Centrum Fanów Symulatorów » Grand Prix Legends, Liga GPL Online, GPL WC » Guillemot FF i GPL
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Guillemot FF i GPL

Autor Wiadomość
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2002-01-30, 10:53      Guillemot FF i GPL Odpowiedz z cytatem
Problem mnie taki nurtuje... a pytanie raczej do posiadaczy Guillemota.

Czy zdarza się Wam, że podczas jazdy, szczególnie gdy się wyjedzie na trawę, czy uderzy w jakieś obiekty, lub po prostu zetnie krawężnik, zmieniają się siły Spring Force na stałe? To znaczy po takim incydencie siła Spring Force jest inna? Mnie zdarza sie tak i ta siła może mieć kilka konfiguracji
- w ogóle brak Spring Force
- bardzo twardy SF
- niesymetryczny (np. w prawo twardy a w lewo normalny.

Czasami potem samo sie to naprawi a czasami trzeba wyjść z treningu i wejść ponownie.
Może to kwestia ustawień FF w pliku core.ini ?


Aha, oczywiście wiem że Wy po trawie nie jeździcie ani nie rozbijacie się po otaczających polach, ale może ktoś cos słyszał...
_________________
VH6, CelII533@800, 256MB, G400DualHead, SB Live 1024 Player, Guillemot Force Feedback Wheel
 
Reklamy
robson





Post2002-01-30, 10:56      Guillemot FF i GPL Odpowiedz z cytatem
a jaki damage model???
moze po prostu uszkodzone zawieszenie...
 
Mongoose


Dołączył: 05 Wrz 2001
Posty: 2292
Miasto: Gliwice

Post2002-01-30, 12:52      Guillemot FF i GPL Odpowiedz z cytatem
Wlasnie sprawdz model uszkodzen, bo to sciaganie na jedna strone po uderzeniu w cos moze byc efektem uszkodzenia samochodu.
Najlepiej wylacz wogole uszkodzenia i pojezdzij troche, jesli symptomy nie znikna to znaczy ze cos z tymi ustawieniami ff jest nie tak.
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2002-01-30, 13:02      Guillemot FF i GPL Odpowiedz z cytatem
A ktoś jeździ hot-lapy z włączonym modelem uszkodzeń?

Uszkodzenia są wyłączone. I nie następuje ściąganie tylko np. aby skręcić kółko w prawo muszę użyc większej siły niż w lewo (w jednym z 3 wymienionych przeze mnie przypdaków)
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2002-01-30, 15:02      Guillemot FF i GPL Odpowiedz z cytatem
Hmm, dziwne, u siebie nic takiego nie zauwazylem.
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2002-01-30, 15:42      Guillemot FF i GPL Odpowiedz z cytatem
A masz guillemota? Jakie masz ustawienia FF w .ini?
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2002-01-30, 17:28      Guillemot FF i GPL Odpowiedz z cytatem
[ Joy ]
allow_force_feedback = 1
force_feedback_damping = 100.000000
force_feedback_latency = 0.00016
max_steering_torque = 200.000000
 
vette


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 2977
Miasto: Wrocław

Post2002-01-30, 19:57      Guillemot FF i GPL Odpowiedz z cytatem
Maxym cos jest na rzeczy w tym temacie. Na zagranicznych forach spotkalem sie ze ludzie maja czasem takie problemy. M.in MOMO Force na wczesnych sterach tak wlasnie robilo ze zmienialy sie parametry FF po silnym uderzeniu w COS.

Nie wiem jak Guillemot rozwiazal support dla swoich produktow i czy ma cos w rodzaju forum gdzie uzytkownicy moga pisac o swoich problemach ale jezeli ma to poszukaj tam odpoweidzi.
 
IceMan


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin

Post2002-01-30, 20:07      Guillemot FF i GPL Odpowiedz z cytatem
ja mam MOMO i niestety jak narazie nie udało mi się znaleźć dobrych ustawień do GPL
Kółko stawia straaasznie duuuuuży opór, szarpie, nie da rady jeździć Muszę jeszcze się sporo pobawić w ustwieniach core.ini, bo na ustwienia w panelu sterowania to GPL w ogóle nie reaguje.
 
vette


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 2977
Miasto: Wrocław

Post2002-01-30, 21:14      Guillemot FF i GPL Odpowiedz z cytatem
IceMan dam ci dobra rade. W panelu sterownaia w windzie ustaw je tak :

overall 100%
spring 0 % -tego GPL i tak nie obsluguje
damper 100%
centering spring - OFF

bardzo wazne jest abys ustawil 100% bo w praktyce MOMO nie rozpoznaje prawidlowo wartosci innych niz 100%

cala reszta zabawy to juz core.ini

Ja powoli zwiekszam sile FF w MOMO zaczynalem z torque od 225 a teraz moje core wyglada tak :
[ Joy ]
allow_force_feedback = 1 ; Use FF if device has it
force_feedback_damping = 200.000000 ; force feedback damping coefficient
force_feedback_latency = 0.001 ; force feedback latency (secs)
max_steering_torque = 125.000000 ; steering torque in N*in giving max device force

 
IceMan


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin

Post2002-01-31, 00:10      Guillemot FF i GPL Odpowiedz z cytatem
max_steering_torque = 125.000000 ; steering torque in N*in giving max device force

im wiecej tym ciężej czy na odwrót ?
 
vette


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 2977
Miasto: Wrocław

Post2002-01-31, 02:35      Guillemot FF i GPL Odpowiedz z cytatem
sterring torque - im MNIEJSZA liczba tym mocniejsze FF

damper - im WIEKSZA liczba tym mocniejsze efekty.
 
Centrum Fanów Symulatorów » Grand Prix Legends, Liga GPL Online, GPL WC » Guillemot FF i GPL
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: