Centrum Fanów Symulatorów » FPP, TPP » Half-Life 2: Episode One
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Half-Life 2: Episode One

Autor Wiadomość
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2006-06-02, 15:16      Half-Life 2: Episode One Odpowiedz z cytatem
Tu i owdzie juz sie pojawil... Ktos juz gral?
 
Reklamy
CyBeR


Dołączył: 09 Lis 2001
Posty: 1099
Miasto: Tychy GG:1617538

Post2006-06-02, 18:38      Half-Life 2: Episode One Odpowiedz z cytatem
mi nie dzila
Kod:
---------------------------
Engine Error
---------------------------
failed to lock vertex buffer in CMeshDX8::LockVertexBuffer

---------------------------
 
Tytus
CBR1000RR, CRF450R

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3960
Miasto: Kce

Post2006-06-02, 19:01      Half-Life 2: Episode One Odpowiedz z cytatem
widocznie Cyber masz za slaba grafe
 
Algrab E3X


Dołączył: 09 Gru 2001
Posty: 854
Miasto: Szczecin

Post2006-06-04, 02:56      Half-Life 2: Episode One Odpowiedz z cytatem
tu i owdzie jest lata na slaba grafe
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2006-06-04, 15:07      Half-Life 2: Episode One Odpowiedz z cytatem
Jedyne 372mb Cyber, co to za Radka masz, ze nie obsluguje dx9?
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2006-06-04, 17:15      Half-Life 2: Episode One Odpowiedz z cytatem
powiedzialbym ze nie obsluguje DX8
 
witek_p


Dołączył: 24 Sty 2003
Posty: 1251
Miasto: Katowice GG 2425547

Post2006-06-04, 17:46      Half-Life 2: Episode One Odpowiedz z cytatem
X800Pro obsługuje DX8, tylko czy to nie błąd taki jak w RBR i GTR gdzie przy ATI z wyciętymi potokami trzeba było w oknie grać bo się wszystko wieszało. Tu może być podobnie tylko błędem wali a nie wiesza w trakcie.
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2006-06-04, 19:30      Half-Life 2: Episode One Odpowiedz z cytatem
Maxym, nie sugeruj sie tym bledem wyzej Ta wersja obsluguje tylko dx9, poprawka obsluguje dx8
 
jakoobs


Dołączył: 07 Mar 2006
Posty: 43
Miasto: Wrocław

Post2006-06-05, 13:24      Half-Life 2: Episode One Odpowiedz z cytatem
Troche za krótki ten epizod 1. Wystarczy 4-5 godzin i koniec. Dodali efekt światła - patrząc w ciemne miejsce wzrok się przyzwyczaja i po tym chwilkę Freeman jest oślepiony jak popatrzy np. na słońce. I odwrotnie, po oglądaniu jasnych miejsc, w ciemności jest przez chwile gorsza widoczność. Poziomy są ciekawe. Jak dla mnie zagadki trochę za łatwe, ale fajnie pomyślane.
 
Centrum Fanów Symulatorów » FPP, TPP » Half-Life 2: Episode One
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: