teraz moja kolej
Oto materiał zdjęciowy z pewnego zdarzenia (a może zderzenia ?

)
Kolor czarny mniej wiecej moj tor jazdy
Kolor biały - mniej wiecej tor jazdy Mloda - jako że wszedł mocno od zew (a właściwie wyjechał z trawy) ściął trochę zakręt i zamiast konczyć zakręt na zewnątrz skończyłby go blisko środka toru. Wcześniej widać że tył brabhama zarzuca w prawo i Mlod stawia kontre zanim moj bolid uderza w jego (może sam by zaspinował ?

) i tym samym tor jego jazdy prostuje sie zbliżając się do środka toru.
Kolor czerwony - tak mniej więcej powinien wyglądać tor jazdy brabhama.
-----------------------------------
Kolor biały moj tor jazdy
Kolor czerwony Mloda tor jazdy - widać że lekko ścina zkręt
Kolor zielony - tak byloby lepiej
-----------------------------------
no tutaj chyba wszystko jasne
warp rzuca hondą w prawo o całą szerokość wozu - tego nie mogłem przewidzieć tym bardziej że ja miałem dobre połączenie i wczesniej żadnych tego typu problemów
-----------------------------------
a tak mniej więcej wyglądało to odemnie
hamowałem cały czas ale niestety ... pomimo że zwolniłem do prawie 70 stało się to co się stało
wnioski.
1. wszedłem za szybko troche, ale w trakcie zakrętu wyhamowałem sporo i byłem w stanie utrzymać bezpieczny kurs
2. Mlod wyjeżdżając z trawki trochę sciął zakręt (i chyba za mocno dał gazu bo tył już wcześniej mu lekko zarzuciło) wiedząc że szwędam się gdzieś na wewnętrznej długą ciężką hondą
3. jak to często się zdarza, nieszczęścia chodzą parami i oprócz trudnej sytuacji na torze wystąpiło zjawisko atmosferyczne zwane warpem
30% mojej winy
20% mloda maly błąd
50% warp
wiem że powinienem bardziej uważać ale ...
- to był moj pierwszy raz kiedy byłem dublowany
- nie byłem o tym przekonany do końca bo gpl wypisywał bzdury na tabliczce i ludziki nie machali flagami
uważam że DQ to trochę kara zbyt surowa jak na tyle innych okoliczności (no i wyklucza mnie praktycznie z walki o TOP3 na koniec sezonu

)
to chyba na tyle
