Centrum Fanów Symulatorów » Hydepark » Historia grafiki komputerowej
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Historia grafiki komputerowej

Autor Wiadomość
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2002-03-26, 10:41      Historia grafiki komputerowej Odpowiedz z cytatem
Poszukuję wszelkich materiałów nt historii (początków) grafiki komputerowej a w szczególności początków stosowania tekstur i tekstur proceduralnych. Niestety na stronie SGI nic nie znalazłem.

Potrzebne mi to jest do pracy dypl.
 
Reklamy
Gregor


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2784
Miasto: Wroclaw

Post2002-03-31, 14:26      Historia grafiki komputerowej Odpowiedz z cytatem
podesle ci tytul i wydawce mojej pierwszej ksiazki do grafy komp - procedury opisane w basico podobnym jez a jako domyslne urzadzenie wyjsciowe - naswietlarka tasmy filmowej!
oczywiscie o teksturach nie bylo wtedy jeszcze mowy
 
Gregor


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2784
Miasto: Wroclaw

Post2002-04-03, 09:20      Historia grafiki komputerowej Odpowiedz z cytatem
znalazlem:
"Wprowadzenie do grafiki komputerowej", Ian O. Angel, WNT, Warszawa 1986, 1988
(oryginal wyd. 1981)
przedmowa zaczyna sie od zdania:
'Do niedawna grafika komputerowa, z wyjątkiwm jej najprostszych zastosowań, była wyłącznie przedmiotem badań naukowych.'
niezle co?
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2002-04-04, 09:26      Historia grafiki komputerowej Odpowiedz z cytatem
A masz coś o teksturach proceduralnych/paramterycznych? jakieś przykładowe sources różnych textur, ogień trawa etc. Najlepiej OpenGL.

Mam do napisania pracę dyplomową. Został mi miesiąć
 
Greg


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1940
Miasto: Szczecin

Post2002-04-04, 09:38      Historia grafiki komputerowej Odpowiedz z cytatem
a znasz Maxym angielski ?
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2002-04-04, 10:00      Historia grafiki komputerowej Odpowiedz z cytatem
Znam. Szukałem w sieci długo ale tam są ochłapy informacji. W każdym razie za mało aby złozyć 40-stronicowy dokument

Szczególnie brakuje mi algorytmów. Moga być w pesudokodzie ale najlepiej w C++ w OpenGL

 
Centrum Fanów Symulatorów » Hydepark » Historia grafiki komputerowej
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: