Centrum Fanów Symulatorów » Nascar Racing Season 4,2002,2003 Nascar Real » IRL mod for NR2003 (pierwszy screen)
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

IRL mod for NR2003 (pierwszy screen)

Autor Wiadomość
The Jackal





Post2004-02-04, 13:38      IRL mod for NR2003 (pierwszy screen) Odpowiedz z cytatem
Trochę to nie bardzo wygląda ale podobno ma być lepiej (trudno, żeby wyglądało gorzej)



no i cytat z bhmotorsports.com:
JB-XRL na forum bhmotorsports.com napisał:
Those pictures do not represent what the final models are going to look like. Those are just test models for me to work with.

This is far from done it is just a beginning. I will not go into any more detail until we are satisfied that this is all going to work. I can say this, its pretty cool going 217 mph in an open wheel car at Michigan and
actually doing it in the Papyrus 2003 Racing Season game Maybe the physics wont be accurate Open Wheel physics but nor are the pta physics real. Those are also generic. However we have some tricks up our
sleeves to make the pta physics more like open wheel physics for this mod. Our goal is to simply have some sort of an open wheel oval racing season that is close enough to be fun and real enough to use in league
racing.

We have no base website for this yet however you can stop at the link hog supplied above and there could be some new screen shots there from time to time.

A new team is working on this and at the moment we remain silent on the name.

I just wanted to stop in here and freshen up the air on this topic a bit. This will most likely be my last post about any future developments until we are ready to announce this. Thank You for reading.
 
Reklamy
Kekacz Daccordi
Mitico

Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów

Post2004-02-10, 20:35      IRL mod for NR2003 (pierwszy screen) Odpowiedz z cytatem
I kolejne dwa.




 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2004-02-10, 20:38      IRL mod for NR2003 (pierwszy screen) Odpowiedz z cytatem
ehmm.. moze czegos nie rozumiem. Ale czym sie teraz zachwycamy? dźwięku nie słychac, grafy nie ma...
No fizykę znamy.
So?
 
padek78


Dołączył: 21 Lis 2002
Posty: 1464
Miasto: Radom

Post2004-02-10, 22:56      IRL mod for NR2003 (pierwszy screen) Odpowiedz z cytatem
A poza tym już widać że te wozy są "odrobinę" za duże w stosunku do reala . Samochód IndyCar jest trochę większy od F1 ale nie aż tak duży jak wóż Nascar. Nie można zrobić dobrego moda jeżeli zdejmujesz górę auta nascar (zostawiając koła) i do takiego rozstawu osi i kól dospawasz nadwozie bolidu IRL , powiększając go celem dopasowania do owych rozstawów.

Nawet jeśli zrobią dobrą fizę to auta będą nienaturalnie duże. Będziemy się czuli jakbyśmy grali w jakieś kosmiczne wyscigi gigantów. W zasadzie brakuje tylko wysuwanych działek laserowych i wyrzutni rakiet AIM-AMMARAM
 
Snake-


Dołączył: 05 Lis 2001
Posty: 1695
Miasto: Warszawa

Post2004-02-12, 18:33      IRL mod for NR2003 (pierwszy screen) Odpowiedz z cytatem
padek78 napisał:
wyrzutni rakiet AIM-AMMARAM


AIM-120 AMRAAM, i do tego nie da sie ich zamontowac w wyrzutniach
 
padek78


Dołączył: 21 Lis 2002
Posty: 1464
Miasto: Radom

Post2004-02-12, 19:50      IRL mod for NR2003 (pierwszy screen) Odpowiedz z cytatem
O matko! To się podwiesi pod domontowanymi skrzydłami.
 
Centrum Fanów Symulatorów » Nascar Racing Season 4,2002,2003 Nascar Real » IRL mod for NR2003 (pierwszy screen)
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: