mam wingmana formule gp (bez ff) i albo mi sie wydaje, alebo auto dziwieni reaguje na moje skrety .. sensivity za duze .. gdzie to mozna zmienic ?? . nie wyzywajcie mnie, w gpl w sjmie to nigdy nie gralem tak powazniej . aa, i to normalne ze na tekj kierze czasem kalibracja leci w cholere ??
Reklamy
Mongoose
Dołączył: 05 Wrz 2001
Posty: 2292
Miasto: Gliwice
2002-12-28, 00:38 GPL i logitech
W profilerze mozesz ustawic czulosc i dead zone dla kazdej osi.
topdrive
2002-12-28, 00:39 GPL i logitech
hmmm . zaraz poszukam (zapomnialem o nim , bo nie mam ustawionego, zeby sie sam uruchamial )...
topdrive
2002-12-28, 01:14 GPL i logitech
oki, zalatwilem, juz w miare da sie skrecac .. ale nadal traci kalibracje.. tzn jak jade, to chfile jest ok, ale po chwili, srodek (tzn jak mam kiere prosto) to mi auto skreca, i w g5rze kierownica jest skrecona, rozumiecie ?? (siem pytam, bo max chce mi sie spac )
Mongoose
Dołączył: 05 Wrz 2001
Posty: 2292
Miasto: Gliwice
2002-12-28, 01:20 GPL i logitech
skalibruj jeszcze w grze
topdrive
2002-12-29, 05:10 GPL i logitech
no kalibruje, fajnie jest, ale czy ja mam to robic co 5 skrecen kiera ?? bez sensu .. mi w trakcie gry gubi srodek .. nie kumam.. tylko w GPL tak mam !!
Ozone
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 796
Miasto: New England
2002-12-29, 07:40 GPL i logitech
Hehehe, to znaczy wlasnie ze masz do d... kiere. GPL obnaza bezlitosnie. We wszystko inne mozna grac byle czym, w simy musisz miec sprawna kierownice. W RM, RC2000, Sega Rally nie zauwazysz roznicy. W GPL obluzowany w obudowie potencjometr, zaznaczony ptaszek "polling przy wlaczonych przerwaniach", albo tandetne szumiace potencjometry dyskwalifikuja od poczatku. Oszczedz sobie frustracji, wracaj do rajdow...
Jesli jednak musisz to sprawdz czy potencjometr na osi kierownicy jest dobrze umocowany. Zdarza sie w tych modelach ze jego obudowa obraca sie razem z osia... potem przesun suwak linear - nonlinear w 1/4 zeby miec prawie liniowa charakterystyke, zmien w setupie steering wheel ratio na 17-20 - to spowoduje ze kierownica bedzie mniej czula co da Ci jakies szanse i sprawdz w panelu sterowania czy masz zaznaczony Poll with interrupts enabled - jesli tak to odznacz. Mimo wszystkich tych staran nie bedzie Ci sie dobrze jezdzic. Pamietam moje poczatki na Thrust T2. Wpadanie w poslizgi przy co drugim hamowaniu ( brak split axis ) i wieczny brak precyzji przez latajace w lewo-prawo kolo kierownicy.
Rocky
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 602
Miasto: Świnoujścia
2002-12-30, 00:03 GPL i logitech
Ozone dobrze mowi,ja sie na niej meczylem dosyc dlugo dwa razy udalo sie dobrze skalibrowac ale po resecie to samo,jak chcesz jezdzic w GPL to sa dwa wyjscia kup nowa kiere albo przesiadz sie na klawiature.
topdrive
2002-12-31, 15:33 GPL i logitech
noo, to dzieki za dobre wiesci .... zalamka .... ale cuz... BEDE WALCZYL z tym egzemplarzem . moze cos wywalcze
pollingu nie moge zmieniac, kiera jest na usb . to ten nowszy model tego logiego (6 klawiszy i 3 osie)