Centrum Fanów Symulatorów » Nascar Racing Season 4,2002,2003 Nascar Real » Kavoo - co sie nie chwalisz..?
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Kavoo - co sie nie chwalisz..?

Idź do strony 1, 2  Następny
Autor Wiadomość
DariuszM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 4793
Miasto: Poznan

Post2003-02-26, 22:35      Kavoo - co sie nie chwalisz..? Odpowiedz z cytatem
ze kolejna recenzja juz na GOL'u?
http://www.gry-online.pl/S020.asp?ID=1217
 
Reklamy
Nogal


Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 5672
Miasto: Kraków

Post2003-02-26, 22:42      Kavoo - co sie nie chwalisz..? Odpowiedz z cytatem
tez juz czytalem Spoko, ale brakuje jej troche humoru i polotu
 
Marcus





Post2003-02-26, 22:42      Kavoo - co sie nie chwalisz..? Odpowiedz z cytatem
...i slusznie!!!-to MY mamy Go chwalic!!!!
co niniejszym czynie!!!
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-02-26, 22:51      Kavoo - co sie nie chwalisz..? Odpowiedz z cytatem
godzina 11:56 www.nascar.pl byl news o tej recenzji dzis...
 
Uxi





Post2003-02-26, 22:51      Kavoo - co sie nie chwalisz..? Odpowiedz z cytatem
hmmm a ja ciagle sie nie moge doczekac jednej rzeczy nad ktora pracowalem tyle czasu a ktora zalezna jest od Kavoo - no ale teraz widze ze on ciagle jest zajety
 
Tiges


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2233
Miasto: Wrocław/Warszawa

Post2003-02-26, 23:30      Kavoo - co sie nie chwalisz..? Odpowiedz z cytatem
Mnie tylko zastanawia jak Kavoo chcial zobaczyc efekty DX9, jak korzystal z OpenGL

taka mala niescislosc
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-02-27, 01:08      Kavoo - co sie nie chwalisz..? Odpowiedz z cytatem
z tego co czytalem, to napisal, ze dopiero na karcie jak 9700 zgodna z dx9 pewnie moznaby zobaczyc cudowna grafike
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2003-02-27, 01:12      Kavoo - co sie nie chwalisz..? Odpowiedz z cytatem
Wlasnie
Tiges czytaj tresc a nie same tytuly, to naprawde pomaga w zrozumieniu tekstu
 
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2003-02-27, 01:13      Kavoo - co sie nie chwalisz..? Odpowiedz z cytatem
No chyba normalne ze aby zobaczyc jakies efekty DX9 trzeba miec nie tylko software ale i fardware zgodne z DX9
 
Tiges


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2233
Miasto: Wrocław/Warszawa

Post2003-02-27, 01:30      Kavoo - co sie nie chwalisz..? Odpowiedz z cytatem
nie .. wystarczy ze sterowniki pozwalaja na programowa emulacje ... zreszta nie sadze zeby na r9700 nr2003 wygladal inaczej .. podobnie jak teraz wszystkie gry wymagaja dx8 nie korzystajac jego mozliwosci ..

tak naprawde to na poprostu nie rozumiem po co on pisal dx9 i skad wytrzasnal info ze przy pelnym sprzetowym wsparciu dla dx9, nr2003 bedzie wygladal lepiej, ze az nie moze sobie tego wyobrazic. Zreszta i tak korzystal z opengl i zadne direxy (czy to 8 czy 9 nie sa wtedy potrzebne), chyba ze placa od tekstu
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2003-02-27, 01:36      Kavoo - co sie nie chwalisz..? Odpowiedz z cytatem
Tiges napisał:
zreszta nie sadze zeby na r9700 nr2003 wygladal inaczej ..

Aaaa... sadzisz
A ja SADZE, ze jak bedziesz mial R9700 to pogadamy wtedy

Tiges napisał:
podobnie jak teraz wszystkie gry wymagaja dx8 nie korzystajac jego mozliwosci ..

No co pan powiesz Widac taki tytul jak Morrowind, wykorzystujacy Pixel Shadera 2.0, umknal uwadze pana redaktora
A nie jest to jedyny tytul ktory dopiero na karcie w 100% zgodnej z DX9 pokazuje wszystkie efekty graficzne zaimplementowane w enginie
 
Mongoose


Dołączył: 05 Wrz 2001
Posty: 2292
Miasto: Gliwice

Post2003-02-27, 10:32      Kavoo - co sie nie chwalisz..? Odpowiedz z cytatem
Swietna recenzja

PS

Jedna mala niescislosc: na stronie 4 piszesz, ze nie miales okazji przejechac pelnego dystansu wyscigu a na nastepnej ze podczas testow na takowym temperatura powietrza zmienila sie o 4 °F. Chyba, ze test odbyl sie pomiedzy pisaniem ww stron?
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2003-02-27, 10:39      Kavoo - co sie nie chwalisz..? Odpowiedz z cytatem
Nie jest to zadna niescislosc

Nie jechalem calego wyscigu bo nie mialem czasu. Wlaczylem wyscig na 100% dystansu nie wyjezdzajac na tor, tak zeby AI sami sie scigali. Sprawdzilem temperature na pierwszym lapie, wlaczylem akceleracje czasu i poczekalem na ostatni lap zeby ponownie sprawdzic temperature
 
Tiges


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2233
Miasto: Wrocław/Warszawa

Post2003-02-27, 10:55      Kavoo - co sie nie chwalisz..? Odpowiedz z cytatem
kavoo napisał:
Tiges napisał:
zreszta nie sadze zeby na r9700 nr2003 wygladal inaczej ..

Aaaa... sadzisz
A ja SADZE, ze jak bedziesz mial R9700 to pogadamy wtedy

Tiges napisał:
podobnie jak teraz wszystkie gry wymagaja dx8 nie korzystajac jego mozliwosci ..

No co pan powiesz Widac taki tytul jak Morrowind, wykorzystujacy Pixel Shadera 2.0, umknal uwadze pana redaktora
A nie jest to jedyny tytul ktory dopiero na karcie w 100% zgodnej z DX9 pokazuje wszystkie efekty graficzne zaimplementowane w enginie


Morrowind wykorzystuje Pixel Shadera 1.1 bodajrze ... i to jest jedna gra, ktora wykorzystuje efekt z dx 8.0 (nawet nie 8.1, gdzie wspierany jest pixel shader 1.3) i to trzeba sobie w opcjach wlaczyc .. Mam Morrowinda wiec mi nic nie umknelo, ale to i tak nie jest pelne wykorzystanie dx8 ... Na razie DX9 pokazali w 3D Marku 2003 i demkach Ati .. Postaram sie zrzucic skrina z nr2003 jak ati 9500 lub 9700 w pracy zamontuje ...

Ale niestety i nascar4 i nascar2002 i nascar 2003 technologicznie sa na poziomie dx7, bo silnik korzysta ze zwartego T&L (wiec ruszy i na gf256). A nie ma nic za darmo .. Albo zwarty T&L albo vertex i pixel shader. Wiec cudowna i niewyobrazalna grafika na kartach z dx9, to twoje myslenie zyczeniowe i tyle.
 
ceer


Dołączył: 21 Sie 2001
Posty: 1897
Miasto: Poznan (GG3734938)

Post2003-05-06, 20:33      Kavoo - co sie nie chwalisz..? Odpowiedz z cytatem
No i Tiges tez sie cos nie chwali, a majowy CD Action juz w kioskach
 
Centrum Fanów Symulatorów » Nascar Racing Season 4,2002,2003 Nascar Real » Kavoo - co sie nie chwalisz..? Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: