nie no

rozne teksty czytalismy czy jak?
koles piszacy zachwyca sie bardzo ale widac ze cos z GPL lizna i to nie malo, pisze, ze mial flaszbeka i poczol sie tak jak kiesys gdy pierwszy raz siadl do GPL'a wiec to juz jest mocne,
praca opon przy niskich predkosciach to tylko czesc calosci,
w polaczeniu ze slabszymi silnikami przy o dziwo porownywalnej masie bolidow prowadza sie one duzo bardziej intuicyjnie i nawet zblizajac sie do granic przycepnosci mamy duza kontrole nad pojazdem, ktory jest bardziej przewidywalny (oczywiscie mogl miec jakies lamerskie setupy i to jemu sie wydawalo ze zbliza sie do granic...)
dalej - parametry bolidow sa bardziej wyrownane, pojazdy sa wezsze co w polaczeniu lepszej 'sterowalnosci' daje niesamowite mozliwosci bezposredniej walki kolo w kolo w miejscach gdzie w GPL bylo to niemozliwe,
Cytat: |
The cars and physics enable closer, more exciting racing with a variety of skill levels in drivers. Narrower cars, better and more forgiving handling once you’ve passed the limit or explored alternate lines too far make for very exciting racing. The cars being so close, with less power means exit speed and slipstreaming are even more critical than before and all this adds a new edge to racing with more tactics involved and a greater emphasis on the challenger to overtake. Overtaking in GPL is all too often a brutally primitive exercise – sit in the mirrors of the man in front and wait until he falls off is often all it takes. Close racing and overtaking does happen but it is more possible, more often in this mod. |
czyli bliska walka, walka o predkosc na wyjsciu z zakretu, duzo wieksze znaczenia aerodynamiki i
taktyki!
wczesniej gdzies jeszcze pisal, duzo lepsza kontrola w poslizgu i duzo czesciej 4w drift
czyli nic tylko cod miod sciganko online!
mam nadzieje, ze zdazymy to przetestowac przed ZW, tam sprawdzic 'w praniu' i zdecydowac czy nastepny sezon jedziemy normalnie czy dwa lata wczesniej
