Przeciez biegi mozna bez problemu podejrzec w danych telemetrycznych wiec nie wiem w czym problem.
Reklamy
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2002-06-24, 21:15 HOTLAP F1
lefty
1.ja tez jezdze na manualu a nie na upshift bo mi kompletnie nie pasowalo
2.przeciez widzisz ze masz wysokie lub niskie obroty to jak mozna nie wiedziec na jakim biegu masz wejsc trzeba nieraz 2-3 razy sprobowac i juz wiesz
3.BIEGI MOZNA PODEJRZEC W TELEMETRY gdzie dokladnie kto jaki bieg wrzucal, jak pracowalo jego zawieszenie, jak nagrzewaly mu sie gumy doslownie wszystko, wiec w czym problem?
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2002-06-24, 21:15 HOTLAP F1
ups sorry nie zauwazylem, ze jest nowa zakladka odpowiadajac leftiemu i Aro juz wyjasnil sprawe
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2002-06-24, 23:34 HOTLAP F1
No wlasnie dopiero obczajam obsluge Telemetry dlatego pytalem o prostsze rozwiazanie jakim jest ogladanie replayow
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2002-06-25, 00:23 HOTLAP F1
rozwiazanie bardzo proste i tak samo bardzo malo dajace, telemetry jak to w zyciu bywa - trudniejsze na poczatku w obczajeniu ale dajace 10 x wiecej jak sie umie czytac wykresy, to jak z setupem - jezdzisz na defaulcie bo wolno i spokojnie(latwo) jedzie? czy na trudnym, ale szybszym? sam sobie odpowiedz
MCL mialem bardzo dobre okr. Ogolnie williams najlepszy na prostych (310,8 ) a minimalnie gorsze na zakretach. Mcl i Ferr bardzo podobne predkosci (308,4;308,9) i podobnie w zakretach.
Sciagnalem ten setup, ale u mnie Williams max. 305 wyciaga i dostaje czkawki Skad te 310 - czy jest to wartosc wyliczana - ktora sie pojawia w menu (nie pamietam teraz dokladnie w ktorym miejscu), czy zmierzone empirycznie?
Aha testowalem na A1 na dry 20:20 jakby co, wiec skad mam wziac 5km/h
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2002-06-27, 13:50 HOTLAP F1
nie dusi sie tylko podskakuje na wybojach wydluzylem sobie 7mke w stosunku do Mloda i mam wiecej niz on mowi, ale cos za cos obnizenie spojlerow=wieksza predkosci ale tez=gorzej w zakretach i podkskiwanie na kerbach
predkosc w menu trzeba patrzec potem
Góral
2002-06-27, 14:10 HOTLAP F1
Ja juz spojlerow obnizac nie bede bo i tak 90% moich flying lapow konczy sie spinem na ostatnim zakrecie (A1 Ring) to jakies zaczarowane miejsce jest.
Wydusilem 1:10:404 na automatycznej skrzyni (up i down), a gdzie niby na trasie leza te 3 sekundy to ja nie wiem
Jak zejde ponizej 1:10 to zmienie na manual
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2002-06-27, 14:35 HOTLAP F1
odwrotnie jak zmienisz na manual to zejdziesz ponizej 1.10
automat zle zrzuca do 1nki przy nawrotach i stad klopoty
robson
2002-06-28, 00:44 HOTLAP F1
jak telemetrii zrobic powiekszenie zgledem osi "y" ????
IceMan
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin
2002-06-28, 17:08 HOTLAP F1
Jeżeli 2 koła są na kerbie a 2 na siatce to zaliczamy hotlapa ? bo zrobilem fajny czas na A1 i nie wiem czy wysyłać
robson
2002-06-28, 17:39 HOTLAP F1
to jest dozwolone w regulaminie
IceMan
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin
2002-06-29, 16:03 HOTLAP F1
a jak jest w końcu ze zużywaniem opon i paliwa ? bo w regulaminie nic nie ma. Ja jestem za tym zeby mozna bylo miec wylaczone zuzywanie opon i paliwa, bo tak to co kilka lapow musze wracac do boksu i tankowac, zamiast sobie spokojnie hotlapowac
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2002-06-29, 22:16 HOTLAP F1
O tym juz chyba byla mowa, ustawiamy na Normal.
SEWER
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa
2002-07-20, 18:33 HOTLAP F1
Pan Kapitanski jest na 2gim w ogolnej klasyfikacjii