Sama kierownica jest obszyta grubą skóra, shifter jest ok, pedały też ok(Trzeba zmodyfikować hamulec, żeby zakres docisku hamulca był dłuższy - imo).
Cena: 280 zl
Nowa kierownica (z poprawkami po beta teście) kosztuje 300 euro. Za tą cene jest napewno gorsza od G25. Jednak za 280 zł myślę, że warto się zastanowić czy nie jest to lepsza opcja od DFP.
Na zyczenie moge zrobic wlasne zdjecia kierownicy.
Kierownica sprzedana.[/b]
Ostatnio zmieniony przez kamkor dnia 2008-05-07, 00:35, w całości zmieniany 1 raz
Reklamy
emge
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 1612
Miasto: Gdańsk
2008-04-28, 12:05 [SPRZEDANE] Fanatec Porsche 911 Turbo Wheel z Beta Testu
Właśnie mi nawalił mój stary żółty logi. Może się dogadamy . To co z tym hamulcem?
kamkor
Dołączył: 11 Lip 2005
Posty: 229
Miasto: Gliwice
2008-04-28, 12:50 [SPRZEDANE] Fanatec Porsche 911 Turbo Wheel z Beta Testu
Fanatec chcial zrobic realistyczny hamulec, czyli - najpierw chodzi lekko, a potem nagle zaczyna sie robic opor. Niestety wedlug mnie im to nie wyszlo, bo sam zakres hamulca jest bardzo krotki i strasznie ciezko wyczuc sile hamowania.
W wersji nie beta dodali podobno wiecej oporu do hamulca i zwiekszyli zakres docisku. Z tego co czytalem podczas beta testow to ludzie przerabiali ten hamulec - jego mechanizm zwalniajacy to specjalna gąbka (niby jakas czesc, ktora jest montowana w prawdziwych samochodach, ale nie wiem ile w tym prawdy), która można jakos skrócić i dzieki temu przedłużyć zakres hamulca.
Z drugiej strony może to tylko kwestia przyzwyczajenia.
Ponadto same pedały nie sa metalowe jak w G25, za to pozycja i kształt gazu jest na +. "Feel" sprzęgła jest też lepszy niz w G25. W G25 jest to zwykły pedał, a w pedałach fanateca czuć jak sprzęgło wypycha noge do góry.
emge
Dołączył: 18 Sie 2001
Posty: 1612
Miasto: Gdańsk
2008-04-28, 15:55 [SPRZEDANE] Fanatec Porsche 911 Turbo Wheel z Beta Testu
Słuchaj wypłatę mam do końca miesiąca, jeśli jeszcze będzie to wezmę tylko powiedz czy na zasilaczu można jechać bo coś tam naskrobali, że bezprzewodowe. Baterii nie chce mi się ładować. Do tego zawsze wysiadają jak zwykle w najmniej odpowiednim momencie .
kamkor
Dołączył: 11 Lip 2005
Posty: 229
Miasto: Gliwice
2008-04-28, 19:05 [SPRZEDANE] Fanatec Porsche 911 Turbo Wheel z Beta Testu
Mozna na zasilaczu. Wyglada to tak: Kiera podpieta zasilaczem do pradu. Shifter podpiety do kiery. Pedaly podpiete do kiery. Kiera do kompa bezprzewodowo - tutaj zadnych baterii nie potrzeba.
Baterie sa potrzebne jedynie wtedy, kiedy chcesz uzywac pedalow bez podpinania ich kablem do kiery.
Niektorzy mieli jeszcze minimalne problemy z auto-centrowaniem sie kiery. Ja na nowych sterownikach tego nie doswiadczylem, z drugiej strony specjalnie dlugo jej nietestowalem. Podobno w rFactor problemu z auto-centrowaniem nie ma jak sie FFB ustawi na wartosc ujemna.
oduck_reloaded
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 682
Miasto: Warszewa
2008-04-28, 23:51 [SPRZEDANE] Fanatec Porsche 911 Turbo Wheel z Beta Testu
a gaz i hamulec sa na osobnych osiach? bo nigdzie nie wyczytalem
kamkor
Dołączył: 11 Lip 2005
Posty: 229
Miasto: Gliwice
2008-04-29, 00:06 [SPRZEDANE] Fanatec Porsche 911 Turbo Wheel z Beta Testu