Pytanko teoretyczne może bardziej ale czy R9200SE (64bit.) i jakichś detalach na max. min uciągnie choćby w 800x600x16bit Nascara
Od jutra przez kilka dni będę miał właśnie taką kartę, chyba producent (Gigacube ) , a chciałbym pojechać Michigan, no i do jutra rano do 10 muszę się zdecydować czy biorę.
Witek - ja teraz śmigam nascara na gf2mx (190@190) w najwyższych detalach, jedynie zmniejszone widoczność do 70%, i ilość aut z przodu do 30 - w 1024 16bit - nie spada poniżej 50fps....
BTW Nascar to strasznie dziwna gra - po kilku zmianach sprzętu zaczynam myslec ze grafe liczy tylko proc Więc u Ciebie nie powinno być problemu tymbardziej że R9200 jest napewno lepszy od Gf2MX...
Po prostu nie mam alternatywy na razie , dlatego pytam, chmm, muszę przemyśleć czy brać to coś, ale nawet jak weznę to z tego co widziałem choćby na allegro dużo nie stracę, a może nawet na piwo jeszcze zarobię, tak że w przypadku braku innych opcji chyba się zdecyduję
gf2mx jest lepsze niz 9200se 64bit wiem bo u kolegi na gf2mx tez spoko n2003 chodzi po zjechaniu w grafika, a na 9200 zenada
Dziwne... To nie wiem jak kaprawa musi być karta grafiki, żeby N2003 ledwo chodził.
Dziwi mnie fakt że nie mam różnicy w fps na Bartonie 2500 - z kartą Gf2mx i Gf4ti4600 - różnica 1-2 klatek (ale powiedzmy, że to błąd pomiaru). Tak samo żadnych różnic nie zauważyłęm na starym procku Tbird 1200 - dlatego dziwi mnie że na R9200 mogło by być kiepsko...
Witek NIE BIERZ !!
A co stało sie z twoim radkiem ??
Od początku miałem artefakty na 3DMark'u2001SE, ale myślałem że to leciwy benchmark i olałem sprawę, po tygodniu karta zaczęła w NR pokazywać artefakty na trawie, ale tylko z widoku z kamer zewnętrznych na reaplayach, w grze na widokach zewnętrznych było dobrze, ja znowu pomyślałem że może NR tak ma w 2 tyg. zaczęła pokazywać artefakty już w samej grze, wkurzyłem się i zainstalowałem Vietconga którego dostałem z kartą, na "ścianach" są max. artefakty przez cały czas. No to odpaliłem demko ATI coś tam Car...... DX9., które oglądałem od razu po "zakupie" karty i było oki. Na całym kręcącym się autku jest coś w rodzaju szachownicy
Teraz pod NR też to mam na autach, ale jak powyłanczałem te wszystkie oświetlenia itp. to trochę się osłabiło, ale rano oddaję kartę bo jedzie do Veracomp'u i dlatego środa na 9200SE (na pewno napiszę jak chodzi na nim NR).
Musżę oddać ją jutro a nie w czwartek, bo kumpel się pośpieszył i wbił ją do jakiegoś helpdesk Veracompu, i jutro odbiera ją od niego kurier, a za 2-3 dni jak stwierdzą że jest walnięta dostanę dopiero nową grafę.
Ufff, trochę to pokręcone
Poniżej tak jak to wyglądało na początku (w czwartek) teraz są już takie wszędzie.
Darkman
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 2433
Miasto: Tychy
2004-03-01, 21:49 Grafika do NR2003
Witek a nie jest tego powodem modowanie karty z 9800 na wersje pro? Probowales bez moda czy masz to samo?
SEWER
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa
2004-03-01, 21:49 Grafika do NR2003
No cos zwalone rzeczywiście .
Zmniejsz moze ta fotke
Na PRO radka 9800 to wystarczy podkręcić z 335/290 (580) do 380/340 (680). Bez podkręcenia a nawet z obniżonym taktowaniem na 250/230 (460) też działa dokładnie tak samo (tak jak chodził 430/350 (700) tak do tej pory chodzi stabilnie, tylko wywala takie paści, przegrzać się nie przegrzał bo od góry dmucha na niego 7000A a za nim 2x80mm wyciągają ciepłe powietrze, jeszcze jeden 92mm dmucha na niego chłodnym spoza budy, tak że przewiew ma zapewniony optymalny "chyba", jak podkręcę poza te wartości to pokazuje normalne artefakty z przekręcenia, a nie jakieś "szachownice"), tak że to nie wynik kręcenia, po prostu przyszedł do mnie już trafiony i tyle, a teraz dosypał się do końca, szkoda że 4Ti sobie nie zostawiłem w rezerwie przynajmniej na 1-2 miesiące następną kartę jak zmienię to na bank stara poleży w szafie przez taki czas żeby nie było niespodzianek
Nie umiem zmniejszyć fotki , to zwykły PrintScreen 1600x1200 i chyba dlatego taki duży wyszedł
Jutro się okarze czy 9200SE udzwignie NR, oby tak
UFF Cyber miał rację , może nie dokońca ale jeździć bez problemów idzie i to w 1024x768x32 i detalach tak medium > high w 2 pozycjach.
Oczywiście to przy 20 z przodu i 6 z tyłu oraz ograniczeniu do 70%. Wyniki wachają się od 30fps do ok 60 (nawet jak 2-3 auta spinują poniżej 26-27 nie spada).
Karta nawet trochę dała się podkręcić i 3DMark2001 pokazał 4500pkt.
Widzę że screena ktoś przyciął, dzięki za poświęcony czas