Centrum Fanów Symulatorów » F1 Challenge, F1 2002 & inne F1 » Ile mamy klatek f1 2002 - tescior
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Ile mamy klatek f1 2002 - tescior

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Autor Wiadomość
Rocky


Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 602
Miasto: Świnoujścia

Post2002-06-26, 01:46      Ile mamy klatek f1 2002 - tescior Odpowiedz z cytatem
Ja takze gram z rozdzialka 800/600 w kazda gre a moglbym wiele wiecej ale po prostu ta mi najbardziej odpowiada,to kwestia gustu a nie lamerstawa.

PS i nigdy nie mialem konsoli.
 
Reklamy
karas


Dołączył: 13 Sty 2002
Posty: 821
Miasto: Łódź

Post2002-06-26, 18:03      Ile mamy klatek f1 2002 - tescior Odpowiedz z cytatem
No to teraz ja:

A1Ring TestDay

1024/16bit Full Max 130FPS
1024/32bit Full Max 123FPS

Athl.1800+ Enmic 8TTX2+ GF4Ti4400 Stery 2942 system XP via 14.40

Zauwazylem ,ze gra jest bardzo czula na rzeczy ,ktore chodza w tle. U mnie jak sciagam cos przez DC potrafi framerate spadac o 10FPS.

pozrdroofka
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2002-06-26, 19:05      Ile mamy klatek f1 2002 - tescior Odpowiedz z cytatem
slaby jest?

powiedz ile masz stojac na starcie za 21 innymi bolidami
 
ceer


Dołączył: 21 Sie 2001
Posty: 1897
Miasto: Poznan (GG3734938)

Post2002-06-26, 19:19      Ile mamy klatek f1 2002 - tescior Odpowiedz z cytatem
Najprawdopodobniej kupie karte dla tej giery/sima, bo z V3 tu nie ma czego szukac. I juz niemal na pewno wybralem Gf2tiDDR, ale powyzsze wyniki Gf2Mx400 zupelnie mnie zbily z tropu Jak sadzicie, czy w stosunkowo slabszej konfiguracji niz Gregora te zaskakujaco dobre mozliwosci Mx moga spasc na tyle, by lepiej bylo jednak wybrac Gf2 Ti DDR? Czy tez niezaleznie od sprzetu mozliwosci tych kart sa porownywalne? Ja mam Celka 700 - Gregor Athlona 750/1000
RAM 384 - Gregor 256
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2002-06-26, 19:45      Ile mamy klatek f1 2002 - tescior Odpowiedz z cytatem
Karas qfa z takim sprzetem to ty nawet GP4 uciagniesz
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2002-06-26, 19:51      Ile mamy klatek f1 2002 - tescior Odpowiedz z cytatem
do MX'a potrzebny jest jak najmocniejszy proc, pry slabszym lepiej pelnego gf'a

poza tym zauwaz ze ja mam na gf2 i slabszym procu niz gregor tylko ze Intela duzo wiecej fps, wiec gdzie tu te zaskakujaco dobre wyniki mx400?
 
karas


Dołączył: 13 Sty 2002
Posty: 821
Miasto: Łódź

Post2002-06-26, 20:17      Ile mamy klatek f1 2002 - tescior Odpowiedz z cytatem
No to tak:

1024/32bit max full wypas stojac na koncu stawki mam 49FPS.

natomiast po przestawieniu na 16bit mam ...45FPS dziwne ?
A jak sie juz pozniej wszyscy rozjada to mam 60-110 (32bit).
Aha no i grafa nie jest podkrecona (275/552).

Co do GP4 to rzeczywiscie "gralem" na full detalach 1024/32 i mialem srednio 35FPS. A obciazenie proca bylo rozne 70-140% ,ale jak bylo takie wysokie nie zauwazylem ,zeby zwalnialo. No i tor w Monaco jest Super w GP4 ,grafa ogolnie lepsza niz w f12002 (efekt wody na chelmie miodzio) ,ale to jest latwiejsze niz NFS3 totalny ARCADE!!!!! Oczywiscie juz odinstalowalem ,a plyte opchnalem jakiemus losiowi .
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2002-06-26, 21:45      Ile mamy klatek f1 2002 - tescior Odpowiedz z cytatem
powiedz jeszcze karas ze nie pracujesz w sklepie komputerowym, ktorego zreszta jestes wlascicielem
 
ceer


Dołączył: 21 Sie 2001
Posty: 1897
Miasto: Poznan (GG3734938)

Post2002-06-26, 22:04      Ile mamy klatek f1 2002 - tescior Odpowiedz z cytatem
Thx Richi - czyli jednak wydatek, ehh...
 
karas


Dołączył: 13 Sty 2002
Posty: 821
Miasto: Łódź

Post2002-06-26, 23:34      Ile mamy klatek f1 2002 - tescior Odpowiedz z cytatem
Nie ,nie jestem
 
karas


Dołączył: 13 Sty 2002
Posty: 821
Miasto: Łódź

Post2002-06-26, 23:37      Ile mamy klatek f1 2002 - tescior Odpowiedz z cytatem
Tak wogole to tego kompa sobie zlozylem cztery dni temu. Skladalem $$$ od listopada po troszeczku ,az uskladalem .
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2002-06-27, 12:24      Ile mamy klatek f1 2002 - tescior Odpowiedz z cytatem
Karas, ten Twoj sprzet to bedzie chyba minimum dla Doom 3
 
IceMan


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin

Post2002-06-27, 13:38      Ile mamy klatek f1 2002 - tescior Odpowiedz z cytatem
zainstalowałem viapack 440 i stery do grafy 29.42 i ... pod XP mam 66 fps czyli prawie tyle co pod win98
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2002-06-27, 15:00      Ile mamy klatek f1 2002 - tescior Odpowiedz z cytatem
sposob na zwiekszenie sobie sporo FPS

Cytat:
There's been heaps of posts on the High Gear forum about the fps problems.. Here's a summary of some of the things that worked for me.

How to improve FPS:

Edit your .plr file...

QUOTE
High Gear Forums > Formula 1 > EA's F1 series > Let's start a FPS optimization thread....No1: 20th June 2002 23:34

Max Visible Vehicles="12"
The number depends on your system but on my it said 60 so I changed it to 12 and this gave me a boost of about 20 to 30 fps.

....About 5 fps can be saved by setting circuit detail to high instead of full. (didn't notice any difference in the graphics). Special effects I set to high instead of full because the smoke can give you massive slowdown.


Then edit your track.scn files to stop trees moving....

QUOTE
High Gear Forums > Formula 1 > EA's F1 series > I found a way to get 5 or more fps in F1 2002....Frank Alexandre: 11th June 2002 02:25

Using Wordpad, open the track.scn
Use Edit-Replace to find "Moveable=True" and replace with "Moveable=False" click "Find next"
If Wordpad finds a "Moveable=True" line indented below a "Instance=something tree something" line click "replace".
It will search automatically for the next entry.
Do the same for only for the "Moveable=True" lines indented under the "Instance=something tree something" lines.

WARNING !! DON'T click "replace" for these lines..

Instance=skyboxi
{
Moveable=True Planes=(4)
MeshFile=skyboxi.MTS CollTarget=False HATTarget=False
{
Instance=clouds
{
Moveable=True Planes=(4)
MeshFile=clouds.MTS CollTarget=False HATTarget=False
}
Instance=cloudrny
{
Moveable=True Planes=(4)
MeshFile=cloudrny.MTS CollTarget=False HATTarget=False
}
Instance=cloudsny
{
Moveable=True Planes=(4)
MeshFile=cloudsny.MTS CollTarget=False HATTarget=False
}

Again, only replace the ones with "Instance=something tree something", otherwise you may muck up the sky and other stuff that is suposed to move.



The above are edited quotes from:

http://dynamic2.gamespy.com/~hg/forums/sho...highlight=trees

Also check out

http://dynamic2.gamespy.com/~hg/forums/sho...7&highlight=fps

This one is especially good...

To cure stutter problems download and install the NoCD patch from F12k1.de

Everything rocks along at 70+fps for me now.

Oh yeah.... BACKUP YOUR FILES FIRST !!!!
 
ceer


Dołączył: 21 Sie 2001
Posty: 1897
Miasto: Poznan (GG3734938)

Post2002-12-17, 19:16      Ile mamy klatek f1 2002 - tescior Odpowiedz z cytatem
Ja tez juz mam fulla F1 Duzo wam daly powzsze korekty? Bo mi jakies 10%. Niestety nie jestem pewien, czy wszystko dobrze powpisywalem - im not anglojezyczny moze ktos screennac tego track fila No i rzeczywiscie wszystko co chodzi w tle nad wyraz spowalnia
 
Centrum Fanów Symulatorów » F1 Challenge, F1 2002 & inne F1 » Ile mamy klatek f1 2002 - tescior Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: