Centrum Fanów Symulatorów » Hydepark » Gierka FPP - tylko 96kB
Napisz nowy temat    Odpowiedz do tematu

Gierka FPP - tylko 96kB

Idź do strony 1, 2  Następny
Autor Wiadomość
CyBeR


Dołączył: 09 Lis 2001
Posty: 1099
Miasto: Tychy GG:1617538

Post2004-04-15, 16:51      Gierka FPP - tylko 96kB Odpowiedz z cytatem
Jestem pod wrażeniem ile można upakować w tak małej objętości

Gra ma w sumie spore wymagania :
- A 1.5GHz Pentium3/Athlon or faster.
- 512MB of RAM (or more)
- A Geforce4Ti (or higher) or ATI Radeon8500 (or higher) graphics card
supporting pixel shaders 1.3, preferably with 128MB or more of VRAM.
- Some kind of sound hardware
- DirectX 9.0b

http://www.theprodukkt.com/files/kkrieger-beta.zip

Twórcy dzisiejszych dyskożernych tytułów mogli by się od nich chyba sporo nauczyć
 
Reklamy
Madey


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1821
Miasto: Juszkowo Kolonia

Post2004-04-15, 17:42      Gierka FPP - tylko 96kB Odpowiedz z cytatem
impresive
 
Snake-


Dołączył: 05 Lis 2001
Posty: 1695
Miasto: Warszawa

Post2004-04-15, 17:56      Gierka FPP - tylko 96kB Odpowiedz z cytatem
No niezla gra
Tylko, ze u mnie tak srednio jest 1-2 fps
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2004-04-15, 18:18      Gierka FPP - tylko 96kB Odpowiedz z cytatem
rozpakowuje sobie kilkanascie mb textur z tego pliczku i... nic nie widac u mnie w pracy sprobuje w domu
 
Stiepek


Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 1044
Miasto: Boguchwała/Futoma (gg 524824)

Post2004-04-15, 18:19      Gierka FPP - tylko 96kB Odpowiedz z cytatem
Snake- napisał:
No niezla gra
Tylko, ze u mnie tak srednio jest 1-2 fps
[code]
hehe u mnie podobnie, tylko ze po kilku sekundach grania komp sam sie zrestartowal
 
Talgot


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 667
Miasto: Dopiewo

Post2004-04-15, 19:59      Gierka FPP - tylko 96kB Odpowiedz z cytatem
A mi śmiga jak malinka i powiem, że nawet ciekawie się prezentuje
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2004-04-16, 00:32      Gierka FPP - tylko 96kB Odpowiedz z cytatem
U mnie wczytalo sie cale 0.5cm paska postepu
 
SEWER


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 5471
Miasto: Wa-wa

Post2004-04-16, 07:50      Gierka FPP - tylko 96kB Odpowiedz z cytatem
u mnie smiga spox- tylko jak zrobic invert mouse??
 
lefty


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów

Post2004-04-16, 12:39      Gierka FPP - tylko 96kB Odpowiedz z cytatem
Przekrec myszke o 180 stopni
 
CyBeR


Dołączył: 09 Lis 2001
Posty: 1099
Miasto: Tychy GG:1617538

Post2004-04-19, 16:56      Gierka FPP - tylko 96kB Odpowiedz z cytatem
Idąc dalej tropem produkcji malutkich, natknąłem się na finałowe demo w kategori 64kB - polecam
 
Richie


Dołączył: 16 Sie 2001
Posty: 20333
Miasto: Lublin/Wrocław

Post2004-04-19, 18:39      Gierka FPP - tylko 96kB Odpowiedz z cytatem
no ale to akurat nie dziwi tu twoj komp rysuje glownie grafike, a nie ja tylko wyswietla, a ile kodu txt mozna zmiescic w 64kb to niech maxym powie, ja jego 4kb php uczylem sie miesiac skryptow
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2004-04-19, 19:10      Gierka FPP - tylko 96kB Odpowiedz z cytatem


W obu przypadkach mamy to samo. Czyli scenowa produkcja robiona do danej kategorii. W wypadku dema 64k wlasnie ta wielkosc jest granicą ale plik można pakować róznymi algorytmami.

Jak ktoś miał styczność ze sceną to powinien pamiętać intra 2kB. To co tam widziałęm to dopiero jest miazga (biorąc pod uwagę właśnie ilośc kodu). tego sie nie da napisac w językach wysokiego poziomu. Tylko asembler.

Co do ww. gry to sztuczka tu polegała na tym że nie tyle textury się rozpakowują co się generują w realtimie za pomocą pixel-shaderów. Co zresztą wpływa b. na wydajność jak widać. Oczywiście wiele danych sa statycznie spakowane bo sie ich nie da wygenerować algorytmicznie (a do tego służą shadery)
 
Tiges


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 2233
Miasto: Wrocław/Warszawa

Post2004-04-19, 21:42      Gierka FPP - tylko 96kB Odpowiedz z cytatem
najmniejsze maja 256 bajtow ... nawet wolfensteina widzialem
ftp://ftp.klosz.art.pl/scene/parties/poland/xenium99/intro256/

tu jest mala paczka

a najlepsze intro 64 to wedlug mnie heaven 7 z raytracingami w czasie rzeczywistym i bez uzycia directx (jest tez wersja DOS) .. lezy na www.scene.org
 
Tytus
CBR1000RR, CRF450R

Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3960
Miasto: Kce

Post2004-04-19, 21:57      Gierka FPP - tylko 96kB Odpowiedz z cytatem
Te demo final juz dawono temu widzialem a gierka full wypasss Grafa superrr, textury (chyba wykozystuje dx9...) , muza , rozni przeciwnicy i duzo lokacji i to wszystko w 96Kb Mi smiga wszystko ok
 
MaXyM


Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 6289
Miasto: Kraków GG:1905678

Post2004-04-19, 22:06      Gierka FPP - tylko 96kB Odpowiedz z cytatem
Tytus jaki masz sprzęt? bo na moim sprzecie to chodzi ale do OK to mu daleko (jakies 10-15 fps na oko)
 
Centrum Fanów Symulatorów » Hydepark » Gierka FPP - tylko 96kB Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu
Skocz do: