polecam poczytac calosc, a nastepnie podsumowanie Luki z 02.12.2009 10:37
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2010-01-31, 16:41 Głupoty
Ta historia nadawałaby się raczej do działu hardware ale za ten mały OT chyba nikt się nie obrazi?
Gdybym był na miejscu tej pani, też bym się wk...ł ale załatwiłbym to szybciej i krócej (i nie na forum publicznym, zwłaszcza wykopie). Niestety, tak to jest w naszym "kochanym" kraju, że z serwisami ciężko się walczy. Niedawno szef mnie poprosił o to abym mu zawiózł tv lcd do serwisu bo sam nie miał na to czasu, po dwóch tygodniach dzwonię a pani mówi, że jeszcze nie naprawiony ale już części przyszły i proszę zadzwonić za kilka dni. Po kilku dniach dzwonię a pani mówi, "wie pan, nie ma tego serwisanta dziś bo on tak w kratkę chodzi do pracy, zadzwonię do niego i się zapytam co i jak i oddzwonię do pana" i... oddzwoniła z tekstem "no wie pan, serwisant powiedział, że matrycę trzeba wymienić a to koszt ponad tysiąc zł, do tego wysyłka itd.". Stwierdziłem, że to nie ma sensu bo tv niewiele więcej już wart teraz. Odebrałem go z serwisu a szef sobie go sam zawiózł do jakiegoś serwisu w Warszawie i naprawili za... kilkadziesiąt złotych (podobno była to jakaś "standardowa" usterka w tych tv). Wnioski nasuwają się same...
BTW ten luki to jakiś idiota, pewnie sam w tym serwisie MSI pracuje.