jestem szczesliwym posiadaczem czerwonego Logi
podczas kalibracji kierownicy w NR 2002 w polozeniu neutralnym za kazdym razem mam wychylenie wskaznika w lewa strone tzn nie jest idealnie na srodku w pozycji 0,000 tylko np -0,025 (sterowniki do kiery v. 3,62 i mam podklejony potencjometr tak zeby niebylo luzow) z pedalami dzieje mi sie podobnie strzalka niechce trafic w 0,000 - czy przesuniecie myszka wskaznika na pozycje srodkowa to dobre rozwiazanie czy to tak zawsze jest ?
Reklamy
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2002-11-28, 13:48 Kalibracja kierownicy
1.stery 4.20
2.Logitech tak ma, jak masz nowego czerwonego plastikowego Logi to juz w ogole zapomnij, ze bedziesz mial kiedys kierownice bez luzow i precyzyjna bedzie z dnia na dzien tylko gorzej
thx Richie - a sprawa dociagania wskaznika myszka na pozycje 0,000 ? ma to sens czy szkoda czasu na celowanie ?
Speedy
Alfa
159
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań
2002-11-28, 13:58 Kalibracja kierownicy
z tym dociąganiem na 0 to szkoda czasu bo to żadnej różnicy nie będzie ale jak bardzo ci zależy to może spróbuj DxTweakiem sobie wycentrować.
bardziej mnie zastanawia Korsarz to co napisałeś z tymi pedałami. Na pewno masz pedały na osobnych osiach?
Stiepek
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 1044
Miasto: Boguchwała/Futoma (gg 524824)
2002-11-28, 14:03 Kalibracja kierownicy
Richie napisał:
Logitech tak ma, jak masz nowego czerwonego plastikowego Logi to juz w ogole zapomnij, ze bedziesz mial kiedys kierownice bez luzow i precyzyjna bedzie z dnia na dzien tylko gorzej
hehe wiem cos o tym
Darkman
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 2433
Miasto: Tychy
2002-11-28, 14:05 Kalibracja kierownicy
Korsarz - podstawa to tak jak Richie napisał sterowniki 4.20.
Z tymi luzami daj sobie spokój - po prostu przyzwyczaj się do zachowania wozu na tej kierze i to wszystko. Moja ma już ponad 2 lata i nie wiem jak ja tak dobrze na niej jeżdzę. Ktoś inny pewnie by ją wyrzucił
Z tą kierownicą jest jak z amortyzatorami w samochodzie. Wraz ze zuzyciem przyzwyczajasz się do jej zachowania i wszystko jest OK dopóki nie siądziesz przy innej - nowszej, lepszej.
Speedy - masz racje ale mi wstyd - ostatnio probowalem jeszcze ozywic swoje uczucia do GP3 (niestety nieudalo sie... ) - i zapomnialem wlaczyc ta opcje - bo do gp3 musialem wylaczyc osobne osie i tak juz zostalo moja wina thx (jakby byl PiotreQ to by zaraz powiedzial ze sie znowu zamotalem - ale tym razem mialby racje zamotalem sie jak mlody )
Darkman - z tym przyzwyczajeniem to masz racje - do wszystkiego mozna sie przyzwyczaic - mojego ligiego mam juz rok i wogole to sie z niego ciesze bo wczesniej tylko na klawiaturce jezdzilem - a to jakies takie nietego jezdzenie bylo
Speedy
Alfa
159
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań
2002-11-28, 14:19 Kalibracja kierownicy
Do GP3 to polecam Logitecha z serii Internet Navigator a nie Wingman Formula
a wiecie co ja to jestem ciolek jakos do tej pory w NR 2002 zostawialem Combined split aix na "on" i co myslalem ze te bryczki nascarowe to takie hu..we hamulce maja - przepraszam za to myslenie - hamulce maja rewelacyjne ! i wreszcie moge stosowac opoznione hamowanie ! dzieki za pomoc ! i oswiecenie mojej lepetyny ! )
teraz to mi sie jazda jeszcze bardziej podoba !