disable_modem = 0 ; Don't look for/use modems
disable_network = 0 ; Disable network support
disable_tcp_ip = 0 ; Disable TCP/IP support
ignore_net_read_errors = 1 ; Don't disco if error reading pkt
ignore_net_send_errors = 1 ; Don't disco if error sending pkt
ip_addr_lookup_timeout = 2 ; Timeout to find own IP address
log_server_comm_errors = 0 ; Log errors for client channels?
log_server_connect_status = 0 ; Issue messages as clients connect
mem_client_send_every = 1 ; Client packet freq via memory
mem_client_send_size = 276 ; Client packet size via memory
mem_server_send_every = 1 ; Server packet freq via memory
mem_server_send_size = 516 ; Server packet size via memory
net_lan_client_send_every = 2 ; Client packet freq on LAN
net_lan_client_send_size = 132 ; Client packet size on LAN
net_lan_server_send_every = 2 ; Server packet freq on LAN
net_lan_server_send_size = 388 ; Server packet size on LAN
net_mdm_client_send_every = 2 ; Client packet freq on dialup
net_mdm_client_send_size = 84 ; Client packet size on dialup
net_mdm_server_send_every = 2 ; Server packet freq on dialup
net_mdm_server_send_size = 84 ; Server packet size on dialup
net_server_port = 0 ; Server port number (0 = default)
net_use_mdm_bandwidth_for_tcp_ip = 1 ; Use modem bandwidthfor TCP/IP

[ Int Profile Values ]
Value0 = OpenGL:DisableZBuffer:0
Value1 = OpenGL:MipFiltering:0
Value2 = OpenGL:MirrorsEvery:2
Value3 = Direct3D7:D3DDevice:0
Value4 = Direct3D7:TossHighestMip:0
Value5 = Direct3D7:TrilinearFiltering:0
Value6 = Direct3D7:DoubleMirrorResWidth:0
Value7 = Direct3D7:DoubleMirrorResHeight:0
Value8 = Direct3D7:DirectMirrorRendering:0
Value9 = Direct3D7:DisableZBuffer:0
Value10 = Direct3D7:TransparentMipsDrawOrder:0
Value11 = Direct3D7:TrilinearFiltering:1
Value12 = Direct3D7:AnisotropicFiltering:0
Value13 = Direct3D7:LODBias: 0


[ OpenGL ]
TossHighestMip = 0 ;
MipFiltering = 4 ;
MirrorsEvery = 2 ;

[ Direct3D7 ]
D3DDevice = 0
TossHighestMip = 0
TrilinearFiltering = 1
DoubleMirrorResHeight = 1
DoubleMirrorResWidth = 1
DirectMirrorRendering = 1
DisableZBuffer = 0
AlphaThreshold = 1
TransparentMipsDrawOrder = 1
AnisotropicFiltering = 1
LODBias = 0

[ Joy ]
allow_force_feedback = 0
force_feedback_latency = 0.125
force_feedback_damping = 20
max_steering_torque = 145

[ Rasterizer ]
fullScreen = 1

[ Hack ]
steer_ratio = 1
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-12-01, 01:12      Kyalami - wyscig Odpowiedz z cytatem
nie za bardzo wiem o co ci chodzi z tym, ze za krotki to zly a dlugi to dobry bo moj dzialajacy od paru lat nie nalezy do dlugich wklejam go nizej

[ Int Profile Values ]
value0=OpenGL:TossHighestMip:0 ; do not change
value1=OpenGL:MipFiltering:0 ; do not change
value2=OpenGL:MirrorsEvery:0 ; do not change
value3=Direct3D7:D3DDevice:0
value4=Direct3D7:TossHighestMip:0
value5=Direct3D7:TrilinearFiltering:0
value6=Direct3D7:DoubleMirrorResWidth:0
value7=Direct3D7:DoubleMirrorResHeight:0
value8=Direct3D7:DirectMirrorRendering:0
value9=Direct3D7:DisableZBuffer:0


[ Direct3D7 ]
D3DDevice=0
TossHighestMip=0
TrilinearFiltering=1
DoubleMirrorResWidth=0
DoubleMirrorResHeight=0
DirectMirrorRendering=1
DisableZBuffer=0

[ Replay ]
replayMemoryOverride=100000 ; Default = 2000

[ Joy ]
allow_force_feedback = 1 ; Use FF if device has it
force_feedback_damping = 100.000000 ; force feedback damping coefficient
force_feedback_latency = 0.00 ; force feedback latency (secs)
max_steering_torque = 250.000000 ; steering torque in N*in giving max device force

[ hack ]
steer_ratio=1 ; Enable low speed ratio override

[ Rasterizer ]
fullScreen=1 ; run Full Screen?

[ Communications ]
disable_modem=0 ; Don't look for/use modems
disable_network=0 ; Disable network suppor
 
Mlod


Dołączył: 19 Sie 2001
Posty: 1211
Miasto: Łódź

Post2003-12-01, 01:13      Kyalami - wyscig Odpowiedz z cytatem
core.ini mialem 02.2003 wiec jeszcze gplwc na nim jezdzilem... dlatego napisalem ze stare...

Stare niedzialajace core.ini
[ Replay ]
replayMemoryOverride = 128000 ; replaybuffersize in KB

[ Communications ]
disable_modem = 1 ; 0 = Modem enabled * 1 = Modem disabled
;assumedModemConnectSpeed = baud_rate; Specify the same baud rate on both systems.

alternate_ip_addr_lookup = 1 ; 0 = No alternate lookup * 1 = Use alternate way
net_mdm_client_send_every = 3 ; Default = 2.
net_mdm_client_send_size = 164 ; Maximum = 84.
net_mdm_server_send_every = 3 ; Default = 2.
net_mdm_server_send_size = 164 ; Maximum = 164 (4 cars in front, 1 behind).

clock_adj_delay = 8 ; Only used when synch_method = 0 (see [ Tasks ])
; Default = 4 in version 1.1
; Default = 12 in version 1.0

[ Int Profile Values ]
Value0 = OpenGL:DisableZBuffer:0
Value1 = OpenGL:MipFiltering:0
Value2 = OpenGL:MirrorsEvery:2
Value3 = Direct3D7:D3DDevice:0
Value4 = Direct3D7:TossHighestMip:0
Value5 = Direct3D7:TrilinearFiltering:0
Value6 = Direct3D7:DoubleMirrorResWidth:0
Value7 = Direct3D7:DoubleMirrorResHeight:0
Value8 = Direct3D7:DirectMirrorRendering:0
Value9 = Direct3D7:DisableZBuffer:0
Value10 = Direct3D7:TransparentMipsDrawOrder:0
Value11 = Direct3D7:TrilinearFiltering:1
Value12 = Direct3D7:AnisotropicFiltering:0
Value13 = Direct3D7:LODBias: 0


[ OpenGL ]
TossHighestMip = 0 ;
MipFiltering = 4 ;
MirrorsEvery = 2 ;

[ Direct3D7 ]
D3DDevice = 0
TossHighestMip = 0
TrilinearFiltering = 1
DoubleMirrorResHeight = 1
DoubleMirrorResWidth = 1
DirectMirrorRendering = 1
DisableZBuffer = 0
AlphaThreshold = 1
TransparentMipsDrawOrder = 1
AnisotropicFiltering = 1
LODBias = 0

[ Joy ]
allow_force_feedback = 0
force_feedback_latency = 0.125
force_feedback_damping = 20
max_steering_torque = 145

[ Rasterizer ]
fullScreen = 1

[ Hack ]
steer_ratio = 1

[ GEM ]
RemoveSpaces = 0
AppendClass = 1
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-12-01, 01:15      Kyalami - wyscig Odpowiedz z cytatem
trzeba by porownywac po linijce i laczyc sie z serkiem moze dojdziesz ale swoja droga skad wziales te wszystkie dodatkowe dziwne linijki i do czego one sluza?
 
Centrum Fanów Symulatorów » Grand Prix Legends, Liga GPL Online, GPL WC » Kyalami - wyscig Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: