Centrum Fanów Symulatorów » F1, MotoGP, Speedway, Rajdy » [MOTO] GP Wielkiej Brytanii
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

[MOTO] GP Wielkiej Brytanii

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Autor Wiadomość
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-07-13, 22:12      [MOTO] GP Wielkiej Brytanii Odpowiedz z cytatem
kavoo napisał:
Richie napisał:
nie tylko na tej prostej, chlopakom podnosilo non stop kola do gory, bo mieli na krotko zestrojone skrzynie biegow...

A podnosilo im na prostej S/F kola nie z powodu krotkich przelozen, tylko dlatego, ze tam sie jedzie z gorki


no patrz pan a ja widzialem nie tylko na tej prostej
musisz zadzwonic do angielskich komentatorow i ich opieprzyc co oni za glupoty wygaduja podczas relacji o "krotkiej skrzyni biegow ze wzgledu na mala predkosc na tym torze max ok 145mph"
 
Reklamy
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-07-13, 22:14      [MOTO] GP Wielkiej Brytanii Odpowiedz z cytatem
ale wymyslili z ta YF... Rossi jakos to skomentowal? widzial ta YF w ogole? chyba mial pare rzeczy w rekach do roboty i na co patrzec
 
Nogal


Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 5672
Miasto: Kraków

Post2003-07-13, 22:33      [MOTO] GP Wielkiej Brytanii Odpowiedz z cytatem
Mowili ze Bayliss mial bardzo duze problmu na poczatku weekendu z utrzymaniem przedniego kola przy wyjsciu z nawrotu - podobno uzywal nawet tylnego hamulca zeby utrzymac kolo na ziemi
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2003-07-14, 00:10      [MOTO] GP Wielkiej Brytanii Odpowiedz z cytatem
Richie napisał:
musisz zadzwonic do angielskich komentatorow i ich opieprzyc co oni za glupoty wygaduja podczas relacji o "krotkiej skrzyni biegow ze wzgledu na mala predkosc na tym torze max ok 145mph"

I co? Powiedzieli, ze wlasnie ze wzgledu na krotka skrzynie tak podnosili kola?

Nigdzie nie musze dzwonic, bo i bez angielskich komentatorow doskonale wiem jak wyglada Donnington Park i jakie sie tam przelozenia stosuje.
Wiem tez co powiedzieli polscy komentatorzy - ze wyjezdzajac z ostatniego nawrotu na prosta S/F kierowcy podnosza przednie kola wlasnie ze wzgledu na to, ze w tym miejscu tor bardzo wyraznie opada i jada z gorki A kto jak kto, ale oni akurat znaja sie na rzeczy - dluzej siedza w sportach motorowych niz ty w szkolach ponadpodstawowych

Zreszta co tu duzo gadac - pojezdzisz na motorze troche dluzej niz rok to tez moze samodzielnie dojdziesz do wniosku, ze jadac z gorki duzo latwiej jest motor postawic na kolo niz na plaskim
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-07-14, 00:27      [MOTO] GP Wielkiej Brytanii Odpowiedz z cytatem
to nie podlega watpliwosci i nigdzie takze nie napisalem, ze NIE podnosilo im kola na SF przez pochylosc, zobacz o czym byl post na ktory odpowiedzialem - "kolo podnosili chlopaki non stop" i tak robili wlasnie na wyjsciu z KILKU zakretow i to ostro, a nie tylko na prosta SF, wiec nie wiem po cos jej sie uczepil, a to jak pojezdzisz wiecej niz 3 razy w zyciu to juz bedziesz wiedzial ze powoduje np. krotsze przelozenia skrzyni i wtedy duzo latwiej podnosi kolo a to ze im podnosilo najlatwiej na prostej SF na wejsciu przez pochylosc to trudno ich strata (czasu) nasz zysk - widowiskowosc

no..chyba, ze na wyjsciu z kazdego zakretu bylo mocno z gorki?
to faktycznie krotkie przelozenie nie mialy nic wspolnego a anglicy niech sie lepiej doucza od polskich komentatorow osso chodzi w motoGP
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2003-07-14, 00:38      [MOTO] GP Wielkiej Brytanii Odpowiedz z cytatem
A co Richie - zmieniales przelozenia w swoim motorze?

Zas co do mojego doswiadczenia w jezdzie na jednosladach to mozesz byc spokojny - jest z pewnoscia wieksze niz twoje, choc sprzed wielu lat

Niektore rzeczy sa oczywiste i jak sie duzo jezdzi(lo) to sie to wie... wiec wszystko przed toba
A to podnoszenie kola przy jezdzie z gorki to akurat tak samo oczywista sprawa jak to, ze np. w motocrossie ZAWSZE po wyskoku trzeba ladowac na przednie kolo
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-07-14, 00:42      [MOTO] GP Wielkiej Brytanii Odpowiedz z cytatem
no niektore rzeczy sa oczywiste i nie wiem po co udowadniasz, ze kolo latwiej podnosi jak sie jedzie z gorki skoro NIKT w zadnym poscie temu nie zaprzeczyl no chyba, ze lubisz udowadniac, ze woda jest morka to ok juz nie przeszkadzam


czyli wg ciebie wyjscie z kazdego zakretu bylo z gorki i stad glowny powod unoszenia kol w dzisiejszym motoGP i zadne krotkie przelozenia nie mialy z tym nic wspolnego jak zaznaczyli angielscy komentatorzy - OK


 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2003-07-14, 00:42      [MOTO] GP Wielkiej Brytanii Odpowiedz z cytatem
Richie napisał:
a to ze im podnosilo najlatwiej na prostej SF na wejsciu przez pochylosc to trudno ich strata (czasu) nasz zysk - widowiskowosc

Ale o jakiej stracie czasu mowisz?

Do pewnego momentu, dopoki nie trzeba ujac gazu, podniesienie kola nie ma zadnego negatywnego wplywu na przyspieszenie... to nie to samo co piszczenie opon w samochodzie
Oczywiscie jesli postawi motor solidnie i trzeba odpuscic gaz to nie dziwne, ze mozna stracic... ale nie w tym przypadku, no worries
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-07-14, 00:47      [MOTO] GP Wielkiej Brytanii Odpowiedz z cytatem
jak podnosi kolo to dzieki czemu potem wg ciebie znow opada? szybka modlitwa? zaklecia? a moze pochylosc toru znow? czekaja do nastepnej gorki zeby przednie kolo znow dotknelo toru? czy moze jednak gaz trzeba odpuscic wlasnie...eh

unoszenie kola to strata czasu w kazdej formie wyscigow moto po asfalcie, to oczywiste dla kazdego kto probowal krecic czasy na torze w poznaniu, w przedostatnim Swiecie Motocykli jest artykul Piotrka Dobrowolskiego i relacja z wyscigu Mistrzostw Polski klasy Stocksport gdzie zajal 2miejsce za Tomkiem Kedziorem (tak tym samym z MS II miejsce) i wlasnie pisze o unoszeniu kola i STRACIE czasu przez to zawsze.. no chyba, ze on tak jak Anglicy - nie zna sie po prostu po paru latach scigania - OK



Ostatnio zmieniony przez Richie dnia 2003-07-14, 00:50, w całości zmieniany 1 raz
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2003-07-14, 00:48      [MOTO] GP Wielkiej Brytanii Odpowiedz z cytatem
Richie napisał:
czyli wg ciebie wyjscie z kazdego zakretu bylo z gorki i stad glowny powod unoszenia kol w dzisiejszym motoGP i zadne krotkie przelozenia nie mialy z tym nic wspolnego jak zaznaczyli angielscy komentatorzy - OK

Eeeech... szkoda mi czasu na prowadzenie dyskusji z kims, kto przeciez zawsze ma racje.

Roznica polega na tym, ze ty uslyszales o krotkich przelozeniach i sam sobie dopowiedziales ze to wlasnie z tego powodu podnosili kola. Ja uslyszalem ze podnosili kola wlasnie ze wzgledu na to ze przyspieszali z gorki i nic nie musialem sobie dopowiadac

Ale dobrze... masz racje - ja sie nie znam. Ty natomiast posiadasz encyklopedyczna wiedze, bo sluchasz angielskich komentatorow i... masz motor

EOT
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2003-07-14, 00:52      [MOTO] GP Wielkiej Brytanii Odpowiedz z cytatem
Richie napisał:
i wlasnie pisze o unoszeniu kola i STRACIE czasu pzez to zawsze

No jasne...

Nie bede ci tego tlumaczyl, bo wole sobie popykac w OFP. Moge ci tylko na szybko polecic UWAZNE obejrzenie tego filmiku z porownaniem busy z kawasaki - na starcie jeden z motorow podnosi przednie kolo minimalnie, a mimo to nie traci w ogole momentu i wygrywa start

To ofcoz przyklad na poziomie opinii angielskich komentatorow, nie bede powolywal bieglych sadowych zeby to potwierdzic bo nie warta skorka wyprawki.

Dobranoc
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-07-14, 00:54      [MOTO] GP Wielkiej Brytanii Odpowiedz z cytatem
kavoo napisał:
Roznica polega na tym, ze ty uslyszales o krotkich przelozeniach i sam sobie dopowiedziales ze to wlasnie z tego powodu podnosili kola. Ja uslyszalem ze podnosili kola wlasnie ze wzgledu na to ze przyspieszali z gorki i nic nie musialem sobie dopowiadac


nie nie nie przekrecasz fakty jak zwykle, ale na szczescie watek jest przejrzysty i widac to jak na dloni

podnosilo im kola przez krotkie przelozenia - wg mnie i angoli tak TAK
podnosilo im kola na wyjsciu na SF przez pochylosc? - jak nabardziej mozliwe - TAK

chciales po prostu blysnac wiedza i koniecznie zaprzeczyc temu, ze to zasluga skrzyni, wiec spytalem - co z innymi zakretami gdzie nie bylo spadku ak ola podnosilo? no i faktycznie po tej kwestii pozostal ci EOT bo ja ci przyznalem racji z pochyloscia, ty ze skrzynia chocby to sam Rossi powiedzial nie potrafisz przeciez

Ostatnio zmieniony przez Richie dnia 2003-07-14, 00:59, w całości zmieniany 1 raz
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-07-14, 00:57      [MOTO] GP Wielkiej Brytanii Odpowiedz z cytatem
kavoo napisał:
Moge ci tylko na szybko polecic UWAZNE obejrzenie tego filmiku z porownaniem busy z kawasaki - na starcie jeden z motorow podnosi przednie kolo minimalnie, a mimo to nie traci w ogole momentu i wygrywa start

nie bede powolywal bieglych sadowych zeby to potwierdzic bo nie warta skorka wyprawki.



to sie wkopales


co powiesz na to, aby tutaj nam na forum Piotrek Dobrowolski kierowca Yamaha w MPolski w najsilniejszej klasie Stocksport odpowiedzial osobiscie o tym, ze podnosienie kola na starcie=strata czasu i to wyrazna? a jak to potwierdzi to zmieniasz sobie podpis na rok na "mądrala" ok? proponuje zaklad skro jestes pewien swojej "teorii" czekam na meska decyzje poprosze Piotrka i juz
 
kavoo


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 8688
Miasto: 100lica

Post2003-07-14, 01:00      [MOTO] GP Wielkiej Brytanii Odpowiedz z cytatem
Ostatni post, zeby nie bylo ze nie wiem co to EOT.

Jesli juz ogladasz cos w telewizji, to zrob cos zeby widziec co ogladasz - usiadz blizej, zaloz okulary... albo po prostu patrz uwazniej.

To, ze gdzies komus na innym odcinku toru podnioslo sie kolo bo przesadzil z gazem to jedna sprawa. A zupelnie inna sprawa jest wyjscie na prosta S/F, gdzie praktycznie KAZDEMU przednie kolo sie podnosilo - niektorym minimalnie, innym wyrazniej... ale prawie WSZYSTKIM w tym samym miejscu.

Wiem jak dziala motor i nie musisz mi tlumaczyc czym sie charakteryzuje krotka skrzynia. Lepiej sam sobie wytlumacz co maja wspolnego twoje wywody z tym, o czym na poczatku byla mowa
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2003-07-14, 01:02      [MOTO] GP Wielkiej Brytanii Odpowiedz z cytatem
p.s. "motorze" "motor"

MOTOCYKL, a nie motor, tak samo jak ktokolwiek majacy pojecie o lotnictwie nigdy nie powie "helikopter" na śmiglowiec ... aaano tak, wieloletnie doswiadczenie

czekam na przyjecie zakladu madralo, Piotrek chetnie odpisuje na forach odpisze i tu z pewnoscia

dobranoc
 
Centrum Fanów Symulatorów » F1, MotoGP, Speedway, Rajdy » [MOTO] GP Wielkiej Brytanii Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: