... podobno juz (nareszcie

Narazie mozna je dostac dzwoniac do linii samopomocy wiejskiej ;
----------------------
Jakiś czas temu pisaliśmy, że problem wieszających się/resetujących się Windowsów 2000/XP na komputerach podłączonych do Internetu terminalem HiS firmy Ericsson w ramach usługi SDI został rozwiązany. No więc, nasze wiewiórki miały rację . Odpowiednie łatki dla systemu Windows 2000 (dla XP będą gotowe lada chwila) można już dostać za pośrednictwem linii pomocy technicznej Microsoft Polska.
Jak to zrobić? Wystarczy zadzwonić pod numer (0801)308801 lub (022)4311999 w godzinach od 9 do 17 i poprosić o poprawkę usuwającą problem niepoprawnej współpracy systemu Windows 2000/XP z terminalem HiS. Numer artykułu z bazy wiedzy Microsoftu opisujący ten problem nosi numer Q319810. Gdy poprawka zyska status publiczny, wejdzie w skład Service Packa 3 dla Windowsa 2000 i Service Packa 1 dla XP. Nieco wcześniej będzie też do dostania na oficjalnej stronie dystrybucyjnej Microsoftu. Póki co, jedyną możliwością jej uzyskania jest osobisty kontakt z polskim oddziałem firmy.
Poprawka została przekazana dzisiaj jednostkom edukacyjnym biorącym udział w programie Interklasa i jej skuteczność jest już potwierdzona. Więcej informacji na ten temat możecie znaleźć na stronie OEIIZK (na samym dole). Ogólne informacje o problemie i jego rozwiązaniu lada chwila dostępne będą też na stronie HiS Ericsson Polska.
----------------------