ostatnio się ukazało...zapowiada się nieźle, FPP z bullet time i elementami horroru. mamy też jakieś zdolności medium i czasem można odczuć jakieś paranormalne moce. gra świateł jest o wiele lepsza jak w D3 - czasem można się wystraszyć własnego cienia , gdy ten zaczyna nas wyprzedzać gdy zmieniamy swe położenie względem źródła światła. wymiana ognia też bardzo klimatyczna - tynk odpada ze ścian, przy dłuższym strzelaniu dym w końcu zaczyna zasłaniać wszystko, AI dość dobre, potrafią się czołgać, skakać przez murki aby dojść do dobrej pozycji - a wszystko w rewelacyjnych animacjach postaci - jedyny "minus", to to, że broń i przeciwnicy wyglądają trochę futuryystycznie bullet time też działa świetnie, wygląda trochę matrixowo - zwłaszcza smugi pocisków w powietrzu, ale mimo że FPP a nei TPP to chyba jest nawet bardziej widowiskowy niż w Max'sie P...
pełna wersja koło września/pażdziernika - jest na co czekać
Reklamy
lefty
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 9068
Miasto: Rzeszów
2005-08-09, 21:16 FEAR demo
I potrafi "przychrupac" nawet przy 1GB ramu
ODuck
Dołączył: 28 Sie 2001
Posty: 4634
2005-08-09, 22:51 FEAR demo
mi sie srednio spodobalo, duzo niescislosci, tynk odpada ale zrodel swiatla dalej niszczyc nie mozna, tekstury srednio dopracowane (pod wzgledem urody), d3 jakis spojniejszy i bardziej wysmakowany artystycznie byl, a co do szybkosci dzialania to na mojej archaicznej karcie wyglada duzo gorzej niz hl2 a chodzi wolniej
gra chyba nie w moje gusta i tyle (ten futuryzm sucks - wybrali akurat najbardziej obciachowy design z mozliwych)
Madey
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 1821
Miasto: Juszkowo Kolonia
2005-08-09, 22:53 FEAR demo
mam nadzieje ze to demko jest spaprane bo strasznie wolno chodzi przy tak slabej grafice
postacie nawet ladnie zrobione ale to w zasadzie standard dzisiaj i nie ma co sie podniecac za to caly teren ktory nas otacza to jakas pomylka
grafika sprzed kilku lat
ale klimat jest mozna sie przestraszyc
miodu strzelania w zasadzie nie uswiadczylem bo nie ma porzadnej plynnosci potrzebnej do tego typu gier ale jak wywalilem cala grafe i zrobilem 640 to nawet milo sie strzelalo do ai
Nie gralem dlugo ale wg mnie jest za ciemno i niewiele widac wiec trudno tu oceniac grafike. Poza tym gra domyslnie ustawia cienie i bajery z nimi zwiazane na maxa i przez to tak przycina w dynamicznych momentach/sytuacjach (np. podczas strzelanin).
IceMan
Dołączył: 17 Sie 2001
Posty: 3992
Miasto: Szczecin
2005-12-11, 14:55 FEAR demo
a w fulla ktoś gra ?
ja gram i bardzo mi się podoba świetnie zrobiona gra świateł i cieni, często można przeciwnika zobaczyć po cieniu właśnie. Pozatym pięknie bryzga krew przy strzele z bliska z shotguna i piękne ślady na ścianie zostawiają odłamki. Przy większej walce kiedy często po ścianach się troche postrzela niechcący, robi się taka zadyma od kurzu że trzeba odczekać 20-30 sek żeby znowu coś widzieć, bardzo realistyczna sprawa wg. mnie.
najlepsze w tej grze to dźwięk broni (taki soczysty ) i właśnie dym. A połączenie tego z trybem zwolnienia to już poezja. Fabuła troche kuleje ale nie o to w takich grach chodzi, watro zagrać a nawet przejść