tez juz czytalem Spoko, ale brakuje jej troche humoru i polotu
Marcus
2003-02-26, 22:42 Kavoo - co sie nie chwalisz..?
...i slusznie!!!-to MY mamy Go chwalic!!!!
co niniejszym czynie!!!
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2003-02-26, 22:51 Kavoo - co sie nie chwalisz..?
godzina 11:56 www.nascar.pl byl news o tej recenzji dzis...
Uxi
2003-02-26, 22:51 Kavoo - co sie nie chwalisz..?
hmmm a ja ciagle sie nie moge doczekac jednej rzeczy nad ktora pracowalem tyle czasu a ktora zalezna jest od Kavoo - no ale teraz widze ze on ciagle jest zajety
Tiges
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2233
Miasto: Wrocław/Warszawa
2003-02-26, 23:30 Kavoo - co sie nie chwalisz..?
Mnie tylko zastanawia jak Kavoo chcial zobaczyc efekty DX9, jak korzystal z OpenGL
taka mala niescislosc
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2003-02-27, 01:08 Kavoo - co sie nie chwalisz..?
z tego co czytalem, to napisal, ze dopiero na karcie jak 9700 zgodna z dx9 pewnie moznaby zobaczyc cudowna grafike
kavoo
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica
2003-02-27, 01:12 Kavoo - co sie nie chwalisz..?
Wlasnie
Tiges czytaj tresc a nie same tytuly, to naprawde pomaga w zrozumieniu tekstu
SEWER
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa
2003-02-27, 01:13 Kavoo - co sie nie chwalisz..?
No chyba normalne ze aby zobaczyc jakies efekty DX9 trzeba miec nie tylko software ale i fardware zgodne z DX9
Tiges
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2233
Miasto: Wrocław/Warszawa
2003-02-27, 01:30 Kavoo - co sie nie chwalisz..?
nie .. wystarczy ze sterowniki pozwalaja na programowa emulacje ... zreszta nie sadze zeby na r9700 nr2003 wygladal inaczej .. podobnie jak teraz wszystkie gry wymagaja dx8 nie korzystajac jego mozliwosci ..
tak naprawde to na poprostu nie rozumiem po co on pisal dx9 i skad wytrzasnal info ze przy pelnym sprzetowym wsparciu dla dx9, nr2003 bedzie wygladal lepiej, ze az nie moze sobie tego wyobrazic. Zreszta i tak korzystal z opengl i zadne direxy (czy to 8 czy 9 nie sa wtedy potrzebne), chyba ze placa od tekstu
kavoo
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica
2003-02-27, 01:36 Kavoo - co sie nie chwalisz..?
Tiges napisał:
zreszta nie sadze zeby na r9700 nr2003 wygladal inaczej ..
Aaaa... sadzisz
A ja SADZE, ze jak bedziesz mial R9700 to pogadamy wtedy
Tiges napisał:
podobnie jak teraz wszystkie gry wymagaja dx8 nie korzystajac jego mozliwosci ..
No co pan powiesz Widac taki tytul jak Morrowind, wykorzystujacy Pixel Shadera 2.0, umknal uwadze pana redaktora
A nie jest to jedyny tytul ktory dopiero na karcie w 100% zgodnej z DX9 pokazuje wszystkie efekty graficzne zaimplementowane w enginie
Mongoose
Dołączył: 05 Wrz 2001
Posty: 2292
Miasto: Gliwice
2003-02-27, 10:32 Kavoo - co sie nie chwalisz..?
Swietna recenzja
PS
Jedna mala niescislosc: na stronie 4 piszesz, ze nie miales okazji przejechac pelnego dystansu wyscigu a na nastepnej ze podczas testow na takowym temperatura powietrza zmienila sie o 4 °F. Chyba, ze test odbyl sie pomiedzy pisaniem ww stron?
kavoo
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica
2003-02-27, 10:39 Kavoo - co sie nie chwalisz..?
Nie jest to zadna niescislosc
Nie jechalem calego wyscigu bo nie mialem czasu. Wlaczylem wyscig na 100% dystansu nie wyjezdzajac na tor, tak zeby AI sami sie scigali. Sprawdzilem temperature na pierwszym lapie, wlaczylem akceleracje czasu i poczekalem na ostatni lap zeby ponownie sprawdzic temperature
Tiges
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2233
Miasto: Wrocław/Warszawa
2003-02-27, 10:55 Kavoo - co sie nie chwalisz..?
kavoo napisał:
Tiges napisał:
zreszta nie sadze zeby na r9700 nr2003 wygladal inaczej ..
Aaaa... sadzisz
A ja SADZE, ze jak bedziesz mial R9700 to pogadamy wtedy
Tiges napisał:
podobnie jak teraz wszystkie gry wymagaja dx8 nie korzystajac jego mozliwosci ..
No co pan powiesz Widac taki tytul jak Morrowind, wykorzystujacy Pixel Shadera 2.0, umknal uwadze pana redaktora
A nie jest to jedyny tytul ktory dopiero na karcie w 100% zgodnej z DX9 pokazuje wszystkie efekty graficzne zaimplementowane w enginie
Morrowind wykorzystuje Pixel Shadera 1.1 bodajrze ... i to jest jedna gra, ktora wykorzystuje efekt z dx 8.0 (nawet nie 8.1, gdzie wspierany jest pixel shader 1.3) i to trzeba sobie w opcjach wlaczyc .. Mam Morrowinda wiec mi nic nie umknelo, ale to i tak nie jest pelne wykorzystanie dx8 ... Na razie DX9 pokazali w 3D Marku 2003 i demkach Ati .. Postaram sie zrzucic skrina z nr2003 jak ati 9500 lub 9700 w pracy zamontuje ...
Ale niestety i nascar4 i nascar2002 i nascar 2003 technologicznie sa na poziomie dx7, bo silnik korzysta ze zwartego T&L (wiec ruszy i na gf256). A nie ma nic za darmo .. Albo zwarty T&L albo vertex i pixel shader. Wiec cudowna i niewyobrazalna grafika na kartach z dx9, to twoje myslenie zyczeniowe i tyle.
ceer
Dołączył: 21 Sie 2001
Posty: 1897
Miasto: Poznan (GG3734938)
2003-05-06, 20:33 Kavoo - co sie nie chwalisz..?
No i Tiges tez sie cos nie chwali, a majowy CD Action juz w kioskach