Fajne fotki ale chyba "troche" fotoszopniete dedykuje wszystkim prawdziwym simracingowcom, oprocz Leftiego ktory zapewne widzial te foty w maju 1985 roku albo wczesniej
Reklamy
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2005-08-28, 11:49 GPL 1969 Mod
Powinienes byl jeszcze dopisac Kavoo... Fajne te fotki ale rzeczywiscie "fotoszopniete"
Ale to już temat baaardzo stary, wszyscy o tym już wiedzą od bardzo dawna więc również przepraszam leftych za zaśmiecanie forum i obiecuję poprawę
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2005-08-28, 12:44 GPL 1969 Mod
Speedy napisał:
Ale to już temat baaardzo stary, wszyscy o tym już wiedzą od bardzo dawna więc również przepraszam leftych za zaśmiecanie forum i obiecuję poprawę
Jest tu jeszcze jakis Lefty oprocz mnie?
Speedy
Alfa
159
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań
2005-08-28, 13:18 GPL 1969 Mod
Nie no wiadomo że nie ma. Jedynie was dwóch miałem na myśli
Tytus
CBR1000RR, CRF450R
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3960
Miasto: Kce
2005-08-28, 20:56 GPL 1969 Mod
Wlasnie jestem po testach (20 min) tego moda Thundercars!!! JEst zajebisty , nie wiem jaka te auta maja moc ale na prostej na Kyalami wyciaga ok 350km/h i zeby go zatrzymac z tej predkosci to trzeba sie wykazac Zakrety pokonuje sie caly czas w poslizgu bo z taka moca inaczej sie nie da Biegi trzeba wydluzyc na maxa! Narazie po kilku lapach na Kyalami 1:14,92
... teraz czas na monze
Nogal
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 5672
Miasto: Kraków
2005-08-28, 21:24 GPL 1969 Mod
To co - liga ?
Tytus
CBR1000RR, CRF450R
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3960
Miasto: Kce
2005-08-28, 21:51 GPL 1969 Mod
1:19,68 monza! i vmax 364km/h
Nogal napalilem sie na to musze sobie pojezdzic w to online naprawde cud miod
Mozna sie zebrac w tygodniu na jakies testy online
ma ktos jakies sety do tego moda?
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2005-08-29, 00:02 GPL 1969 Mod
A po co ci sety? Sam mowiles, ze trzeba wydluzyc biegi na maxa
Mongoose
Dołączył: 05 Wrz 2001
Posty: 2292
Miasto: Gliwice
2005-08-29, 00:45 GPL 1969 Mod
Po wydluzeniu biegow da sie wykorzystac zwykle sety 67' ... sa o niebo lepsze od tych defaultowych. A Mod rzeczywiscie pierwsza klasa, tylko hamulce lapia jakos tak ostro ... istna brzytwa.
Tytus napisał:
nie wiem jaka te auta maja moc
Z tego co pisza w specyfikacji to 625 KM
Kekacz
Daccordi
Mitico
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 3271
Miasto: Rzeszów
2005-08-29, 09:26 GPL 1969 Mod
a przyczepnosc jest wieksza czy dalej jak po lodzie?
Speedy
Alfa
159
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5076
Miasto: Poznań
2005-08-29, 10:18 GPL 1969 Mod
Cytat:
a przyczepnosc jest wieksza czy dalej jak po lodzie?
Niestety zmian w fizyce nie ma żadnych. Z tego co potestowałem to wygląda na to że do standardowego auta wstawiono silnik o większej mocy. Slicki i spojlery to tylko wizualny mod. Auto oczywiście lepiej przyspiesza i rozpędza się do prawie 370km/h ale na zakrętach trzeba zwalniać do prędkości takiej samej jak w standardowych wózkach. Nie ma slicków, nie ma downforce.
No i po staremu fruwa po całej drodze i nie chce jechać równo, teraz jeszcze bardziej bo prędkość większa
MaXyM
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678
2005-10-16, 19:00 GPL 1969 Mod
Poniewaz Richie oczywiscie wie lepiej to prosze mi wyjasnic w jaki sposob zostanie zmodyfikowany exe w tym modzie ze nagle GPL zacznie liczyc docisk aero.
w126
Dołączył: 04 Lip 2003
Posty: 589
Miasto: Warszawa
2005-10-16, 19:30 GPL 1969 Mod
To dyskutujemy tu dalej, bo w dziale RBR nie wolno.
Tekst Speedy'ego powyzej dotyczy moda thunder cars, gdzie rzeczywiscie nie ma docisku aero.
Nie wiem, czy moderzy maja zrodla, bo pewnie by sie zreszta nie przyznawali, ale nie sadze, zeby je mieli, bo wtedy nie takie rzeczy by robili.
Co do modyfikacji exe przeciez kazdy 'exploit' na dziure np. w oprogramowaniu serwerowym to wlascwie modyfikacja exe o podobnym kalibrze, jak tu jest potrzebny. Trzeba sie wpiac wlasna procedura w kazdy krok symulacji, poza tym trzeba znac polozenie w pamieci wektorow predkosci samochodu (albo polozenia + wlasne rozniczkowanie), sily dzialajacej na samochod (w srodku ciezkosci) i momentu sil wzgledem srodka ciezkosci oraz orientacji samochodu, poza tym dla kazdego spojlera mamy wlasne wspolczynniki cx, cy, cz, ich polozenie wzgledem srodka ciezkosci samochodu, uwzglednienie katow natarcia, itd., naprawde niewiele obliczen. Ta procedurka przeciez nawet nie musi byc w asemblerze napisana, tylko odpowiednio juz binarna dolaczona. Jestem sobie to w stanie wyobrazic jako mozliwe do wykonania, nawet ja. Programowanie w asemblerze jest wykonalne takze, powaznie.
Richie
Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław
2005-10-16, 19:52 GPL 1969 Mod
nie dyskutowalbym z Maxymem do czasu, kiedy z szacunku dla innych dyskutujacych i dla autorow moda NAJPIERW nie przeczyta w ogole autorow jak i co robia