Dopiero zaczynam nauke w F1C - wiec prosze nie jedźcie po mnie za mocno. Mam maly problemik z dohamowanie przed zakretami - lekko wciskam hamulec (Logitech Wingman FF GP) i przy ok. 50% kola juz sie blokuja. Ponad to przy redukcji biegow - zawsze przy jedynce - spin (czy mam za duza predkosc ?) czy jednyke mam wrzucac juz po sciagnieciu nogi z hamulca?
Sorki za lamerskie pytanie - ale do kogo jak nie do Was mam sie zwrocic?
Pozdro...
Kimi uber Alles
Reklamy
Mongoose
Dołączył: 05 Wrz 2001
Posty: 2292
Miasto: Gliwice
2005-09-16, 21:21 Hamowanie i spin
Albo grubo za duza predkosc jak na jedynke, albo nie pomagasz gazem podczas hamowania kiedy tyl jest odciazony ...
jaizm
Dołączył: 06 Sty 2004
Posty: 629
Miasto: Jelenia Góra
2005-09-16, 21:23 Hamowanie i spin
jak sie koła blokują to mozesz zmniejszyc sile nacisku hamulców w setupie i/lub zmiejszyc czułość pedału hamulca w ustawieniach kontrolera
auto spinuje przy redukcji, bo zrzucasz bieg za wczesnie, poza tym jest niewiele zakretów na znanych mi torach, które wymagaja redukcji do jedynki, przeglądnij replaye dobrych kierowców i podpatrz na jakim biegu pokonuja poszczegolne zakrety
Kipila
Dołączył: 18 Gru 2004
Posty: 40
Miasto: z Bydgoszczy
2005-09-16, 23:29 Hamowanie i spin
aragornx jak już uważasz ze musisz zrzucać na jedynkę to rób to na wysokości apexu albo ciut wcześniej. Jeżeli chcesz wejść w zakręt mając już jedynkę wrzuconą to pomóż sobie nieco gazem, bo moment hamowania silnikiem z wysokich obrotów jest bardzo duży (to tak jak byś ręczny zaciągnął), stąd spiny.
aragornx
Dołączył: 02 Sie 2005
Posty: 4
2005-09-18, 20:25 Hamowanie i spin
dzieki - wiedzialem ze moge na Was liczyc... Ale widze ze jeszcze duzo nauki przede mna...