Jak napisal snake wystarczy samolot na chwilke zostawic samemu sobie lub tez przymnkac przepustnice lub chwilke powalczyc a p39 w FB momentalnie ustepuje. W FB ten samolot wcale nie ma tendencji do korkow a jak juz sa to sa smiesznie bezpieczne. W Sturmoviku natomiast samolot ten pasuje idealnie do tego opisu latanie na nim sprawia wrazenie latania na ostrzu noza, jeden falszywy ruch i wpadamy w potezny korek z ktorego wyjscia wymaga nielada wprawy a i to niezawsze pomaga. Taka jest przykra prawda, w FB model lotu P39 jest bardzo "grzeczny". Zauwazylem tez ze w FB samolot ten zdaje sie byc mniej zwrotny. W p39 korek na 500 metrach nie jest az tak grozny w szturmoviku na 1000m czlowiekowi pozostaje modlic sie

Jestem kiepskim pilotem ale caly czas mecze teraz p39 i czasami specjalnie wymuszam korki i tego typu rzeczy bo pomaga mi to uciec takiej na ogonie bf-ce. Swiadczy to tylko o nierealizmie tego mordercy pilotow ( p39 ) gdyz no moze nie w pelni ale w bardzo duzym stopniu kontroluje te korki <--- a to jest jakis absurd.
Btw ktos sie gdzies pytal o dym z silnika. Dzis oberwalem w silnik kilka razy i za kazdym razem dymilo ze srodka samolotu.