kit to nie wiem jakie ty miales demo bo normalnie przy zderzeniu przy takiej predkosci w mur w GTL konczy sie dymem z maski badz nawet ogniem co wogle uniemozliwia dalsza jazde. Chociaz w sumie na zawsze sie to tak konczy ale czesto
Reklamy
emge
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 1612
Miasto: Gdańsk
2006-04-20, 07:59 GT Legends
Jak tam panowie opłąca się kupić GTL bo mam ochotę w coś dobrego sobie pojeżdzić? Ostatnio nawet na Vrocu bywam
SEWER
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa
2006-04-20, 09:29 GT Legends
emge przeciez jest demo..
Jak dla mnie giera jest WYPAS..
IceMan
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin
2006-04-20, 09:46 GT Legends
od czasów GPL i może rFactora, nie było nic dającego tyle frajdy z jazdy
emge
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 1612
Miasto: Gdańsk
2006-04-20, 12:55 GT Legends
Kupuje
SEWER
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa
2006-04-20, 17:43 GT Legends
no to super ! mam nadzieje ze dolaczysz do ligi GTL na PRS ?
emge
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 1612
Miasto: Gdańsk
2006-04-20, 20:59 GT Legends
No ba, już trenuje
musclecar
Dołączył: 15 Lis 2005
Posty: 12
Miasto: Świdnik
2006-04-28, 15:45 GT Legends
MAm prosbe niech ktos mi przesle save ze wszystkimi odblokowanymi autkami, mialem reinstal systemu i nie zachowalem sobie save'a, mialem prawie wszystkie odblokowane zostaly TYLKO ,ferrari, ford gt40, i porsche 906.
kiedy scigacie sie na poslskim serwerze bo nie bardzo moge trafic.
pozdr.
MaXyM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2006-04-28, 15:52 GT Legends
Scigamy sie caly czas na serwerze PRS
Namiary poslalem na PMa
IceMan
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin
2006-04-28, 16:32 GT Legends
musclecar napisał:
MAm prosbe niech ktos mi przesle save ze wszystkimi odblokowanymi autkami, mialem reinstal systemu i nie zachowalem sobie save'a, mialem prawie wszystkie odblokowane zostaly TYLKO ,ferrari, ford gt40, i porsche 906.
kiedy scigacie sie na poslskim serwerze bo nie bardzo moge trafic.
pozdr.
moglbym prosic o jakies ustawienia kontrolera w moim przypadku DFP ?
albo plik .plr ?
eryk1982
Dołączył: 22 Paź 2005
Posty: 68
Miasto: Żyrardów
2006-05-13, 10:43 GT Legends
FFB Device Type="2" // Type of FFB controller: 0=none 1=wheel, 2=stick/custom, 3=rumble pad.
FFB Effects Level="5" // Number of FFB effects to use: 0=No Effects, 1=Low, 2=Medium, 3=High, 4=Full, 5=Custom.
FFB Gain="0.85000" // Strength of Force Feedback effects. Range 0.0 to 1.0.
FFB Throttle FX on steer axis="1" // 0 = Throttle effects on throttle axis, 1 = throttle effects on steering axis.
FFB Brake FX on steer axis="1" // 0 = Brake effects on brake axis, 1 = brake effects on steering axis.
FFB steer vibe freq mult="0.50000" // Controls frequency of steering vibration. Recommended: 0.5 to 1.0, 0.0 disables steering vibration.
FFB steer vibe zero magnitude="0.03000" // Magnitude of steering vibration at 0mph (reference point).
FFB steer vibe slope="0.00000" // Slope of line defining magnitude as a function of frequency (used with FFB steer vibe zero magnitude).
FFB steer vibe wave type="0" // Type of wave to use for vibe: 0=Sine, 1=Square, 2=Triangle, 3=Sawtooth up, 4=Sawtooth down.
FFB steer force average weight="0.20000" // How much weight is given to new steering force calculations each frame (0.01 - 1.0). Lower values will smooth out the steering force, but will also add latency.
FFB steer force exponent="0.75000" // Steering force output "sensitivity". Range 0.0 to infinity. 0.0 to 1.0 = higher sensitivity, greater than 1.0 = lower sensitivity.
FFB steer force input max="-11500.00000" // Recommended: 11500 (-11500 if controller pulls in the wrong direction).
FFB steer force output max="2.00000" // Maximum force output of steering force, recommendation 0.8 to 2.0
FFB steer force grip weight="0.90000" // Range 0.0 to 1.0, recommended: 0.4 to 0.9. How much weight is given to tire grip when calculating steering force.
FFB steer force grip factor="0.60000" // Range 0.0 to 1.0, recommended: 0.2 to 0.6. How much of a factor the front wheel grip is on the steering weight.
FFB steer update thresh="0.0005000000" // Amount of change required to update steer force/vibe (0.0 - 1.0). Lower values = steering force updated more frequently = lower frame rate.
FFB steer friction coefficient="0.17500" // Coefficient to use for steering friction. Range: -1.0 to 1.0
FFB steer friction saturation="1.00000" // Saturation value to use for steering friction. Range: 0 - 1.0
FFB steer damper coefficient="0.17500" // Coefficient to use for steering damper. Range: -1.0 to 1.0
FFB steer damper saturation="1.00000" // Saturation value to use for steering damper. Range: 0 - 1.0
FFB throttle vibe freq mult="0.17000" // Scales actual engine frequency to force FFB vibration frequency. Suggested range: 0.10 to 0.50
FFB throttle vibe zero magnitude="0.05000" // Magnitude of engine vibration at 0rpm (reference point).
FFB throttle vibe slope="0.00000" // Slope of line defining magnitude as a function of frequency (used with FFB throttle vibe zero magnitude).
FFB throttle vibe wave type="0" // Type of wave to use for vibe: 0=Sine, 1=Square, 2=Triangle, 3=Sawtooth up, 4=Sawtooth down.
FFB throttle vibe update thresh="0.08000" // Amount of change required to update throttle vibe (0.0 - 1.0)
FFB brake vibe freq mult="0.90000" // Scales actual brake rotational frequency to force feedback vibration frequency.
FFB brake vibe zero magnitude="0.20000" // Magnitude of brake vibration at 0mph (reference point).
FFB brake vibe slope="0.00000" // Slope of line defining magnitude as a function of frequency (used with FFB brake vibe zero magnitude).
FFB brake vibe wave type="0" // Type of wave to use for vibe: 0=Sine, 1=Square, 2=Triangle, 3=Sawtooth up, 4=Sawtooth down.
FFB brake vibe update thresh="0.05000" // Amount of change required to update brake vibe (0.0 to 1.0)
FFB rumble strip magnitude="0.25000" // How strong the rumble strip rumble is. Range 0.0 to 1.0, 0.0 disables effect.
FFB rumble strip freq mult="0.60000" // Rumble stip frequency multiplier 1.0 = one rumble per wheel rev.
FFB rumble strip wave type="0" // Type of wave to use for vibe: 0=Sine, 1=Square, 2=Triangle, 3=Sawtooth up, 4=Sawtooth down.
FFB rumble strip pull factor="-1.00000" // How strongly wheel pulls right/left when running over a rumble strip. Suggested range: -1.5 to 1.5.
FFB rumble strip update thresh="0.07500" // Amount of change required to update rumble strip effect (0.0 - 1.0)
FFB jolt magnitude="1.25000" // How strong jolts from other cars (or walls) are. Suggested Range: -2.0 to 2.0.
(ustawienai GH)
Glaniu
Dołączył: 10 Wrz 2002
Posty: 268
Miasto: KRAKOW
2006-05-23, 20:27 GT Legends
Hej
odrazu sie przyznaje nie szukalem zbyt duzo ,a wyszukiwanie w samej grze jakos nie dziala w porownaniu do GTRa ,wiec prosze dajcie jakies
setupy do GTL PLISSS
IceMan
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin
2006-06-07, 14:49 GT Legends
Dlaczego nikt nie chce w lidze jeździć ? na PRS uzbierała się mała ekipa i jeździmy i jest miodnie. Niestety max 10 driverów, a jak komuś coś wypadnie to 6-7 sztuk tylko nas jest. Może ktoś by się dołączył ? Stara gwardia od GPL-a ?! Co jest ? Madey ? Nogal ? Tytus ? Naprawdę zabawa jest pierwsza klasa.